Recensie Naomi, Wetteren 2,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja! Die!
Wacht intussen nog altijd op haar verontschuldigingen om haar plotse afwezigheid NIET te melden... toen ik haar die ochtend (voor m'n vertrek!) een appje stuurde om onze afspraak te bevestigen!
 
Ja! Die!
Wacht intussen nog altijd op haar verontschuldigingen om haar plotse afwezigheid NIET te melden... toen ik haar die ochtend (voor m'n vertrek!) een appje stuurde om onze afspraak te bevestigen!
Jij denkt er nog aan maar zij is dat al lang vergeten of weet het zelfs niet dat ze daar in de fout is gegaan. Sommige leven een heel vluchtig leven, wat is gisteren is reeds lang voorbij, enkel vandaag is vandaag en morgen dat komt nog... Gelukkig kunnen we niet in de hoofden kijken... best los laten en die frustratie parkeren. Je zal niet de enige zijn.
 
@Marco. Uiteraard heb je 100% een punt qua communicatie en afwezigheid. En haar brutaal antwoord spreekt ook boekdelen. Anderzijds prijs je gelukkig, nu ik de foto's zie herinner ik mij recensies van op hookers enkele jaren geleden en die uiterst middelmatig/slecht. Een geluk bij een ongeluk dus, geen geld weggesmeten
 
@Marco. Uiteraard heb je 100% een punt qua communicatie en afwezigheid. En haar brutaal antwoord spreekt ook boekdelen. Anderzijds prijs je gelukkig, nu ik de foto's zie herinner ik mij recensies van op hookers enkele jaren geleden en die uiterst middelmatig/slecht. Een geluk bij een ongeluk dus, geen geld weggesmeten
Ja! En... daardoor ook nog een leuke tijd beleefd met Lucia!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Moet spijtig genoeg melden dat ik hetzelfde meemaakte als Marco.
10 dagen eerder afgesproken, dag er voor nog bevestigd en op de dag zelf: in de steek gelaten.
Ik kreeg wel excuses maar wel een domme reden voor de niet doorgegane date.
Desondanks gaf ik ze een tweede kans maar wat bleek... quasi niets van wat in haar profiel stond was mogelijk.
Zware ontgoocheling!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slechtste ervaring sinds jaren
Aan de telefoon kon veel
Eens aangekomen kon er niet veel meer
Arrogant type
Snel afwerken en centjes verdienen

Voel me serieus opgelicht
 
Enthousiaste en (soms té) praatgrage Nederlandse dame die ontvangt in E40 motel te Wetteren. Is toch iets minder slank dan ik verwacht had. Neemt duidelijk de leiding en begint met een massage, niet zo heel speciaal en eigenlijk wel wat om de tijd (1 uur) te vullen. Mss is het dan wel beter om een half uurtje te boeken, maak ik mij achteraf de bedenking. In een vorige recensie las ik iets van vingeren, doe ik ook wel graag, maar dat kon niet want "zij houdt niet zo van vingers". Zoent wel goed. In missio klaargekomen.
Had er meer van verwacht, zal bij die ene keer blijven.
 
Ben een 3-4 tal weken eens gestopt bij Naomi in het e-40 motel na men werkshift, na de shift gestuurd en mocht meteen langs gaan… geen probleem qua tijd of afspraak… deed wel wat ze zei dat ze deed.. eerst de financien gedaan en ze haar mond spoelde en zichzelf klaarmaakte terwijl ik effe snel douche.. daarna ekker gezellig elkaar wat opgewarmd, dan op de buik gaan liggen en lekker b2b massage gekregen, heeft ze me omgedraaid, opnieuw massage terwijl ze me lekker hard streelde.. nadien zalige blowjob en je mag ook kussen en de borsten uitgebreid verwennen… nadien lekker doggy genomen, enige minpuntje is dat ze niet vol op haar buik wou liggen terwijl ik haar langs achter neukte (krijgt ze hoofdpijn zegt ze) soit das absoluut geen probleem.. nadien lekker verder geneukt en het zakje gevuld 😅 redelijk intens en passioneel.. nadien lekker gedouchet en de mond gespoeld.. en ben dan vertrokken :) heerlijke knappe dame!! Zeker voor hervaling vatbaar, maar krijg ze nu niet meer zo snel aan de lijn + zit momenteel niet meer in wetteren ook… maar wel een pracht ervaring!
 
Ben een 3-4 tal weken eens gestopt bij Naomi in het e-40 motel na men werkshift, na de shift gestuurd en mocht meteen langs gaan… geen probleem qua tijd of afspraak… deed wel wat ze zei dat ze deed.. eerst de financien gedaan en ze haar mond spoelde en zichzelf klaarmaakte terwijl ik effe snel douche.. daarna ekker gezellig elkaar wat opgewarmd, dan op de buik gaan liggen en lekker b2b massage gekregen, heeft ze me omgedraaid, opnieuw massage terwijl ze me lekker hard streelde.. nadien zalige blowjob en je mag ook kussen en de borsten uitgebreid verwennen… nadien lekker doggy genomen, enige minpuntje is dat ze niet vol op haar buik wou liggen terwijl ik haar langs achter neukte (krijgt ze hoofdpijn zegt ze) soit das absoluut geen probleem.. nadien lekker verder geneukt en het zakje gevuld 😅 redelijk intens en passioneel.. nadien lekker gedouchet en de mond gespoeld.. en ben dan vertrokken :) heerlijke knappe dame!! Zeker voor hervaling vatbaar, maar krijg ze nu niet meer zo snel aan de lijn + zit momenteel niet meer in wetteren ook… maar wel een pracht ervaring!
Naomi zit blijkbaar afwisselend in Wetteren en nog ergens... Ze komt wel terug ;)
 
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een tijdje geleden een afspraak in Kortrijk gemaakt. Bij aankomst een sms gestuurd dat ik ter plaatse was.
Geen reactie. Na 10 min nog een sms gestuurd. Nog steeds geen reactie!
Zal dus bij de ene keer blijven.
Zo doe je niet!
 
Een tijdje geleden een afspraak in Kortrijk gemaakt. Bij aankomst een sms gestuurd dat ik ter plaatse was.
Geen reactie. Na 10 min nog een sms gestuurd. Nog steeds geen reactie!
Zal dus bij de ene keer blijven.
Zo doe je niet!
Had ik op #25 ook al gemeld!
Ze laat je gewoon voor Jan Lul naar Wetteren rijden!
 
Een tijdje geleden een afspraak in Kortrijk gemaakt. Bij aankomst een sms gestuurd dat ik ter plaatse was.
Geen reactie. Na 10 min nog een sms gestuurd. Nog steeds geen reactie!
Zal dus bij de ene keer blijven.
Zo doe je niet!
Vorige zomer krak hetzelfde meegemaakt. Ontving toen ook in Kortrijk. Op het afgesproken uur geen teken van leven te bespeuren Reageerde niet op telefoon of whatsapp. Ik heb het net nog even nagekeken in mijn gsm : op 23 minuten na het afgesproken uur kreeg ik wel nog een berichtje "Hoi, was ff boodschappen halen". Doodleuk, excuses waren blijkbaar niet nodig. Ik was toen al op weg naar een andere dame die ik last minute had kunnen strikken.
 
Vorige zomer krak hetzelfde meegemaakt. Ontving toen ook in Kortrijk. Op het afgesproken uur geen teken van leven te bespeuren Reageerde niet op telefoon of whatsapp. Ik heb het net nog even nagekeken in mijn gsm : op 23 minuten na het afgesproken uur kreeg ik wel nog een berichtje "Hoi, was ff boodschappen halen". Doodleuk, excuses waren blijkbaar niet nodig. Ik was toen al op weg naar een andere dame die ik last minute had kunnen strikken.
Ik heb een berichtje na ongeveer 35 min ontvangen. Maar niet meer gelezen. Ben bij de ene keer gebleven.
 
Het meisje is echt sporadisch te zien op RL. Vroeger heb ik haar in Wetteren ontmoet (bekende locatie langs e40).
Altijd 30 min genomen. Goede pmc en lekkere vrijpartij.
Was nooit ontevreden naar buiten gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan