WHEM Nastya, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
01/04/24
0
Kwam deze dame tege, spreek me erg aan door tattoo's.
weet echter niet of ze echt is, gezien de insta-achtige foto's

 
Daarom schrijf ik ook: "aanname".

Ik denk ook maar hardop. Heb haar niet ontmoet, dus ik kan alleen maar uitgaan van wat ik (be)denk.

En ik zie haar aantal tattoos flink groeien (op basis van de foto's online en welke ik kreeg), dus ik doe de aanname dat dit haar volgende tattoo wordt:

Screenshot_20240403_194550_Opera.jpg

En ja, inderdaad...het kan ook maar zo zijn dat ze een dergelijke operatie heeft gehad, geen idee.
 
Nou, je schreef niet over een aanname dat het een tattoo voorbereiding was, maar over een aanname dat de tattoo zou worden zoals Eden Ivy :)

Aangezien ik echt nergens op het internet zo een littekenkleurige dikke lijn heb gezien als basis voor een tattoo, zou ik er toch maar echt vanuit gaan dat het een litteken is. Ik vond haar wel lief toen, dus als ze binnenkort weer online is, zal ik het wel overwegen om langs te gaan en het te bevestigen.
 
Ah ja!
Tjee...Das ook stug.

Wie was die dame en waren ze hier samen of toevallig allebei daar?

En had je achteraf "spijt", in de zin van...Die Nastya was eigenlijk veel leuker?

#nieuwsgierig
 
Die andere dame was Yana. Ik zal maar geen linkje plaatsen omdat je dan topic vervuiling krijgt, maar niet de dunne blonde Yana, maar die andere.

Ik had zeker geen spijt omdat die ervaring met Yana echt heerlijk was, maar in de lift naar boven had ik wel twijfels omdat deze Nastya een schattige uitstraling had. Maar het zijn echt compleet andere types qua uiterlijk, dus niet echt in dezelfde categorie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan