Recensie Lorena, Spoorlaan Prive, Tilburg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DarkHagen

Wandelaar
42
13/09/21
28
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.spoorlaan20.nl/dames/lorena/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eindelijk een wat jongere dame bij PHSP die er al wat langer zit (en blijft?). Hele lieve meid met een knap gezicht en hele lange zwarte haren. Alleen wel een heel stuk dikker dan de foto's doen vermoeden. Dat vind ik niet eens zo'n heel groot bezwaar, maar heb dan meestal wel iets langer nodig om opgewonden te raken en ik had maar 15 minuten tijd. Gelukkig is Lorena erg lief en kan ze goed knuffelen en pijpen, dat het allemaal niet helemaal soepel verliep lag dan ook aan mij. Met wat meer tijd was het zeker een bovengemiddelde ervaring geweest. Ik raad iedereen in de omgeving dan ook aan om Lorena een keer te bezoeken, voor de rest is de spoeling in de regio (en zeker in PHSP) erg dun.

Er is sinds kort nog een nieuwe (Marokkaanse) dame bij PHSP. Wellicht dat ik die binnenkort bezoek, mocht die langer dan de gebruikelijke week aldaar werkzaam blijven.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.spoorlaan20.nl/dames/lorena/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden ook bij Lorena geweest. Hele leuke meid, mooi halfbloedje. Zoals darkhagen al aangeeft stuk voller dan op de foto's. Voor mij geen enkel probleem....heeft zelfs de voorkeur bij mij. Ook echt schitterende lange pikzwarte haren.

Over de date zelf ben ik wat minder enthousiast. Had een half uurtje met haar en ik had het gevoel dat het allemaal behoorlijk op de automatische piloot ging en zonder al teveel passie. Ze is wel lief, maar ik miste toch een klik. Dat heb je bij sommige dames. Het gekreun kwam al meteen toen ik ze ook maar een klein beetje aanraakte en tijdens de date eigenlijk niks van oogcontact. Dan weet ik al genoeg.
Ze was wel heerlijk fris en ze werd ook lekker nat tijdens het vingeren....

Al met al een redelijke date, maar weinig kans op herhaling denk ik. Ik zag dat ze ook anaal aanbied. Dat is eventueel nog wel een reden om terug te gaan. Ze had een heerlijke volle kont namelijk. Ligt er denk ik aan hoeveel urgentie kleine DB heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan