Recensie Nadia, Spoorlaan Prive, Tilburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
701
29/10/21
1.394
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.spoorlaan20.nl/dames/nadia/
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lekkere meid in Tilburg. In ieders geval de lekkerste op dit adres, want de rest is echt niks.
Ze gaat echt relaxed met je liggen vrijen met heerlijk tongzoenen (helaas rookt ze).

Mooi lijf, zeker voor haar leeftijd. Foto's zijn op zich juist, echter licht gedateerd. Sex en pijpen was lekker alleen aan de wat professionele kant, maar niks mis mee.

Ik ga waarschijnlijk wel terug, het was erg gezellig namelijk.

Hallee! DB
 
Er is een nieuwe dame deze week. Eindelijk weer wat jonger (27). Nadia claimt trouwens 44, niet 50+. Ze verstaat haar werk wel, net als de anderen daar, maar echt heel spetterend is het niet allemaal. Bij Hint zou ik wegblijven, das de enige daar die weinig inzet vertoonde en dan nog 10 euro meer wilde voor een "massage" (vraag dan niets, of meer en doe het goed). Bij Mylene en de nieuwe dame Noah nog niet geweest.
 
Mylène heb ik wel rond zien lopen. Laten we zeggen dat het niet mijn type is. Hint vind ik zelfs bijna zielig hoe dat ze zich voorstelde.
Noah is volgens mij die nieuwe dame. Nog niet gezien. Omschrijving van eigenaar geeft aan klein, slank, oosters type. Maakt mij wel nieuwsgierig….

Vroeger hadden ze op zich nog wel een leuk gezelschap aan dames, maar tegenwoordig is het een schrale bedoeling bij Tilburg privé.
 
Er is een nieuwe dame deze week. Eindelijk weer wat jonger (27). Nadia claimt trouwens 44, niet 50+. Ze verstaat haar werk wel, net als de anderen daar, maar echt heel spetterend is het niet allemaal. Bij Hint zou ik wegblijven, das de enige daar die weinig inzet vertoonde en dan nog 10 euro meer wilde voor een "massage" (vraag dan niets, of meer en doe het goed). Bij Mylene en de nieuwe dame Noah nog niet geweest.
Er is een nieuwe dame deze week. Eindelijk weer wat jonger (27). Nadia claimt trouwens 44, niet 50+. Ze verstaat haar werk wel, net als de anderen daar, maar echt heel spetterend is het niet allemaal. Bij Hint zou ik wegblijven, das de enige daar die weinig inzet vertoonde en dan nog 10 euro meer wilde voor een "massage" (vraag dan niets, of meer en doe het goed). Bij Mylene en de nieuwe dame Noah nog niet geweest.
Nadia is echt wel 50+, maar ziet er verdomd lekker uit voor haar leeftijd.
 
Zou best kunnen dat ze 50+ is hoor, ze zegt zelf 44. Haar lichaam ziet er in ieder geval niet 50+ uit, is inderdaad nog vrij strak.

Verder weet ik ook niet wat het probleem is bij de Spoorlaan. Ze hebben altijd maar weinig dames en die zijn allemaal (veel) ouder dan ikzelf. Even verderop in Breda of Eindhoven zijn meerdere huizen met tientallen dames van in de 20/30. Toch heb ik het idee dat de Spoorlaan goed gerund wordt en het ziet er allemaal netjes uit daar. Misschien kunnen ze ergens anders toch meer verdienen.
 
Vandaag maar even de proef op de som genomen en een bezoekje gebracht aan Noah. Wilde niet het risico lopen dat ze er volgende week niet meer is.

Erg blij dat ik het gedaan heb, wat een lieve en frisse meid! Inderdaad klein en slank, met lekkere kleine borsten en zwarte krulletjes. "Oosters", is dan Midden-Oosten maar waarschijnlijker Marokkaans of iets in die richting.

Heel zacht en knuffelig (waar ik wel van houd) en op haar initiatief eerst 5 minuten zo op bed gelegen. Lekker haar zachte lichaam ontdekt en toen ik merkte dat ze wel heel erg genoot van mijn hand tussen haar benen, het glijmiddel erbij en haar klaargevingerd. Ik vind het zelf geweldig om een dame zo te laten genieten en ze had dan ook even nodig om bij te komen.

Daarna ging ze even pijpen maar ik was eigenlijk al klaar voor het echte werk. Een paar standjes geprobeerd, maar omdat ze zo klein is werkte uiteindelijk met haar op de rug het beste. De tijd was toen al bijna om. Op haar initiatief mocht ik over haar heen spuiten.

Al met al een hele relaxte ervaring. Ook tijdens het aankleden was het nog gezellig, ze heeft een heel sprankelende persoonlijkheid en is zeker een aanwinst voor de Spoorlaan. Het goede nieuws is dat ze van plan is om een jaar hier te blijven. Ik hoop dat ze haar plekje vindt en dit daadwerkelijk gaat gebeuren, want dan kom ik zeker regelmatig op bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan