Recensie Alexia, Cristal prive, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kaasisbaas

Newbie
2
21/11/21
6
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/elena/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is mijn eerste review, en als ik eerlijk ben vind ik dat best spannend. Verder niet interessant voor de review natuurlijk ;)

Vandaag ben ik naar Alexia bij Cristal prive geweest. Het ontvangst bij Cristal prive is altijd fijn, de host is vriendelijk en ze begeleid je naar een mooie kamer. je krijgt dan ook een drankje.
Ik ben voor de tweede keer bij Alexia geweest. Alexia lijkt iets ouder dan de 35 jaar die is aangegeven op de website, ook een klein beetje mollig. Maar dat vind ik niet echt belangrijk. Haar borsten zijn groot, zacht en natuurlijk. De borstenman in mij vind dat erg fijn (-;. Ook heeft zij een prachtige bilpartij
Ze spreekt erg goed Engels wat de communicatie erg makkelijk maakt als jij die taal ook machtig bent.
Tot zover de saaie statistieken

Ik ben een knuffelaar. Het grootste deel van de afspraak hebben wij heerlijk geknuffeld/gezoend/gevingerd. Zij leek hier erg van te genieten en ik ook. Wij kronkelden in elkaar ofzoiets:). Dat had ik dat even nodig op dat moment. De sex die daarna kwam was ook geweldig.
Je kan leuk met haar praten (als het een beetje klikt natuurlijk). Zij heeft een hele warme persoonlijkheid.
Aan het eind vroeg ik om een massage en dat kon zij erg goed. Het was zo rustgevend dat ik bijna in slaap viel.
De perfecte zondagmiddag voor mij.

Mijn ervaring In het kort: Een hele lieve en warme vrouw waar je heerlijk mee kan knuffelen.
Wees lief voor haar en dan krijg je dat zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan