Recensie Naomi, Amsterdam (voorheen Amstelveen, Breda) 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.612
01/07/21
1.728
92
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2330117-naomi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zondagavond Naomi bezocht in Amstelveen, ze is precies de dame van de foto's.
In feite is ze zelfs mooier, lief en aardig.
Ontvangst was in een flat in met een ruime slaapkamer, helaas was het bed klote, dat kraakte bij iedere beweging.
Daardoor een bezoek met mixed feelings.
dame komt uit Senegal, spreekt wat engels en spaans
uurtje geboekt voor 150€
alleen zoenen met gesloten mond, dus geen tongzoenen.
halve GFE, misschien meer klik met jongere mannen.
Laat zich wel lekker beffen
pijpt aardig maar komt niet tot de helft, handje erbij.
Pijpen was wel met condoom, PZC had ik vooraf ook niet gevraagd
sex in elk standje wat je wilt, maar bed kraakt aan alle kanten
grootste minpunt is dat ze niet echt een strak kutje heeft of mijn paal is niet dik genoeg
Waarschijnlijk niet zo heel lang geleden een kind gekregen, anders kan ik die ruime kut toch niet verklaren
Dus betaald voor een uurtje, maar stond na 45 min weer buiten
Voor een halfuurtje is het oke
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2330117-naomi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kom er net vandaan. Wilde voor 45 minuten gaan maar liet me overhalen voor een uur. Vond haar wel strak genoeg, moest me goed inhouden om niet snel te komen. Pijpen stelde niet veel voor, erg kort (niet slecht trouwens). Tongzoenen niet. Het positive, ze heeft een heerlijk lichaam en ik kon alle standjes doen die ik wilde. Liet zich gewillig in positie leggen ?.

ik vond haar voeten ook wel lekker en ze heeft daarmee kleine Rintintin gemasseerd. Ze is ook lief en aardig maar small talk is bijna onmogelijk als je geen Portugees kent. Pijpen zonder was een optie waar ze EUR 50 voor rekent en heb ik niet gedaan.

Slanke afrikaanse vrouwen zijn nauwlijks te vinden en dan is Naomi een uitkomst. Misschien ga ik nog eens maar dan een half uur. Ze blijft nog een maand als ik het goed begrepen heb. Gratis en makkelijk parkeren.

ohja dat bed kraakt nog steeds ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2330117-naomi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Naomi bezocht. Het maken van de afspraak via WA de vorige avond ging makkelijk. Ze reageert snel en vriendelijk. Ik had een goed gevoel.

De flat is redelijk makkelijk te vinden. Deze is niet bijzonder, wel opgeruimd en schoon. De badkamer was prettig en ik kreeg een schone handdoek. Ik weet niet of het dezelfde flat is als waar mijn voorgangers naartoe zijn gegaan, maar het bed kraakte inderdaad.

Dan Naomi zelf en de date. Ik vind haar knapper dan haar profielfoto's. Die doen haar geen recht, wellicht is ze niet zo fotogeniek (zelf zie ik er op foto's ook nooit zo goed uit als in de spiegel ☹️). Haar profielfoto op WA geeft een betere indruk en in werkelijkheid vind ik haar nog eleganter. Ik had besloten om 30 minuten ipv een uur te blijven omdat ik wat later terecht kon dan ik wilde en haar reviews niet heel lovend waren. Ook €50 bijbetaald voor pzc. Ik vond dat ze dat heerlijk deed. Veel afwisseling: likken, een beetje edging, met lange halen pijpen met behoorlijk wat zuigkracht en zelf een beetje dt met wat kokhalzen. Wel hand erbij, maar dat vond ik prima … die gebruikte ze ook heel goed. Niet zo lang als ik zou willen, maar dat kwam omdat ik haar moest stoppen om niet mijn kruid te vroeg te verschieten. Hoewel best veel geld extra, vond ik het toch wel waard. Voor en na het pijpen heb ik haar oraal verwend, althans ik kreeg de indruk dat ze het lekker vond. Ze bewoog In ieder geval fijn mee en werd behoorlijk nat. Verder kan veel, ik kon haar borsten en tepels kussen en haar vingeren (maar heel kort gedaan). Afgemaakt in doggy wat ze zelf aangaf. Ze was behoorlijk strak. Ze had geen haast met het eruit halen en we hebben nog een aantal minuten in elkaars armen gelegen. Ze was geen klokkijker. Uiteindelijk ben ik iets langer dan 30 minuten geweest en op eigen initiatief opgestapt. Is er dan iets dat tegenviel? Ja, dat ze eigenlijk niet zoende. Haar profiel geeft aan dat ze niet tongzoent, maar het zoenen was beperkt tot een paar kusjes. ik hoopte eigenlijk dat tongzoenen toch mogelijk zou zijn. Voor mij voegt zoenen best veel toe. Maar ja, zoveel donkere dames zijn er ook weer niet.

Al met al een fijn half uur. Het zou kunnen zijn dat ik terugga, maar dan voor een uitgebreide pijp/edging date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2330117-naomi
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke meid waarvan de foto's zoals hierboven vermeld haar echt geen recht aandoen. Ze is jong en fris en erg geil. Zoenen, beffen, rimmen flink hard anaal, ze staat het toe en kan het hebben. Zo klom ze reverse cowgirl op mn pik en schoof hem in haar kontje naar binnen om me te laten klaarkomen. Toen dat niet lukte ging ze op de vloer op handen en knieeën en stak ze haar kontje omhoog. Zodra ze dat deed, vormde zich een mooie donkere, ronde kont dat vroeg om flink onder handen te worden genomen. Naomi is een enthousiaste en liefdevolle jonge vrouw die met overgave dat doet wat je haar vraagt. Al met al 'n toppertje!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2330117-naomi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben nu 2 x bij Naomi geweest.. Heel erg mooie ebony dame. Heel vriendelijk ook.
Wel iets gereserveerd hoewel dat later wegging.
Half uur is een prima tijd bij haar. Wel een aanrader wat mij betreft.
Alleen het plaatje is al mooi.
Pijpen met condoom. Verder heel zacht en lief. En beperkt kussen. Dat is wel het enige minpuntje.

Ben op 2 locaties bij haar geweest. Op een studentencomplex en de laatste keer inderdaad op dat krakende bedje.
Kon redelijk met haar praten en ook lachen.

Lieve meid. Moeilijk te vinden zulke mooie slanke ebony's. Pareltje.
 
Ik ben nu 2 x bij Naomi geweest.. Heel erg mooie ebony dame. Heel vriendelijk ook.
Wel iets gereserveerd hoewel dat later wegging.
Half uur is een prima tijd bij haar. Wel een aanrader wat mij betreft.
Alleen het plaatje is al mooi.
Pijpen met condoom. Verder heel zacht en lief. En beperkt kussen. Dat is wel het enige minpuntje.

Ben op 2 locaties bij haar geweest. Op een studentencomplex en de laatste keer inderdaad op dat krakende bedje.
Kon redelijk met haar praten en ook lachen.

Lieve meid. Moeilijk te vinden zulke mooie slanke ebony's. Pareltje.
Heb ze nu eens een nieuw bed dat niet kraakt 🙈
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan