Recensie Morgan La Cloche 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
01/10/23
3
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3698352-morgan
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Even gezocht naar een recensie van deze dame maar ik kon niets vinden dus bij deze! Aantal weken geleden naar La Cloche gegaan voor Cindy of Chantal maar die waren beide helaas niet aanwezig. Dan maar gekozen voor Morgan vanwege haar ondeugende blik. Het bleek de Morgan te zijn die ook in de Meiden van Holland films speelt (gek dat er nog geen review van haar is?)

Ik heb gekozen voor 30 min zonder extra's en dat kwam neer op 80 euro. Extra's waren nog pzc of anaal maar daar had ik geen interesse in. Morgan is echt een liefhebber en ze gaat dan ook helemaal los op je pik. Wat ik erg jammer vind is dat ze niet zoent en ook niet echt van het voorspel is waardoor het allemaal een beetje plat is. Daarnaast is ze niet meer slank te noemen, zoals wel in de advertentie staat, maar eerlijk is eerlijk ze heeft een stel prachtige borsten!

Het grote pluspunt vind ik dat ze totaal geen klokkijker is en dat ze ontzettend gezellig is in de omgang. Zoals ik al vaker heb gelezen op dit forum is dat toch echt het voordeel van Nederlandse dvp's.

Als wat slanker was geweest en ze zou wél tongzoenen dan zou ik absoluut voor haar teruggaan maar helaas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan