Recensie Natalie Turks, Antwerpen, Verversrui 9/1 (avond/nacht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetenteen

Stamgast
653
07/11/21
482
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zag er vriendelijk uit en was heel lief totdat,....ik betaald had. Eerst ff pooier bellen en 100€ voor 30min slechte service, fake gillen tijdens het neuken en tijdens het beetje pijpen dat ze deed druk in de weer met doekjes. Had nog maar 1 stuiptrekking van klaar te komen en ze stond al naast het bed klaar met doekjes. Aankleden ging ook niet snel genoeg naar haar zin want ik had mijn broek nog niet aan en ze smeet de deur al open zodat ze me vanaf de straat konden zien zitten. Nooit meer bij deze (dame)
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Natalie zit intussen in de Verversrui 9/1.
Ze is Nederlands/Turks en heeft een hondje dat ze steeds in het oog houdt (uit schrik voor ontvoering)

Al een tijd probeerde ze me binnen te lokken maar nooit op in gegaan. Tot op een nacht dat ik redelijk wat gedronken had. Meestal ben ik sceptisch tegenover een dvp die (te)veel moeite doet om je te strikken, niet onterecht zou blijken.

Was dus toch eens binnen gegaan voor een basis €50 bezoek. Na het pijpen begint ze me (ongevraagd) anaal te vingeren terwijl ze een handjob geeft. Niet wat ik in gedachte had maar bon, laat ze doen. Vind er maar weinig aan eigenlijk. Dan stelt ze voor om het met een strapon te doen, veel beter. Ondanks dat dit nog nooit in me is opgekomen en er eigenlijk helemaal niets mee heb laat ik me in m'n dronken bui overtuigen (redelijk idioot, ik weet het). Kost wel €50 extra.

Ze doet dat spul aan en begint eraan. Voorzichtig zou ik ze niet noemen het lukt ook van geen kanten. Dat hard stuk plastic is vooral vervelend. Dat is en wordt niks. Dus zeg haar dat het volstaat en vraag haar om gewone seks want heel dat strapon gedoe duurde nog geen vijf minuten.

Nee gewone seks dat ging nu niet meer, tenzij 'k nog eens zou bij betalen. Het was onderhand wel welletjes geweest, crazy but not insane.

Ze vond ook dat ik maar eens poppers, weed of coke moest gaan gebruiken dan zou het allemaal veel vlotter gaan. Euh, bedankt voor de goede raad Natalie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan