Recensie Nali, Almere (voorheen Heerlen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
96
26/05/23
145
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6770324-nali
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het lijkt erop dat Kinky.nl gerund wordt door amateurs en scriptkiddies want Nali kwam in geen enkele zoekactie voor dames in Heerlen naar boven drijven.

Haar foto's kloppen en ik dacht eerst dat ze een Chinese was, afgaande op haar WhatsApp profielfoto. Maar zoals alle donkere dames gebruikt ze filters om haar huidskleur lichter te maken. Toen ze de deur opendeed stond een volbloed Thaise voor mij in een smakelijke chocoladebruine Isaan verpakking. Klein, stevig, C-cup en een leuk snoetje. Standaardtarief van 150/60.

Begonnen met een Thaise massage en dat doet ze (uiteraard) uitstekend. Omdraaien en een zeer goede pijpsessie zc. Jasje erom en in amazone verder. Na een paar minuten gereden te hebben zei ze: "You doggie" waarna ik haar nam met een prachtig uitzicht op haar heupen. Doggie deed ze als een echte pro: heupen omhoog en hoofd op de matras. Tijdens doggie liet ze een boel kutscheetjes. Geil!

Haar sterretje stond al wat open en ik stopte er plagend mijn duim in. Op mijn vraag of ze ook anaal deed antwoordde ze bevestigend en voor 50 extra heb ik het in missio afgemaakt in haar kontje. Ze was daar wat ruim maar al met al een ruime voldoende.

Nzc doet ze ook maar geen interne donatie mogelijk dus dat heb ik daarom niet gedaan. Anaal zonder doet ze helemaal niet.

Ze spreekt redelijk goed Engels dus geen communicatieproblemen. Ze is er nog een paar dagen dus wie haar wilt hebben moet opschieten.
 
Laatst bewerkt:
Wat nog wel eens wil helpen is de plaatsnaam in het " tekst" zoekveld ingeven en dan in de resultaten doorscrollen totdat je voorbij de advertenties met de groene diamantjes bent. In grotere steden moet je dan vaak heel ver doorscrollen. En je kunt alleen maar per stad zoeken natuurlijk, niet in de omgeving. Triest dat ze het hele zoeken om zeep hebben geholpen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan