Recensie Monica, Schippersstraat 39/3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DaBart

Stamgast
Forumpionier
631
30/06/21
1.132
3
Vrijdag nog eens bij Monica binnen gesprongen. Ik vond nog geen draadje van haar. Niet meer de jongste, maar zeker nog steeds een ferm wijfje. Ik was in een geile bui, dus op de trap haar reeds beginnen uitkleden, eens op de kamer meteen mijn tong in haar sterretje gestoken. Daarna ontdeed ze me van mijn kleren en ging op haar knieen op bed zitten. Dan een hele tijd haar flamoesje uitgelepeld. Ze had haar laarzen aan, dus ik kon het uiteraard niet laten om die ook eens stevig af te likken. Vervolgens heeft ze me even gepijpt en heb ik haar hard doggy in haar poesje kunnen rammen. Het duurde niet lang vooraleer mijn spermatozoïden in het rubbertje spoten. Voor 50 EUR kan je nergens beter zijn. Voor meer wellicht ook niet ?.
 
Zou haar graag eens bezoeken. Hoe kan ik haar contacteren om een afspraak te maken en wat zaken op voorhand af te spreken?
Contacteren kan alleen fysiek, m.a.w. je moet tot daar rijden om met haar in contact te komen.
Slechts een zeer beperkt deel van de dames die in het SKW werken hebben een online advertentie met contactgegevens.
 
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Gisteren, ben ik na meer dan 10 jaar nog eens Monica gaan bezoeken...
Ik liep door Villa Tinto en kwam uit op de Schippersstraat, keek naar rechts en zag Monica achter haar raam staan. Het was zolang geleden dat ik haar nog gezien had. Ik liep recht op haar toe en ze begreep onmiddellijk dat ik haar kwam bezoeken... ze had laarzen aan en een simili latex pakje aan. Man wat een ervaring... Het is lang geleden dat ik zo ontvangen ben door een dame van plezier. Top ervaring... ze gaat vanaf 1 juli met vakantie voor een maand...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan