Recensie Naomi Cristal Privé Rotterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7763

Wandelaar
30
30/01/22
32
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar Cristal Privé in Rotterdam. Mooie tent, alles doet verzorgd aan, schoon, douches, knappe dames. Als je toch meer dan 100 gaat uitgeven, vind ik dat belangrijk.
Ter afwisseling van bijvoorbeeld de Doublet in Den Haag, eigenlijk het andere uiterste, met veel leuke Zuid-Amerkaanse types, ook geweldig.
Ik koos voor Naomi, een knappe Thaise, minder slank dan op de foto, niet meer heel jong maar een prachtig lichaam, een zachte huis. Ze is zeer ervaren, laat dat aan alles merken, en voelt goed aan wat je lekker vindt. Als je niet met een speciale wens komt, neemt ze de leiding. Goede massage en speels. Een topuurtje. Ik denk dat ze zeker in is voor speciale wensen. Ga ik haar een volgende keer voorleggen.
Ik weet niet of ze tongzoent, heb het haar deze eerste keer niet gevraagd, niet aan toegekomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/naomi/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb ook een gezellig uurtje gehad met Naomi. Kan alleen maar herhalen wat mijn nobele voorganger heeft geschreven. Tongzoenen is wel inbegrepen, maar gaat niet diep. Extra's zijn mogelijk maar wel aardige bijbetaling.
 
Heb ook een gezellig uurtje gehad met Naomi. Kan alleen maar herhalen wat mijn nobele voorganger heeft geschreven. Tongzoenen is wel inbegrepen, maar gaat niet diep. Extra's zijn mogelijk maar wel aardige bijbetaling.
Tongzoenen zonder bijbetaling begrijp ik. Dat voor wat verdergaande extra's extra betaling wordt gevraagd, vind ik wel logisch. Maar die kosten uit verhouding zijn, vind ik dat dan wel weer jammer.
 
Ik heb haar eerder dit jaar twee keer mogen bezoeken en beide keren behoren met afstand tot de meest prettige ervaringen die ik heb gehad sinds ik wandel. Ze heeft vooral de gave om je goed op je gemak te stellen en is naast hetgeen waar je in eerste instantie voor komt gewoon heel gezellig en grappig. Een echte kletskous met een aanstekelijke persoonlijkheid dus. Jammer dat het na die tijd niet meer gelukt is een afspraak te plannen. ik had gehoopt in het nieuwe jaar weer, maar helaas zie ik nu net dat ze van de site verwijderd is. Iemand enig idee of ze ergens anders is gaan werken of eventueel privé ontvangt? 🙂
 
Daar werkt inderdaad een Naomi, maar dat is een Latina, geen Thaise. Ik denk dat ze gewoon wat anders is gaan doen. Jammer voor ons, maar het is haar van harte gegund. Mocht iemand echter ooit nog wat vernemen, let me know. 🙂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan