Recensie Moniek, Dreamgirls, Bergen op Zoom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nick112

Vaste klant
129
23/09/21
66
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/moniek/
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag heb ik een bezoek gebracht aan Moniek, Aangezien Dreamgirls een stuk rijden is voor mij eerder de week al gereserveerd voor 2h.
Gelukkig zat het verkeer mee en was ik ruim op tijd aanwezig in Bergen op Zoom. Om de tijd te doden een rondje door het centrum gelopen. Vervolgens 10 minuten voor tijd het privehuis binnen gegaan.
Dat was heel even een paar seconden een schrok, Bij de privehuizen waar ik tot nu toe was geweest werd je ontvangen door de gastvrouw en zag je niemand anders. Hier loop je een soort club met een bar binnen waar ook andere gasten zitten. Maarja iedereen komt daar met hetzelfde doel. Moniek zat nog even een broodje te eten en vroeg of ik daar een probleem mee had. Keurig aangegeven dat ik voor tijd was en ze rustig der broodje mag eten. Hierna ging ze nog even der tanden poetsen en kwam ze mij ophalen.

Op de kamer zijn wij eerst het bad ingedoken waar een heerlijke PZC plaats vond, hierna zijn wij verder gegaan naar het bed.
Moniek komt zeer rustig over en heeft mij diverse dingen zeer duidelijk en rustig uitgelegd. Ze deed er alles aan om het mij naar mijn zin te maken door elke keer te vragen of ik het lekker vind enzovoort.

Na het tease en beffen, overgegaan op vingeren hierbij kwam Moniek spuiten klaar, een zeer leuke ervaring om mee te maken.
Vervolgens hebben we diverse standjes gedaan waarbij Moniek telkens aan spuiten was. Het bed veranderde al snel in een waterbed. Een ervaring om echt een keer mee te maken.

Moniek mocht je dit lezen bedankt voor de gezelligheid en de uitleg!
 
Afgelopen zaterdag heb ik een bezoek gebracht aan Moniek, Aangezien Dreamgirls een stuk rijden is voor mij eerder de week al gereserveerd voor 2h.
Gelukkig zat het verkeer mee en was ik ruim op tijd aanwezig in Bergen op Zoom. Om de tijd te doden een rondje door het centrum gelopen. Vervolgens 10 minuten voor tijd het privehuis binnen gegaan.
Dat was heel even een paar seconden een schrok, Bij de privehuizen waar ik tot nu toe was geweest werd je ontvangen door de gastvrouw en zag je niemand anders. Hier loop je een soort club met een bar binnen waar ook andere gasten zitten. Maarja iedereen komt daar met hetzelfde doel. Moniek zat nog even een broodje te eten en vroeg of ik daar een probleem mee had. Keurig aangegeven dat ik voor tijd was en ze rustig der broodje mag eten. Hierna ging ze nog even der tanden poetsen en kwam ze mij ophalen.

Op de kamer zijn wij eerst het bad ingedoken waar een heerlijke PZC plaats vond, hierna zijn wij verder gegaan naar het bed.
Moniek komt zeer rustig over en heeft mij diverse dingen zeer duidelijk en rustig uitgelegd. Ze deed er alles aan om het mij naar mijn zin te maken door elke keer te vragen of ik het lekker vind enzovoort.

Na het tease en beffen, overgegaan op vingeren hierbij kwam Moniek spuiten klaar, een zeer leuke ervaring om mee te maken.
Vervolgens hebben we diverse standjes gedaan waarbij Moniek telkens aan spuiten was. Het bed veranderde al snel in een waterbed. Een ervaring om echt een keer mee te maken.

Moniek mocht je dit lezen bedankt voor de gezelligheid en de uitleg!
Wil de ervaring ook eens mee maken. Lijkt me super geil als ze echt kan squirten zoals bijvoorbeeld Kim Squirt aka Simpa die voorheen in de buurt van Haarlem ontving.

Op de foto's is ze mooi slank, zijn deze foto's actueel? Mooi plat buikje en stevige borsten. Ze ziet eruit als een echte Milf...

@nick112 Top recensie ??Ben erg benieuwd en best jaloers ?Was het reizen waard dus? Kom zelf ook van ver, vandaar!
Op Kinky staat €140,- per uur, hoezo betaal je dan €330,- voor 120 minuten?

Haar advertentie op Kinky: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bergen-op-zoom/584101-moniek
 
Laatst bewerkt:
Wil de ervaring ook eens mee maken. Lijkt me super geil als ze echt kan squirten zoals bijvoorbeeld Kim Squirt aka Simpa die voorheen in de buurt van Haarlem ontving.

Op de foto's is ze mooi slank, zijn deze foto's actueel? Mooi plat buikje en stevige borsten. Ze ziet eruit als een echte Milf...

@nick112 Top recensie ??Ben erg benieuwd en best jaloers ?Was het reizen waard dus? Kom zelf ook van ver, vandaar!
Op Kinky staat €140,- per uur, hoezo betaal je dan €330,- voor 120 minuten?

Haar advertentie op Kinky: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bergen-op-zoom/584101-moniek
Foto's zijn actueel, ik vond het zeker het reizen waard om dit een keer mee te maken. PZC kost 50 extra.
 
Was echt top

Op de kamer even de edele delen laten wassen door haar vakkundige warme handen
Terwijl ik stijf werd zei ze zachtjes: deze jongen is er klaar voor…… (werd ik nog geiler van)

Eerst heeft ze me zalig gepijpt
Vervolgens ging ze uitnodigend op haar knieën zitten met kontje naar mij.
Ik schoof hem lekker naar binnen en heb haar echt hard geneukt
Wilde nog stoppen om tweede standje te proberen maar ik bleef maar gaan

Ze deed mijn condoom af, keek nog even naar de inhoud en zei: zo dat was nodig schat
Haha dat was het zeker

Uiteindelijk haar nog gebeft en laten squirten
Dat is echt geweldig, die vrouw komt spuitend klaar
Nooit eerder zoiets meegemaakt 👍🏻
 
Echt een super vrouw en wat een ervaring. Monique is heel vriendelijk en neemt alle tijd voor je. Voorspel is altijd top waarbij er goed geteased wordt, ik ga doorgaans voor een uurtje maar de volgende keer toch maar twee uurtjes denk ik.
Beter neem je je zwembroek en slippers mee want het wordt gegarandeerd een natte boel 😂
 
Ik wilde eerst niet reageren. Ik ben er enkele weken geleden geweest. Viel me erg tegen. Her werd nat, dat klopt. En hygiëne hou ik van. Maar als je tussen haar billen komt moet je je handen wassen, als ik haar handen kus of lik mag dat niet, aan mezelf zitten wat je soms doet....kan niet...risico.
Ben ik dan vies? Nee, volop zoenen, ook na beffen en pijpen kan zonder condoom ...wel extra...en daar komt ie...keer jaar voeten kussen...extra...bovenop je gezicht zitten en squirten...extra wordt als plassex gezien, vinger bij mij anaal....ff maar....extra....ging de hele tijd om extra.....

Als dar de werkwijze daar is, niet doen.
Moet zeggen heb wel goed contact met club gehad. Ze staan je daar echt goed te woord. Dus kan ik helemaal niets van zeggen. Heb niet om compensatie gevraagd of wat dan ook. Was mijn keuze....maar ze kwamen er zelf ook niet mee. Dat had het wel wat verzacht. Dus niets tegen het privehuis. Zeer allert met reageren. Maar geen Moniek meer voor mij. En ben nog niet achter of alle dames daar zo overdreven zakelijk zijn. Ga het maar niet meer proberen. Maar is persoonlijk.
 
Tja je weet toch dat bepaalde handelingen extra kosten?
Ik vind dat normaalste zaak van de wereld om eerlijk te zijn.
Jouw melding klinkt als een poging een keurige dame in diskrediet te brengen
Zoiets is ongepast en ik herken niets over haar hygiene wat jij schrijft (bij haar billen)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week bij Moniek geweest. Een stukje rijden maar haar foto's maakte me nieuwsgierig.

Bij binnenkomst toch wel verrast daar DreamGirls gewoon een luxueuze bar is waar mannen tussen dames aan de bar zitten. Niet erg discreet dus en dan moet je ook nog de afspraak aan de barvrouw/gastvrouw achter de bar doorgeven.

Moniek stelde zich direct voor en naar de kamer. Ze is een mooie vrouw op leeftijd die van haar hobby haar werk heeft gemaakt. Ze heeft haar rode krullen ingeruild voor blonde krullen. Ze is erg op hygiëne gesteld, dus geen actie voordat je zelf hebt opgefrist aan de wastafel. Dat maakt de date wel wat minder vloeiender.

Gezoend en op bed beland. Beffen kan ze waarderen en met de vingers en aanwijzingen kan ze squirtend klaarkomen. Pijpen deed ze afwisseld en tijdens het neuken kwam ze weer.

Ik vond juist niet dat ze aan 'upsaling' deed daar ze pzc afraadde vanwege de korte tijd van een halfuurtje.

Leuk sfeertje, niet afstandelijk en kwam geïnteresseerd over. Meer dan prima bezoekje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan