Recensie Naomi, Yu&Mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.449
30/06/21
1.668
124
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.yumi.nl/profiel/?emp=192
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Was toch in de buurt en dacht daar m'n geluk maar eens proberen.

Uit de line-up gekozen voor de mooie Naomi, voor mij een nieuwe dame aldaar dus was benieuwd naar haar presteren.
Na douchen op redelijk "koele" buitenkamer me door haar op temperatuur laten masseren. Geeft een goede B2B, het "doorkneden" van rug, schouders en nek mocht iets steviger maarja, daarvoor kwam ik niet alleen.
Vrij vlot op rug mogen draaien voor het vervolg en dat was zeker een prettige ervaring. Ze varieert graag van positie en aanraken was geen enkel probleem, niet té intiem want dat viel onder "extra's" waarvoor ik echter onvoldoende cash nog over had.
Denk dat ze zelf redelijk opgewonden werd want duwde zowat haar poes in/tegen m'n neus, appetizer dus
Zonder bijbetaling dus toch wat extra fun gekregen en zij ook, beide genoten en m'n orgasme kwam van ver, behoorlijk heftig eindschot en net binnen de beschikbare tijd.
Goede eerste kennismaking, wellicht met een vervolg?
 
Enkele maanden terug heb ik haar op een ochtend bezocht. Ik was haar 1e klant die dag en het was erg rustig!
Ik heb een vergelijkbare ervaring met Naomi.
Een heel leuke vrouw die "net iets verder" gaat: GFE, maar dan gewoon voor de standaard prijs.

Helaas is ze slechts af en toe werkzaam (de laatste mnd).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan