Recensie Monica, Den Helder

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jenk87

Newbie
10
27/04/22
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-helder/6605981-monica
Totale kosten (in euro)
100
Vanmiddag maar eens de stoute schoenen aangetrokken en langs Monica gegaan. Appcontact verliep soepel en ze reageerde vrij snel en had tijd.

Gesprek verliep in het Nederlands maar had de indruk dat ze dit niet sprak. Aangekomen in de straat kreeg ik het huisadres door en appte dat ik voor de deur stond. De woning is een rijtjeshuis met alle ramen geblindeerd. Vind het altijd toch ook wel weer spannend om op klaarlichte dag ergens naar binnen te gaan.

Er wordt open gedaan door een Columbiaanse schone. Zag er ongeveer hetzelfde uit als op de foto's alleen deze waren duidelijker wel wat ouder gezien ze nu meerdere verse tattoo's had op haar lichaam. Ik werd vanuit de gang direct door naar boven meegenomen. In de woonkamer hoorde ik mannenstemmen, ik denk dat dat de bewoners waren, dat maak ik vaker mee. De slaapkamer had niet veel sfeer moet ik zeggen. Geen sfeerverlichting en er stond een bed en stoel in.

Aangekomen op de slaapkamer in half Spaans een praatje gemaakt, ze was best wel aardig en zorgde ervoor dat ik op mijn gemak was. Na de financiën te hebben geregeld gingen we aan de slag. Monica had een goed lichaam. Niet echt dik maar rondingen op de juiste plekken. Vooral haar borsten waren mooi groot en perky. Ze had een redelijk knap gezicht en vooral mooie ogen. Ze begon met een goeie massage op m'n rug. Niet te hard maar ook niet te lafjes. Na 10 minuten deed alles het bij mij en draaide ik me om en ze begon met PMC. Ze kon goed deepthroat en nam ook mijn ballen lekker mee. Daarna klom ze bovenop me en begon me te rijden. Ze leek er echt van te genieten en kreunde zachtjes. Af en toe begon ze me passievol te zoenen, wel zonder tong.

Na een tijdje legde ik haar op haar rug en heb even toegekeken hoe ze lekker met zichzelf aan het spelen was. Ik gaf kusjes aan de binnenkant van haar been en ging langzaam richting de honingpot. Via de app werd aangegeven dat dit niet kon maar ze leek behoorlijk in de mood. Tot mij blije verbazing pakte ze mijn hoofd vast en drukte ze mij tussen haar benen. Ik heb haar met mijn tong en en vingers even lekker verwend totdat zij op haar hoogtepunt kwam. Volgens mij was dit niet fake… Vervolgens nog even hard genomen terwijl zij met haar borsten en clitje aan het spelen was. Was een genot om te zien dus mijn hoogtepunt was snel bereikt.

Hierna nog even kort gepraat over haar thuisland en familie. Ze is voor 3 maanden nu in Nederland en vertrekt daarna weer ergens anders heen. We hadden een leuke klik! Dat maak ik niet zo vaak mee. Resumé een 8 voor de seks maar een 6 voor de ambiance. Al met al leuk voor een keer schat ik zo in! Maar goed, ik ben dan ook iemand die wel van afwisseling houd ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan