Recensie Natascha Verversrui 11/1 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

walker404

Newbie
13
26/06/23
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normally I never write reviews, but for Natascha I'm making an exception. Let me tell you why. For those of you who go to the gym and love looking at nice fit girls with totally sexy firm asses what you just want to grab and plunge your face into, well you're in luck. Let me introduce you to Natascha. She has a body of a fitness model, but with very nice real natural breasts. She goes to the gym regularly and you can see and feel it with her tight ass which she uses in ways that will blow your erotic mind. I won't go into too much details and spoil your visit. But I love the magic hands thing she does :sneaky:

A lot is possible, i've been with her for normal session, but she has extra's if you want more than the fit girl next door. Character wise she is very easy going and is pleasing. Her english is great and has a good sense of humor. Also doesn't watch the time, which is very relaxing.

If I could i'd visit her every day, but my money doesn't grow on tree's ;)

:sneaky:
 
Normally I never write reviews, but for Natascha I'm making an exception. Let me tell you why. For those of you who go to the gym and love looking at nice fit girls with totally sexy firm asses what you just want to grab and plunge your face into, well you're in luck. Let me introduce you to Natascha. She has a body of a fitness model, but with very nice real natural breasts. She goes to the gym regularly and you can see and feel it with her tight ass which she uses in ways that will blow your erotic mind. I won't go into too much details and spoil your visit. But I love the magic hands thing she does :sneaky:

A lot is possible, i've been with her for normal session, but she has extra's if you want more than the fit girl next door. Character wise she is very easy going and is pleasing. Her english is great and has a good sense of humor. Also doesn't watch the time, which is very relaxing.

If I could i'd visit her every day, but my money doesn't grow on tree's ;)
🤷‍♂️ Nederlands misschien?
 
Hahahah this is funny, jammer, mijn nederlands writing is niet goed genoeg, daarom in engels 😉 but indeed, sounds like marketing, but thats what we do right, market our great experiences with the women of skw 😎
 
Je schrijft nooit een review maar nu maak je een uitzondering?
Account vandaag aangemaakt en de review leest als reclame.
Voordeel van de twijfel? Andere leden trekken het wel recht als niet blijkt te zijn zoals beschreven.
google translated before posting:

Je hebt gelijk, klinkt als reklame. Maar zoals ik zei eerste keer voor mij om een review te schrijven dus maakte ik een accont. Ik hoop dat andere wandelaars die natascha hebben bezocht hier zouden schrijven. Ik ben benieuwd hoe zij haar hebben ervaren 😏
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De review is niet fake. Ik ben zelf al meermaals bij haar langsgeweest.

Natasha is een lieve meid die een zeer goede service levert! Ze heeft een geweldig lichaam met fantastische naturel borsten en een stevige kont.
 
Finally visited natascha again after almost 2 months. It felt like seing my girlfriend after a long vacation. Some chitchat, then we laid in bed and i started to explore that great body. a kiss here a kiss there.Ik ben fan van haar natuurlijke borsten, awesome! Toen haar gevraagd zich om te draaien om zo haar fitness ass te bewonderen. Its so firm tight and strong. Natascha the grabbed my dick and gave me an assjob! I almost came 😅 After this we did a couple of mindblowing intimate positions where she came a couple of times and me one big vulcanic eruption. Natascha is truely one in a million. Its always hard to say goodbye, but all fun eventually comes to an end. I tried to visit her again in the afternoon, but she was very busy.
I guess this is the downpart of the reviews, she went up the popularity scale. Which is good for her. She smart, funny and sensual, be good and respectful to her and you will get this twice in return.

Till next time i can't wait.
 
Laatst bewerkt:
Google translate:

Eindelijk natascha weer bezocht na bijna 2 maanden. Het voelde alsof ik mijn vriendin na een lange vakantie in de ban deed. Wat geklets, toen lagen we in bed en begon ik dat geweldige lichaam te verkennen. een kus hier een kus daar. Ik ben fan van haar natuurlijke borsten, geweldig! Toen haar gevraagd zich om te draaien om zo haar fitness ass te bewonderen. Het is zo stevig strak en sterk. Natascha pakte mijn lul beet en gaf me een assjob! Ik kwam bijna klaar 😅 Hierna deden we een paar mindblowing intieme standjes waarbij zij een paar keer klaarkwam en ik één grote vulkaanuitbarsting. Natascha is echt één op een miljoen. Het is altijd moeilijk om afscheid te nemen, maar aan alle plezier komt uiteindelijk een einde. Ik probeerde haar 's middags nog een keer te bezoeken, maar ze had het erg druk. Ik denk dat dit het nadeel van de beoordelingen is, ze ging de populariteitsschaal omhoog. Dat is goed voor haar. Ze is slim, grappig en sensueel, wees goed en respectvol voor haar en je krijgt dit twee keer terug. Tot de volgende keer, ik kan niet wachten.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een tijd twijfelen toch maar eens bij Natascha binnen gegaan en het me zeker niet beklaagd. Ze heeft een zalig lichaam met een lekkere natuurlijke C cup.
Na wat strelen en kussen van mijn lichaam begon ze me heerlijk te pijpen. Met veel gevoel bespeelde ze mijn harde lul. Lang geleden dat hij zo hard was dus ze deed duidelijk haar best. Toen ik vroeg of ik haar mocht beffen antwoorde ze "enkel als je goed bent" :) Dus haar even laten voelen wat mijn specialiteit is en ze genoot er luidruchtig mee van, haar zalig kutje werd lekker nat en ze kronkelde van links naar rechts. Na coplimenten van haar kant was het tijd voor het echte werk. Ze begon met een reverse cowboy en daarna nog wat standjes laten passeren. Op mijn vraag rubbertje er af zodat ze haar magic hands en mond verder kon laten werken. Uiteindelijk op die heerlijk borsten mogen klaarkomen.

Zeker voor herhaling vatbaar. Moest ze tongzoenen dan was ze de nummer 1 van de buurt
 
Google translated:

Gisteren weer bij natascha geweest, voor twee losse sessies. Had haar al een tijdje niet gezien en heb al wat wilde fantasieën om met haar uit te proberen 😏 Er is veel bespreekbaar met haar, niets is te gek, maar naar redelijkheid. Heb mij helemaal uitgeleefd met haar fitness ass en lichaam, heerlijk! Ze weet precies hoe ze me gek kan maken met haar lijf. Hiernaast prettig gesprekken gevoerd, leuk sense of humor. Ze is mijn fit girl nextdoor…

Behandel haar met respect en dit krijg je 100x terug.
 
Deze dame ook bezocht, en dat heb ik me helemaal niet beklaagd.
Is een lieverd, gezegend met een mooi lichaam, die ook nog eens een geweldige service aflevert, wat wil je nog meer.
De klik was er in ieder geval met mij, dat bevordert de de sessie ;)
Ze begon me staand op te warmen met knuffels, kusjes en lekkere teasing.
Pijpbeurt was lekker, doch niet het beste wat ik ooit ervaren heb, maar zeker goed.
Neuken , 3 standjes, gefinished in doggy , heerlijke kont heeft ze toch !
Herhalingsgevaar : 200%!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan