Recensie Nancy, Breda (voorheen Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kale513

Wandelaar
Forumpionier
30
02/07/21
20
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1120408-nancy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dinsdag naar Rotterdam gereden voor een afspraak met Nancy een Thaise van in de 30 moeilijk in te schatten. Als je me het zou vragen dan zou ik haar 25 geven. Afijn adres is vlak bij maastunnel op zuid. De date was gewoon goed enige waar ik mijn aan stoorde was het bed veel te zacht. Had niet afgesproken dat ik in haar mond mocht klaarkomen en gaf aan dat ik kwam toen nam ze hem nog even in de mond om het eiwit in ontvangst te nemen.
 
Dinsdag naar Rotterdam gereden voor een afspraak met Nancy een Thaise van in de 30 moeilijk in te schatten. Als je me het zou vragen dan zou ik haar 25 geven. Afijn adres is vlak bij maastunnel op zuid. De date was gewoon goed enige waar ik mijn aan stoorde was het bed veel te zacht. Had niet afgesproken dat ik in haar mond mocht klaarkomen en gaf aan dat ik kwam toen nam ze hem nog even in de mond om het eiwit in ontvangst te nemen.
Klinkt goed. Doet zij ook TZ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/1120408-nancy
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dinsdag afgesproken via Whatsapp kreeg de straat naam en als ik er was kon ik appen voor het huisnummer helaas moest ik toen nog 10 min wachten. Vervolgens huisnummer gekregen met een foto van de bel.
Op naar boven en daar werd ik netjes ontvangen door deze mooie thayse dame. De bekende vraag en de finacieele verplichten gedaan mocht ik me uitkleden en op het zachte bed gaan liggen. Toen werd mijn sjaakie gekeurd en schoongemaakt met baby doekjes. Hij werd toen goedgekeurd en kreeg gelijk een lekkere pijp beurt.
Vervolgens pakte ze een condoom en werd aangebracht en ze vroeg of ik boven op wilde komen ik antwoorde van nee doe jij maar. Ik werd lekker bereden door deze dame en na verloop wilde ze dat de rollen omgedraaid werd. Heb haar poesje toen eerst maar even gekeurd en geproeft en vervolgens nog even lekker door geneukt.
Gelukkig kom ik niet makelijk klaar met een condoom om mijn sjaakie, Dus toen het bijna tijd was vond zij moest ik op mijn rug gaan liggen en kreeg ik een lekker blowjob met happy ending in haar mondje, ze slikt niet maar spugde het in een stukje keuken rol. Ze had toch een beetje geknoeid schijnbaar, maar dat maakte ze netjes schoon met de babydoekjes.
Als afsluiting kreeg ik een thaise massage en stond ik met 25 minuten weer buiten terwijl we 30 hadden afgesproken. Maar het was wel een lekkere date.

Dame ontvangt nu vlakbij het station in Breda
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan