Mystery fuck/gangbang IJsselstein 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Squirting
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/gangbang/geile-fuckgangbang-vr20-mei-tussen-15u-en-1730u_8046293
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vandaag geweest. Afspraak maken via e-mail en daarna SMS ging soepel.

In het begin waren we met 4 heren, dus een intieme GB In de slaapkamer van Mystery en haar vriend. Ze lag vastgebonden op bed (zoals beschreven in de AD) en behalve (tong)zoenen, pijpen was alles mogelijk en hebben we ook gedaan. Vingeren in beide gaatjes, beffen, haar laten squirten, verschillende standjes, anaal, DP ook mogelijk. Mystery ligt op haar rug of op haar knietjes en ondergaat alles ingetogen. Je mag maximaal een uur blijven, en dat is voldoende. Zij trekt wel lekker aan pikken, dus voldoende actie.

Haar cup D borsten zijn echt heerlijk, heerlijk stevig….hmmmmmmm….

Prima begin van het weekend, aanrader mits je pijpen en zoenen kunt missen tijdens deze sessie……

Disclaimer: smaken verschillen
 
Vrijdag ook langsgeweest. Contact per sms werd snel op gereageerd. Door file was ik wat later. Bij binnenkomst 50 euro aan haar vriend betaald en kon doorlopen naar boven. Ik was de enige aanwezige. Mystery lag op haar rug met blinddoek en vastgebonden. Erg opwindend om te zien. Lekker met haar kutje en kontje gespeeld. Ze is erg gewillig. Daarna lekker geneukt en kwam al vrij snel klaar. Als je dan alleen bent is het wel een beetje over. Heb meestal wel 15 minuten nodig om weer verder te kunnen. Dus ben maar opgestapt. Al met al een geile ervaring. Kom zeker een keer terug om met hopelijk wat meer mannen haar lekker door te neuken.
 
Hi Rick the Dick & Martijndevi, dank voor jullie recensies; ik had er ook al eens over nagedacht maar inderdaad iets (geen recensies dus) hield mij tegen.
Dankzij jullie weet ik nu meer.

Twee vragen waarvan ik het antwoord niet helemaal uit jullie (wel) positieve recensies kan halen:
1) komt Mystery overeen met de foto's bij de advertentie? Of zijn het foto's van 5 à 10 jaar geleden?
2) hoe is het licht in haar kamer? (Pik)donker of kun je ook wat meer dan vrijwel niets zien?

Jullie reactie mag ook in een pb!

Alvast bedankt.
 
Ik vond het moeilijk leeftijd te schatten omdat ze geblinddoekt was. Maar ik denk wel wat ouder dan in de advertentie. De foto's zijn wel van een tijdje geleden of gewoon mooi geschoten. Ik vind het concept heel geil en looks niet zo belangrijk. Maar als je voor jonge knappe meiden gaat kun je beter ergens anders terecht.

Het was vrij donker. Voor mij precies goed. Maar als je graag de actie van anderen ziet kun je beter een zaklampje meenemen.
 
vandaag geweest, was niet best...
vrouw is niet echt aantrekkelijk en zeker niet slank
ze ligt er als een dooie bij
erg veel mannen klein donker omkleed kamertje
Ik ben een tijd geleden geweest. Het moet wel je ding zijn, maar ik vond het wel geil. Ze lag vastgebonden op bed en een uur lang heb ik veel kunnen doen (beffen, vaginaal, anaal, DP, tieten likken, geen pijpen/zoenen maar de prijs is ook daarnaar).

ben van plan om nog eens te gaan, als er weer een inloop middag wordt georganiseerd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan