Multimassage Haarlem overvallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geeft toch niet. Ik stel alleen dat je mischien wat voorzichtiger moet zijn met het verstrekken van bepaalde info.
Maar je ziet toch dat jij zelf de aanleiding gaf door bekend te maken hoe de vork volgens jou in de steel zat en wat men volgens jou zou moeten hebben gedaan aan 'afromen'?

Joke zette recht wat jij scheef plaatste, meer is er niet aan de hand.

Als jij wilde dat men er niks over zou zeggen dan had je er toch zelf niks over gezegd?

Gebruik eem je hersenen
Nou ga je wel heel er 'op de man / vrouw' spelen, dat is toch niet nodig? Als je het gevoel hebt dat je jezelf een beetje voor schut hebt gezet, dan gewoon schouders erover ophalen. Niet kattig doen tegen een ander om je gezicht te redden. Je hebt een knap koppie, hoeft geen redding toch?

Kom je met een cheap shot over mij als "webdesigner"
Dat had ik geschreven, niet Joke toch en was geen 'cheap shot' -- ik meende dat dit naast advieswerk je hoofdtaak was en ik vind dat helemaal geen schande.
 
Volgens mij begon zij met op de man over dat ik geen sekswerkers bezocht. Ook al zou ik dat doen, is het laatste wat ik doe hier reviews over publiceren.

Er is een buitendeur en een binnendeur. Er hangen overal camera's.
Een kassa afromen is moeilijk, omdat je na sluiting iedereen moet betalen. Dan is er geen geld in kas om honderden euro's uit te betalen.

Voor de cliënten ja, maar de dames krijgen handje contantje. Zo werkt elk huis waar cliënten betalen aan een receptie.

Iedere sekswerker gaat toch na haar/zijn shift met cash geld naar huis? Dus ik vertel niets interessants voor overvallers, want dat is algemeen bekend.

Die spion zit al bij de 1e deur.
Voordat je boven bent sta je al zeker 3x op camera.


Feitelijk kan je nu redelijk goed mappen met hoe MM opereert - dus de volgende die het opnieuw uit wilt halen zal niet zoveel moeite hebben met hoe het werkt daar, toch?

Het is lastig voor haar mischien om te begrijpen wat ik naast internet werk doe, ook in vastgoed zit, vergunningen, koop of verkoop en ook de klanten heb die gerust 8 ton op kunnen hoesten als dat nodig is. Maar ook personeel en volledige bedrijfsplannen voor leken uiteenzetten zodat zij 20+ jaar operationeel kunnen zijn met hun seksbedrijf.

Het schreeuwt van hoge daken autoritair te zijn terwijl op haar eigen website staat niet meer actief te zijn bij MM. Dan ben je gewoon een ex medewerker en reageer je hier omdat je ooit een betrokkenheid erbij hebt gehad en jezelf ergens nog relevant wenst te plaatsen.

MM adverteert tevens ook een flink aantal jaren op websites van mij.
 
Ach Joke, laat kletsen deze met zichzelf ingenomen figuur. Hoogst waarschijnlijk is hij volledig fake en wil interessant lijken
Dit is inderdaad een site voor mannen die het spannend vinden om betaalde seks te hebben en dames die dit aanbieden. Een ander heeft hier niets te zoeken.
De mannen hier willen geen gratis seks ,dat hoort niet bij het plaatje.
Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad? En ik wens je weer veel, vooral leuke klanten toe xxx
 
Je hebt er waarschijnlijk niet eens last van als het gebeurd. Het is denk ik op de receptie geweest. Niet klanten ofzo.

Men doet er goed aan een gesloten deur met deurbel te hanteren - en bij verdachte shit doe je gewoon helemaal niet open.

Ook afromen - dus geld boven een bepaald bedrag weg te doen. Niks geen reden voor om de gehele dag opbrengst blijvend in kas te bewaren lijkt mij.

Men dacht waarschijnlijk dat er miljoenen cash geld lag.
maar hij was even vergeten er meerdere camera's hangen toen hij de overval pleegde hhaha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan