WHEM Nalini, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er geweest, maar dat was voor de COVID. Wel echt een heerlijke massage gehad. Deze dame weet wat ze doet....

Ik weet alleen niet meer welke massage ik heb gehad destijds?
Weet nog wel dat het een massage was waarin ik iets over mn ogen had en dat ik me helemaal mocht overgeven aan massage van mn lijf, pik en prostaat en uiteindelijk echt explosief klaargekomen.....?
haar aanraken was wel grappig: zij was wel naakt en aanraken mocht, maar niet teveel anders zou zij zelf geil worden en dan zou ik niet de geboekte massage krijgen.....ik natuurlijk toch even een handje over haar borsten en tepels en die stonden echt keihard en ik voelde meteen een rilling door haar lijf gaan.....ze was echt geil aan het worden......, hahaha.....

het is een super aardige vrouw met een heerlijk lichaam en zoals ik al zei: zij weet echt wat masseren is en de juiste plekjes raken.

ze geeft ook massages waar je niks over je ogen hebt en haar mag aanraken....weet even niet welke massage dat is, dat zou je haar kunnen vragen.
Ga je echter voor een massage waar je binnen 5 minuten ligt te neuken met de masseuse, ben je hier verkeerd. hier kom je echt om te ontspannen, ontladen en genieten....

hoop dat je er iets aan hebt ?
 
Ik ben er geweest, maar dat was voor de COVID. Wel echt een heerlijke massage gehad. Deze dame weet wat ze doet....

Ik weet alleen niet meer welke massage ik heb gehad destijds?
Weet nog wel dat het een massage was waarin ik iets over mn ogen had en dat ik me helemaal mocht overgeven aan massage van mn lijf, pik en prostaat en uiteindelijk echt explosief klaargekomen.....?
haar aanraken was wel grappig: zij was wel naakt en aanraken mocht, maar niet teveel anders zou zij zelf geil worden en dan zou ik niet de geboekte massage krijgen.....ik natuurlijk toch even een handje over haar borsten en tepels en die stonden echt keihard en ik voelde meteen een rilling door haar lijf gaan.....ze was echt geil aan het worden......, hahaha.....

het is een super aardige vrouw met een heerlijk lichaam en zoals ik al zei: zij weet echt wat masseren is en de juiste plekjes raken.

ze geeft ook massages waar je niks over je ogen hebt en haar mag aanraken....weet even niet welke massage dat is, dat zou je haar kunnen vragen.
Ga je echter voor een massage waar je binnen 5 minuten ligt te neuken met de masseuse, ben je hier verkeerd. hier kom je echt om te ontspannen, ontladen en genieten....

hoop dat je er iets aan hebt ?
Yes, zeker. Bedankt voor je reactie. Ik vind 150 voor een massage wel wat aan de hoge kant, als is het wel een speciale massage. Ik zal wel mailen of ze bij die van 120/130 eu ook naakt is. Ik had ook nog wat andere reviews gevonden (wel wat ouder denk ik en onder een andere naam): https://venery.nl/topic/1601-marina-breda/

Ze zijn in ieder geval allemaal positief, dus wellicht binnenkort een bezoekje brengen.
 
Dank alvast voor het delen van jullie ervaringen met deze dame,

Ik was zojuist een van haar advertenties door aan het lezen en kwam de volgende regels tegen,
die mij af doen vragen of deze dame (soms) nog meer doet dan alleen masseren:


"Wie ben ik .

Mooie vrouw met mooie lichaam en verstand.
Krachtige karakter en met veel sterke seksuele energie. Creatief en vindingrijk.

Ik sta open van meer als massage bij juiste klik en de passende bij mij wensen."


Iemand meer ervaring met deze Dame?
 
Ik volg/lees haar advertenties ook al wat langer en met bovenstaande ervaringen wordt het voor mij ook tijd. Ze verzorgt de massages in Breda. Waar ongeveer in Breda? Hartje centrum of meer richting Oosterhout? Dan kan ik ongeveer mijn reistijd berekenen.
 
Voor het evenwicht en de diversiteit en in het kader van smaken verschillen moet ik toch even melden dat mijn ervaring met haar ietsje anders is. Ik had het al in wat prive conversaties gedeeld, maar misschien is openbaar ook wel eens goed ipv alleen gluren naar andermans ervaringen 😉

Het is een lieve en gevoelige vrouw met een zacht lichaam en ze is vast heel goed in wat ze doet, maar ik persoonlijk vond het, nadat het een tijdje had kunnen bezinken, toch niet per sé voor herhaling vatbaar.
Ze gebruikte zoveel bedachte trucjes en (voor mijn gevoel misplaatste) 'nep-kreuntjes' en ook nog eens muziek waar gekreun doorheen was gemixt, dat ik het gevoel kreeg dat ze helemaal niet bezig was met contact maken en met hoe en waarop ik reageerde. Hierdoor miste ik totaal de wederzijdse verbinding en het gevoel van echte intimiteit (zonder sex) wat bij tantra juist zo belangrijk is.
Het leek alsof ze zoveel uit de kast trok om sensaties op te wekken dat het voor mij averechts ging werken. Maar goed, bij mij werkt ingetogen en echt dichtbij blijkbaar beter dan uitgedachte toeters en bellen, en dat is voor iedereen anders.
Ze ontving toen overigens niet in het centrum maar zoals eerder ook al iemand melde juist aan de (oost)rand van Breda.

Verder niets ten nadele van haar of haar kwaliteiten. Ze neemt haar werk zeer serieus en heeft een bijzondere, holistische kijk op de mens.
Het kan ook zijn dat ik als beginneling in betaalde professionele erotiek gewoon erg overrompeld was door de veelheid van accessoires en technieken en eenzijdigheid van aandacht.
Het was hoe dan ook een bijzondere ervaring maar achteraf op deze manier toch niet helemaal mijn ding.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan