Recensie Nancy, Delft 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/priv-ontspannen-xx_7748948
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recentelijk bij Nancy geweest. Afspraak gemaakt via Whatsapp. Nederlands was goed dus ik ging uit van een Nederlandse dame met een exotisch tintje. In de straat aangekomen bleek dat ik nog even iets verderop moest zijn in een andere straat. Nummer werd dit keer gegeven en als ik voor de deur stond moest ik appen. Bij het flatje aangekomen belde ik op dat huisnummer maar degene die door de intercom sprak wist niet waar ik het over had :LOL:. Dus ik app weer of ik wel op het juiste adres was en dat ik aangebeld had. Toen werd via de app gezegd: Niet aanbellen! Daarna werd een ander huisnummer gegeven waar ik wel mocht aanbellen. Deur werd opengedaan en ik ging naar boven waar ik werd verwelkomt door een Latina. Ik ben ben er vrijwel zeker van dat het de vrouw op de foto is. Leeftijd klopt ook rond de 53 maar lekker figuur. Maar geen woord Nederlands en Engels. Dus vrouw/man op de app was pooier/regelneef. Ik kwam voor een uur b2b maar het was meteen aanvallen, opwarmen en condoom te voorschijn halen. Ik vroeg hoe het zat met de massage en ik kreeg alsnog een korte rug massage. Daarna mocht ik me weer omdraaien en haar intenties waren duidelijk zo snel mogelijk afwerken. Ik kende de risico's maar toch weer zonde van het geld. Uur was niet volgemaakt en 100 euries lichter. Bovendien had ik me ingesteld op een relaxte b2b :(
 
Via app afspraak gemaakt. Was allemaal in het Nederlands en vaak alleen prima. Naar de betreffende straat gereden en daar naar een andere straat verwezen.
Werd opengedaan door een ongeveer 40 jarige Spaanse vrouw die amper Nederlands sprak. Had we iets weg vd foto. Zag er best goed uit alleen de mogelijkheden bv anaal en vingeren waren niet mogelijk. Rechtsomkeer gemaakt en weggegaan.
Wel lieve vrouw maar zat een telefonist achter.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan