Recensie Nap Thong Thai Deinze, Champagne 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://napthong-thaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
En nog zo'n Golddigger... In Nap Thong voor Champagne gekozen. Eenmaal op de kamer vroeg ze onmiddellijk wil je massage of wil je alles. Ondertussen al eens goed je piemel vastnemen.... Ik zei ok doe maar alles. 150€. Heel mooie vrouw. Echt een mooi lichaam. Na de gebruikelijke rituelen van geld wegbrengen en 5 minuten wegblijven was ze er. Ze stripte voor mij en kwam dan op bed. Massage van ongeveer 5 minuten en dan moest ik mijn bekken heffen en kwam ze eronder zitten met haar benen. Wat toen volgde was een super erotisch moment van spelen met mijn piemel langs achter en gewone massage. Leuk hoor. Dan draaien en dan pijpen (30sec.) zonder condoom. Dan condoom aan, nog wat pijpen en aftrekken met condoom aan. Ik mocht wel met haar poes spelen en zelfs meerdere vingers inbrengen. Hoe goed het startte, zo slecht eindigde het. Ze wou er duidelijk snel vanaf zijn. Dan samen douchen waarbij ze je niet meer aanraakt en dan weg.
Ik gaf het een paar dagen later een tweede kans. En het was van, ja schatje, bedankt en veel blablabla. Ze sprong eerst op bed en ik mocht haar masseren. Ook tussen de benen en dan draaide ze haar. Ze vroeg haar te beffen. En dat mocht lang duren.... Toen ze fake klaarkwam, was het haar beurt. Onmiddellijk strelen en trekken. Ik zei haar iets van neuk jij dan nooit, want ik betaal toch voor alles. En dan begon het. Ja schatje, en ik ga op reis naar mijn mama en ik heb geld nodig. Kunt je mij helpen? Als je 500€ geeft mag je 3x een uur komen erna om te neuken. En echt waar, ik zal tongzoenen, u pijpen zonder condoom en neuken zoals je nog nooit gedaan hebt.
Die denken echt dat wij gekken zijn. 500€ en dan niet meer terug komen.... Mij niet gezien. En maar lief zijn en zagen voor geld.
Iedere dag erna stuurde ze mij lieve whatsappjes, iedere dag vroeg ze om geld en kom je nog eenmaal schatje.. enz.... Een grote geldwolf dus. Ik heb haar uiteindelijk één zeer boos bericht gestuurd, dat ik haar niet ging helpen en dat ze moest ophouden met sturen. Gelukkig hoor ik haar niet meer nu. Het is spijtig, maar daar zitten volgens mij geen gewone dames meer. Helaas, maar wees gewaarschuwd.
 


Een keertje daar aangebeld, maar de dame die de openmaakte beviel me niet. Gevraagd of er andere dames waren, kreeg ik een negatief antwoord. 'Nee, maar ik masseer alles' of zo iets. Toen ben ik weggespurt…. Ander en heter.
En nog zo'n Golddigger... In Nap Thong voor Champagne gekozen. Eenmaal op de kamer vroeg ze onmiddellijk wil je massage of wil je alles. Ondertussen al eens goed je piemel vastnemen.... Ik zei ok doe maar alles. 150€. Heel mooie vrouw. Echt een mooi lichaam. Na de gebruikelijke rituelen van geld wegbrengen en 5 minuten wegblijven was ze er. Ze stripte voor mij en kwam dan op bed. Massage van ongeveer 5 minuten en dan moest ik mijn bekken heffen en kwam ze eronder zitten met haar benen. Wat toen volgde was een super erotisch moment van spelen met mijn piemel langs achter en gewone massage. Leuk hoor. Dan draaien en dan pijpen (30sec.) zonder condoom. Dan condoom aan, nog wat pijpen en aftrekken met condoom aan. Ik mocht wel met haar poes spelen en zelfs meerdere vingers inbrengen. Hoe goed het startte, zo slecht eindigde het. Ze wou er duidelijk snel vanaf zijn. Dan samen douchen waarbij ze je niet meer aanraakt en dan weg.
Ik gaf het een paar dagen later een tweede kans. En het was van, ja schatje, bedankt en veel blablabla. Ze sprong eerst op bed en ik mocht haar masseren. Ook tussen de benen en dan draaide ze haar. Ze vroeg haar te beffen. En dat mocht lang duren.... Toen ze fake klaarkwam, was het haar beurt. Onmiddellijk strelen en trekken. Ik zei haar iets van neuk jij dan nooit, want ik betaal toch voor alles. En dan begon het. Ja schatje, en ik ga op reis naar mijn mama en ik heb geld nodig. Kunt je mij helpen? Als je 500€ geeft mag je 3x een uur komen erna om te neuken. En echt waar, ik zal tongzoenen, u pijpen zonder condoom en neuken zoals je nog nooit gedaan hebt.
Die denken echt dat wij gekken zijn. 500€ en dan niet meer terug komen.... Mij niet gezien. En maar lief zijn en zagen voor geld.
Iedere dag erna stuurde ze mij lieve whatsappjes, iedere dag vroeg ze om geld en kom je nog eenmaal schatje.. enz.... Een grote geldwolf dus. Ik heb haar uiteindelijk één zeer boos bericht gestuurd, dat ik haar niet ging helpen en dat ze moest ophouden met sturen. Gelukkig hoor ik haar niet meer nu. Het is spijtig, maar daar zitten volgens mij geen gewone dames meer. Helaas, maar wees gewaarschuwd.
 
Dat begrijp ik niet goed...je betaalt voor all in, krijgt amper extra en je gaat nog een tweede keer?🤔 Nu, ik zit al lang in Thaise middens ik haal ze er snel uit hoor, maar het zijn er helaas zoveel dat ik het niet eens meer probeer...De meesten hebben die ziekte en spelen hun charmes uit maar terwijl de prijzen omhoog gaan geven ze steeds minder service en/ of met tegenzin. Mij niet (meer) gezien.
 
Inderdaad, een echte golddigger deze Champain. Een tijdje geleden ben ik er ook eens bij geweest. Een mooie vrouw, dat klopt. Voor de rest hanteert ze alle gekende trucjes van de Thaikes (en veel meer dan dat!). Nog voor je betaald hebt, zal ze je al eens over je ballen wrijven om maar ineens all-in aan te bieden. Dat was ok voor mij (150 €), want van zo'n mooie vrouw wil ik ook wel alles...

Vervolgens de traditonele Thaise langzaam-aan-actie: geld weg brengen, drankje halen, bakje water halen en je bent al bijna een kwartier verder en er is nog niks gebeurd.

Massage was ok met wat leuk teasen, dat wel en ik mocht ook met haar poes spelen... toen ging haar telefoon... een heel gesprek (zeker 10 minuten) in het Thais... Sorry, sorry, dat was haar mama, die lag in het hospitaal en moest dringend geopereerd worden, maar de dokter wou daar niet aan beginnen als ze niet onmiddellijk 500 € voorschot betaalde en anders ging haar mama dood gaan... en of ik die 500 € niet wou lenen en dan zou ik de volgende keer als ik kwam een hele middag mogen neuken in alle mogelijke posities en ze zou me zoveel blowjobs geven als ik maar wou en blablabla...

Neen, ik ben niet achterlijk en wou die 500 € niet lenen... Intussen waren we al bijna drie kwartier verder, maar nog niet aan all-in begonnen en vroeg ze of ik nog onder de douche wou... All-in had ik al lang geen zin meer in, dus onder de douche dan maar...

Ik heb ook nog een aantal dagen whatsappjes gekregen met veel sorry en blablabla... "mama in hospital"... en "if 500 is to much, 300 is also good..."

Ik heb haar niet meer geantwoord en na een week ongeveer stopte het.

Ik weet niet of ze nog actief is, laatste advertentie op Redlights dateert van 10 juli.




Alleszins te mijden!

Op hetzelfde adres vind je deze Natty - eveneens te mijden!


 
Dat begrijp ik niet goed...je betaalt voor all in, krijgt amper extra en je gaat nog een tweede keer?🤔 Nu, ik zit al lang in Thaise middens ik haal ze er snel uit hoor, maar het zijn er helaas zoveel dat ik het niet eens meer probeer...De meesten hebben die ziekte en spelen hun charmes uit maar terwijl de prijzen omhoog gaan geven ze steeds minder service en/ of met tegenzin. Mij niet (meer) gezien.
Deze Champain heeft bij mij geen 2de kans gekregen. Zelfs naar Thaise normen was ze extreem in veel beloven en quasi zero return geven... en dan nog eens proberen 500 € af te luizen... Mij ook niet meer gezien!
 
@Massaman, Als de piemel heviger is dan het verstand zeker? Normaal zou ik dat niet doen, maar ze heeft echt wel een knap lijf, waardoor ik nog eens geprobeerd heb. Met dan die vraag voor 500€ wat al direct een afknapper was. En daarmee is het verhaal voor haar over.
 
Daar ben ik ook van overtuigd. Ik belde omdat ze een nieuwe website hebben en vroeg of Linda er nog was. (wist ik zeker dat die weg was). Ze zei enkel Chabaa, Nina en Ploy. Toen vroeg ik, ah werkt Champain er niet meer. En onmiddellijk was het, jawel hoor, Champain is nu Nina met een grote lach erna. Maar het was duidelijk, want ik herkende ze aan de foto's. Zo zie je maar.
 
Ben er enkele weken geleden ook eens geweest, afspraak met Champagne gemaakt. Bij binnenkomen rook ik in de hal een smerige put-geur...gelukkig heb ik die geur op de kamer niet meer geroken. Inderdaad onmiddellijk vraag voor all-in. Ik zou dit een volgende keer doen als ze nu haar best zou doen en dat ik graag veel teasing heb... moet eerlijk zeggen dat ze dit heeft gedaan met een toch wel goede massage, en als beloning heeft ze me ook een blowjob gegeven maar dat ik dan toch zeker moest terugkomen... niet dus, omdat ik ook achteraf smsjes begon te ontvangen met vraag voor sponsoring... Ik ben dus als ik het hier zo lees nog redelijk goed bediend geweest. 5 minuten voor de afspraak belde ze me ook al om te vragen waar ik bleef ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan