WHEM Naty 18 jaar Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Coolio

Stamgast
408
19/03/23
183
18
Dit is wel een hele knappe meid.
Veel mogelijkheden en ze vraagt 80 half uur en 130 uur.
Met veel mogelijkheden. Tongzoenen gfe, pijpen zonder,...
Maar dat maakt het ook wat te mooi om waar te zijn? Iemand info?

Hello bby price 1h 130€,
Includes 2 sex with, blowjob without, GFE, different positions,massage,french kissing
30min 80€ sex with, oral without, french kissing with tongue, GFE, different positions,massage ,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een hele knappe meid.
Veel mogelijkheden en ze vraagt 80 half uur en 130 uur.
Met veel mogelijkheden. Tongzoenen gfe, pijpen zonder,...
Maar dat maakt het ook wat te mooi om waar te zijn? Iemand info?

Hello bby price 1h 130€,
Includes 2 sex with, blowjob without, GFE, different positions,massage,french kissing
30min 80€ sex with, oral without, french kissing with tongue, GFE, different positions,massage ,
Zelfde adres als Niki,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En aangedurfd?
Lijkt mij to good to be true
Nog niet maar ja ik zou dan voor 80 voor een halfuur gaan.
Maar vrees ook dat dit bijna niet kan.....
Zo een knappe dame en zo veel mogelijkheden. Voor de helft van de prijs van een private girls.
Ok die overdrijven dan weer met hun prijzen maar ja .....
Ik wil het wel eens proberen maar eerlijk ofwel foto's niet juist ofwel de service niet
Maar kan het niet bevestigen.... Want nee nog niet geweest.
Het is wel lastiger tegenwoordig, vroeger vond je sneller iets deftigs.

Want wat ik schandalig vind bij sommige, is de foto's en leeftijd die totaal niet kloppen. Zoals bij een paar dames bij PG. Pffff en dan nog zo prijzen durven hanteren.
 
Prijs is wel een ding idd bij zo een knappe dame. Zou eerder kijken voor nog iets rond Antwerpen. Is stukkie rijden voor mij. Dus zonde van tijd om voor niks te gaan. En ontvangt in centrum dacht ik. Dus parkeren is ook weer een ding.
 
Nog niet maar ja ik zou dan voor 80 voor een halfuur gaan.
Maar vrees ook dat dit bijna niet kan.....
Zo een knappe dame en zo veel mogelijkheden. Voor de helft van de prijs van een private girls.
Ok die overdrijven dan weer met hun prijzen maar ja .....
Ik wil het wel eens proberen maar eerlijk ofwel foto's niet juist ofwel de service niet
Maar kan het niet bevestigen.... Want nee nog niet geweest.
Het is wel lastiger tegenwoordig, vroeger vond je sneller iets deftigs.

Want wat ik schandalig vind bij sommige, is de foto's en leeftijd die totaal niet kloppen. Zoals bij een paar dames bij PG. Pffff en dan nog zo prijzen durven hanteren.
Ontvangt in zelfde blok als Niki, daar was het 150€ all in ( pzc ,kim,...). Foto's kloppen ook. Het erop wagen, kan nog altijd terug vertrekken als het niks is
 
Prijs is wel een ding idd bij zo een knappe dame. Zou eerder kijken voor nog iets rond Antwerpen. Is stukkie rijden voor mij. Dus zonde van tijd om voor niks te gaan. En ontvangt in centrum dacht ik. Dus parkeren is ook weer een ding.
Ja Private girls is idd iets makkelijker bereikbaar. Maar prijs/kwaliteit is ook belangrijk.
Jammer dat ze dat over het hoofd hebben gezien mits kwaliteit dan ook nog eens onder 0 zakte daar.
Ik vind iemand vast vinden of hebben wel pak leuker. Maar dat is echt nimeer te vinden precies.
 
Nou ben niet wanhopig nog.
Waar andere 'klagen' over aanbod.
Heb ik meer dames dan geld om naar te gaan 😅😅

Maar bekijkt dat, man 120 voor een uur en dan die mogelijkheden.

Ik vind het iets te mooi om waar te zijn. De beiden zijn overdreven. De ene te hoog en de andere iets te laag. Lol


Ligging is niet ver van het centraal station van Antwerpen. Want tja met de auto naar het stad, is te veel miserie.

Plus ze zien er nog ok uit ook? Zoek echt wel iets goed, maar tis lastig tegenwoordig.
Jij zegt ik ken er genoeg goeie. Wie zou jij dan aanraden maar geen overdreven woekerprijzen zoals private girls wommelgem.
Maar jij bent van Limburg zeker? Nja is ook niet zo ver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand nu al ervaring ermee? Prijs is wel 150 geworden zie ik op RL


Edit:

Toch 130 voor 1u en ze stuurde me volgende selfie als bewijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand nu al ervaring ermee? Prijs is wel 150 geworden zie ik op RL


Edit:

Toch 130 voor 1u en ze stuurde me volgende selfie als bewijs
Ik ben er deze middag is langs geweest.
Prijs voor een uur is idd €130 voor nzc is het €30 meer.

Ze lijkt wel op de foto's, alleen heeft ze wel redelijk wat acne op haar gezichtje.

Engels spreekt ze niet echt en er komt ook weinig uit als je wilt babbelen.
--> gebruikt google translate.

Het pijpen is enkel beperkt tot je eikel en bij het neuken gaat ze gewoon op bed liggen voor missionaris.
Het zal dus bij deze ene keer blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan