Multimassage Haarlem overvallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is mijn ergste nachtmerrie dat zoiets gebeurt wanneer je lekker bezig bent

Je hebt er waarschijnlijk niet eens last van als het gebeurd. Het is denk ik op de receptie geweest. Niet klanten ofzo.

Men doet er goed aan een gesloten deur met deurbel te hanteren - en bij verdachte shit doe je gewoon helemaal niet open.

Ook afromen - dus geld boven een bepaald bedrag weg te doen. Niks geen reden voor om de gehele dag opbrengst blijvend in kas te bewaren lijkt mij.

Men dacht waarschijnlijk dat er miljoenen cash geld lag.
 
Je hebt er waarschijnlijk niet eens last van als het gebeurd. Het is denk ik op de receptie geweest. Niet klanten ofzo.

Men doet er goed aan een gesloten deur met deurbel te hanteren - en bij verdachte shit doe je gewoon helemaal niet open.

Ook afromen - dus geld boven een bepaald bedrag weg te doen. Niks geen reden voor om de gehele dag opbrengst blijvend in kas te bewaren lijkt mij.

Men dacht waarschijnlijk dat er miljoenen cash geld lag.
ach ,gewoon een ontevreden klant die z,n geld terug wilde
 
Jij kent het pand niet, ik wel.

Er is een buitendeur en een binnendeur. Er hangen overal camera's.
Een kassa afromen is moeilijk, omdat je na sluiting iedereen moet betalen. Dan is er geen geld in kas om honderden euro's uit te betalen.
Camera's zijn me nooit opgevallen wel die trap en de twee deuren boven , nadat je belt wordt de deur geopend en ik neem aan dat er wel een spionnetje aanwezig is dat ziet wie er voor de deur staat
 
Weet je ook waar de kluis staat? Is voor lezers denk ik in het vervolg wel handig als ze het opnieuw willen proberen. Al die gratis en vrijblijvende info hier....
Goed dat je niet al hebt gepost waar die volgens jou reeds staat waarna dit moet worden ontkend en jij dan zegt "shhht niet verklappen"
;)
Zie je ook de humor ervan?

Je bent als website bouwer werkelijk een insider in het wereldje en je hebt vaak deskundige dingen te melden en soms weet je ook iets helemáál niet, dat is geen schande.

Er zullen ongetwijfeld ook dingen zijn die ik niet weet, hoe gek dat ook klinkt, ik weet het.
 
Laatst bewerkt:
Jemig... elk pand heeft toch cameras? Waar maak jij je druk om.

Je komt niet eens in dat soort panden, want je bezoekt geen sekswerkers.
Blijft mij nog steeds een raadsel wat iemand op dit forum te zoeken heeft als je niet eens een prostituant bent.

Ik denk dat je mij een beetje onderschat. Niet zo lang geleden kwam een eigenaresse van een massage salon bij mij voor bemiddeling in verkoop. Ik vindt een koper die direct met geld op de proppen komt. Dat is in amper 4 weken tijd gelukt. De nieuwe eigenaar draait die massage salon intussen met redelijk succes - de vergunning is er; de toko is verbouwd. Er is een helder protocol wat betreft "Cash geld" en het verbaasd me dan ook dat je hier in detail staat te publiceren hoe het reilt en zeilt bij Mulitimassage, die overigens, jaren op websites van mij adverteert.

Daarnaast - ik ben niet verplicht om sekswerkers, te bezoeken toch? Ik zie er goed uit. Ik date 4 dames in de week. Ik hoef er niet voor te betalen. En het is net die objectiviteit die mij voor verschillende taken, uitstekend maakt.

Heb je ook info van klanten wellicht? Of zijn er nog meer massage salons waar in detail de spionnetjes zitten of camera's hangen?
 
Laatst bewerkt:
Welke details? Ik zeg alleen dat er overal cash wordt afgerekend en dat er in elke pand camera's hangen. Dat zijn geen details, maar gewoon iets wat men al weet.

En nee, je bent niet verplicht om sekswerkers te bezoeken, maar begrijp dan niet wat je op een recensieforum te zoeken hebt 🤷‍♀️
Ik zit hier, omdat er een topic over mij gaat en ik ben sekswerker, maar jij enkel om overal je neus in te steken 🤨
 
Geeft toch niet. Ik stel alleen dat je mischien wat voorzichtiger moet zijn met het verstrekken van bepaalde info. Door de lijnen heen lees ik hier een aantal zaken waarvan ik denk, moet je dat nou echt hieronder plaatsen omdat je ooit betrokken was bij MM?

Dat is hetzelfde als een seksreview schrijven over een gewone massage salon, waar extra's geboden wordt. Je snapt dat dat soort info tegen de partij gebruikt kan worden toch? Bepaalde info moet je gewoon achterwege houden. Ook de jongens die die overval hebben gepleegd (of individueel) zal een keer meelezen. Of dat straks mischien een trend ook andere seksbedrijven het doelwit wordt.

Gebruik eem je hersenen - voor een uitgesproken sekswerker maak je wel behoorlijk wat fouten als het gaat om discretie, Joke. Kom je met een cheap shot over mij als "webdesigner" - Ik loop 15 jaar mee en doe meer als dat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan