Muziek en sport op Girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.721
02/07/21
7.106
31
Misschien vinden jullie mij kleingeestig, maar ik zie op dit forum geen rol weggelegd voor beschouwingen over muziekvoorkeuren of sportuitslagen.
Als ik dat wil ga ik elders daarnaar kijken.
Ik zou ook op een forum dat bv. kookrecepten deelt geen ervaringen met prostituees zoeken of willen delen.

Maar ik ben benieuwd hoe anderen daar tegenaan kijken.
Natuurlijk kan je zeggen dat je deze onderwerpen niet hoeft te openen, als je daar niets mee hebt.
 
Ik zou zeggen, zaken die niet met prostitutie te maken hebben wegstoppen in een apart forum. Je houdt het toch niet tegen dat mensen "off-topic" gaan, reserveer er een apart hoekje voor, dat is makkelijk te negeren.
 
Ik zou dan idd voor een apart hoekje gaan. Je creëert met zo'n site toch een beetje een community waarbij sommige IRL ook contact hebben, dvp of gangbangs bezoeken of via PB contact hebben. Gewoon wegstoppen in een apart hoekje onderaan de site voor de mensen die daar behoefte aan hebben.
 
Begin er niet aan houd dit louter een prostitutieforum! Trekt anders allemaal weer rare snuiters en betweters aan, van het hookers forum weet iedereen wel wie ik bedoel....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan