WHEM Naomi TS, Privé ontvangst, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zegt me ook iets.
Mag niet te voorbarig zijn maar was niet al te positief dacht ik.
Gezien ze er aardig uitziet en Nederlands is en ik haar niet hebt vastgelegd in m'n to do lijstje heb ik dat met een reden niet gedaan.
Heb vaak haar foto's bekeken en telkens doorgeklikt.
Ik woon in Breda dus zou heel makkelijk afspreken zijn en zou ik al lang gedaan hebben.
Nogmaals ik heb geen recht van spreken en wil haar niet afkraken maar zou het goed overwegen en eerst mss een korte date.
Ervaringen zijn bij iedereen anders he.

Ik overweeg een date. Wel zo eerlijk.
 
Ik heb wel eens een uurtje met Noamie doorgebracht. Zeker niet verkeerd, zoenen,pijpen, neuken was allemaal prima. Zij is uitsluitend top, laat zich niet neuken.
Na gedane zaken is ze weer de koele zakenvrouw, vriendelijk doch beslist van plan om er geen lang verhaal van te maken. Douchen, kus, wegwezen.
 
Na gedane zaken is ze weer de koele zakenvrouw, vriendelijk doch beslist van plan om er geen lang verhaal van te maken. Douchen, kus, wegwezen.
Meer moet het volgens mij niet zijn, ik schiet er niets mee op dat ik binnen drie kwartier ongeveer alles weet van de clientèle, behalve hoe de naam is en waar deze woont. Het interesseert mee geen reed hoe een ander geneukt wil worden, als ik eerlijk ben
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan