Recensie Noah, Spoorlaan Prive, Tilburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DarkHagen

Wandelaar
42
13/09/21
28
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.spoorlaan20.nl/dames/noah/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag maar even de proef op de som genomen en een bezoekje gebracht aan Noah. Wilde niet het risico lopen dat ze er volgende week niet meer is.

Erg blij dat ik het gedaan heb, wat een lieve en frisse meid! Inderdaad klein en slank, met lekkere kleine borsten en zwarte krulletjes. "Oosters", is dan Midden-Oosten maar waarschijnlijker Marokkaans of iets in die richting.

Heel zacht en knuffelig (waar ik wel van houd) en op haar initiatief eerst 5 minuten zo op bed gelegen. Lekker haar zachte lichaam ontdekt en toen ik merkte dat ze wel heel erg genoot van mijn hand tussen haar benen, het glijmiddel erbij en haar klaargevingerd. Ik vind het zelf geweldig om een dame zo te laten genieten en ze had dan ook even nodig om bij te komen.

Daarna ging ze even pijpen maar ik was eigenlijk al klaar voor het echte werk. Een paar standjes geprobeerd, maar omdat ze zo klein is werkte uiteindelijk met haar op de rug het beste. De tijd was toen al bijna om. Op haar initiatief mocht ik over haar heen spuiten.

Al met al een hele relaxte ervaring. Ook tijdens het aankleden was het nog gezellig, ze heeft een heel sprankelende persoonlijkheid en is zeker een aanwinst voor de Spoorlaan. Het goede nieuws is dat ze van plan is om een jaar hier te blijven. Ik hoop dat ze haar plekje vindt en dit daadwerkelijk gaat gebeuren, want dan kom ik zeker regelmatig op bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan