Recensie Natalie, Breda 1,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
700
29/10/21
1.393
18
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-van-roodharige-tovenares--_7384789
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Trap hier niet in collega wandelaars! Foto's en advertentie zien er goed uit, maar de ervaring was echt niks…
Foto's zijn ook echt niet representatief. Tel er maar gerust 10 jaar bij naar mijn mening. Enige pluspuntje was dat ze lekkere borsten had….

Spreekt geen woord Engels of Nederlands, zeer chaotisch, spuit met olie in het rond zonder enige controle (kreeg het zelfs 2x in mn oog)….
Dan de massage….. de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Halfbakken beetje wrijven, btb is bij haar alleen beetje met de borsten…. verder nergens aankomen, maar daar had ik al niet zoveel zin meer in…
Had echt het gevoel dat ik afgewerkt werd op weg naar de volgende klant….

Als echte massageliefhebber was dit echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt….ze noemt zich een tovenares…. Ik weet niet wat ze toverde, maar bij mij geen effect….
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-van-roodharige-tovenares--_7384789
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Trap hier niet in collega wandelaars! Foto's en advertentie zien er goed uit, maar de ervaring was echt niks…
Foto's zijn ook echt niet representatief. Tel er maar gerust 10 jaar bij naar mijn mening. Enige pluspuntje was dat ze lekkere borsten had….

Spreekt geen woord Engels of Nederlands, zeer chaotisch, spuit met olie in het rond zonder enige controle (kreeg het zelfs 2x in mn oog)….
Dan de massage….. de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Halfbakken beetje wrijven, btb is bij haar alleen beetje met de borsten…. verder nergens aankomen, maar daar had ik al niet zoveel zin meer in…
Had echt het gevoel dat ik afgewerkt werd op weg naar de volgende klant….

Als echte massageliefhebber was dit echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt….ze noemt zich een tovenares…. Ik weet niet wat ze toverde, maar bij mij geen effect….
 
Ik kan mij aansluiten bij de review.
Na het hoogtepunt werden de stenen uitgebreid gewassen, die kregen bijna een uitgebreider behandeling als mijn stenen.
Jammer dat ik deze review niet eerder heb gelezen.
Ik denk idd dat de foto's ongeveer van 10 jaar geleden zijn.
Is flink in prijs gestegen zie ik nu.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-van-roodharige-tovenares--_7384789
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Geen roodharige tovenares zoals de advertentie beloofd maar een kleine volle, vriendelijke dame die zo makkelijk mogelijk geld wil verdienen. Ze kwam Zuid-Amerikaans op me over. Ze "geilde" me eerst op door je handen te pakken en die op haar borsten te leggen. Weinig masseren en zo snel mogelijk naar een hoogtepunt toe werken en je buiten de deur te zetten. Zonde van je geld.
 
Ben hier zelf 2 keer geweest. Ga zeker niet meer terug, maar dat was vooral door het chaotische aan haar. Ze is verder erg vriendelijk. Volgens mij Russisch die wat jaren ergens in Spanje heeft gewoond. Denkt dat wij allemaal Spaans wel begrijpen ipv Russisch. Helaas beide roestig bij mij.

Wat ik hier niet teruglees, maar mij wel overkwam is dat ze na het douchen mij eigenlijk direct besprong en wilde neuken. Kwam een tikkie nep over of ze was gewoon erg geil en deed hartstochtelijk mee.

Aansluitend een uitgebreide massage die inderdaad niet top is. Zeker niet de slechtste die ik ontving, maar op zich pakte ze me rug goed aan.

Is gewoon de omgekeerde wereld om eerst direct de druk van de ketel te halen en daarna de massage te ontvangen. Voor mij liever andersom.

Zoals gezegd ga ik niet meer terug, maar kan niet bevestigen dat het een zeer slechte ervaring was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan