Recensie Nelly, Brussel, Aarschotstraat 192 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubus

Vaste klant
Forumpionier
216
06/07/21
107
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roemeense Nelly is om van te snoepen. We voelen elkaar goed aan en voor mij een van de beste en liefste dames in Brussel. Een schatje is het voor mij. Tongzoenen is mogelijk als je ze beter kent, dus je moet even investeren en een relatie met haar opbouwen en dan is het stomende sex alle remmen los. Steeds sexy outfit met stockings en wat een prachtige benen heeft nelly.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was nog vroeg. Jerommeke werd uitgeslapen en ontspannen wakker maar wel met een stevige ochtend erectie. Er waren twee opties: uitgebreid gaan ontbijten dat dan voor de nodige afleiding zou moeten zorgen of een wandeling maken naar de A-straat om Jerommeke daar door een van de dames van zijn al opgewekte zaad af te laten helpen. De keuze was snel gemaakt. 'De morgenstond heeft goud in de mond' maar Jerommeke dacht eerder aan 'De morgenstond leidt mij naar Nelly met borsten vol en rond'. Jerommeke had er alle vertrouwen in dat Nelly wel raad zou weten met zijn ochtend erectie. Rond 7 uur 's ochtends verscheen ik aan haar raam en met een blijde lach van herkenning en met een dikke kus werd ik door Nelly welkom geheten.

Nelly is een mooie vrouw met twee prachtige, grote volle borsten met een paar stevige tepels erop. Jerommeke wipt altijd meteen bij binnenkomst haar borsten uit de summiere kleding die ze aan heeft en begint dan hard te zuigen aan de ene tepel terwijl Jerommeke haar andere tepel tussen zijn vingers masseert. Haar tepels stonden dan ook spoedig fier overeind: hard en stevig. Net als Jerommeke zijn pik die door Nelly al masserend op volle sterkte was gebracht.

Tijd om ons naar het bed te begeven. Nelly ging al op haar knieen zitten, boog naar voren en spreidde haar billen voor Jerommeke. Ik wist wat er van mij verwacht werd en liet mijn tong langzaam door haar bilnaad gaan. Langzaam van boven naar beneden, tot aan haar poesje en dan weer terug. Keer op keer. Ze kreunde van genot en dat nam alleen nog maar toe toen Jerommeke met zijn tong aan haar kontgaatje begon te likken. Ze spinde van plezier terwijl Jerommeke haar uitgebreid aan het rimmen was.

Nu vond Nelly dat het tijd werd om Jerommeke te gaan verwennen. Daar had ik geen bezwaar tegen en ik ging dan ook graag plat op mijn rug liggen terwijl mijn pik fier overeind stond. Nelly kan heerlijk diep en lang pijpen en al pijpend manouvreerde zij zich in standje 69 zodat ik afwisselend aan haar poesje kon likken of haar kon rimmen. Met een beetje olie masserde Nelly intussen ook nog mijn ballen. Mijn vingers klemden zich rond haar tepels om ze zo stijf mogelijk to houden. Jerommeke lag daar prima met een fantastisch uitzicht op haar poesje en geflankeerd door een paar zeer lange en fraaie benen.

Tijd voor actie: Nelly ging al op haar knieen zitten omdat ze weet dat doggy de favoriete positie is van Jerommeke. Ik ga achter haar ziten en duw mijn keiharde pik zachtjes in haar poesje. Het ritme neemt snel toe, Jerommek ziet Nelly's borsten fors heen en weer zwaaien en met uitzicht op haar mooie billen neukt Jerommeke Nelly onverbiddelijk in een strak en hard ritme om vervolgens heerlijk klaar te komen.

We liggen nog even na te genieten en Jerommeke krijgt een dikke zoen van Nelly. 'Bedankt' zegt ze 'het was weer heerlijk'. En Jerommeke? Die is het daar helemaal mee eens en bedankt Nelly voor het feit dat zij hem van zijn ochtenderectie heeft afgeholpen.

Jerommeke zal Nelly vast nog vaak gaan bezoeken.
 
merci Jerommeke voor uw entertainende doch uitgebreide review! ;)

Zal deze Nelly toch op mijn to fuck list moeten zetten, want op youppie heeft men er ook 3 bladzijden aan gewijd.
Ze heeft alvast de beschrijvingen qua looks en service om een toppertje te worden voor mij in Brussel.
 
Ik raad je zeker aan om Nelly hoog op je 'to-fuck-list' te plaatsen :). Nelly is een vriendelijke en sympathieke dame en als je van grote, stevige natuurstuurlijke borsten houdt, ben je bij haar aan het juiste adres. Behandel haar met repect en je zult een prima tijd met haar hebben.

Jerommeke hoopt te zijner tijd je bevindingen te lezen. Zelf is hij van plan Nelly in januari weer te bezoeken.

Jerommeke is niet bekend met het forum 'youppie'. Zou fanboydude een rechtstreekse link naar Nelly's recensie kunnen plaatsen? Zal ze met plezier lezen :).
 
Bij deze Jommeke ;)
@fanboydude dank voor de link naar Youppie. Jerommeke heeft met veel plezier de recensies van Nelly gelezen en daaruit blijkt maar eens temeer dat Nelly een fantastiche vrouw is met alle rondingen op de juiste plaats.

Het lezen van de recensies heeft Jerommeke alleen maar gesterkt in zijn overtuiging om binnenkort weer naar Brussel af te reizen om deze dame met een bezoekje te vereren. Dat lijkt Jerommeke een prima voornemen voor 2022 :D. Nelly is een echte topper met twee formidabele natuurlijke hoogtepunten :ROFLMAO:
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Nellie geweest, .
Normaal houd ik meer van blonde vrouwen maar deze brunette is wel een plaatje zeg.
Dus maar besloten om bij haar naar binnen te gaan, na het uitkleden eerst even geknuffeld en met haar borsten gespeeld en zei mijn pik gemasseerd daarna op bed gaan liggen en heeft ze mij goed en lang gepijpt daarna zij bovenop en zo ook klaar gekomen.
Daarna nog even geknuffeld en gekletst en toen voldaan naar huis.
Ze gaat mij nog zeker vaker zien, werkt 6 dagen in de week op de dag en is op Maandag vaak vrij.
 
Nelly is een oude gekende van mij. Jaren geleden toen zij startte in de A-straat was ik bijna wekelijkse klant. Op Hookers konden jullie het allemaal lezen. Met zo'n groen blaadje stevig neuken met DFK was hemels. Gaandeweg werd zij dan professioneler, en minder gewillig voor DFK. Met de jaren werd zij ook wat dikker, te rond naar mijn maatstaven. En dan was het nieuwe er een beetje van af, Nadat ik had vastgesteld ze soms naar urine rook stopte ik ermee en zocht ik andere dames. Nu, vele jaren later, probeert zij mij nog steeds binnen te lokken. Ze blijft heel vriendelijk en we doen soms even een praatje aan de deur.
 
Door mijn post van vorige donderdag en aangespoord door het mooie weer ben ik vandaag na lange tijd weer in de A-straat beland. Sjonges toch, wat een ellende die straat! Vuil, en driekwart van de ramen zijn leeg, en in erbarmelijke toestand. Toch ben ik tot bij Nelly geraakt. Ik vond haar sinds ons laatste contact wel verouderd, en haar borsten dikker en hangen door. Ze schrok wel even dat ik deze keer echt naar binnen wou. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er niets aan gehad. Ze was wel vriendelijk, maar had amper wat te zeggen, en het fysieke contact vond ik echt ondermaats. Zij mist duideijk de motivatie die ik vroeger bij haar gekend heb. Ik ben dan ook niet klaargekomen. Ik besloot dan maar om op te stappen. Vriendelijk afscheid genomen, maar voor mij is het hoofdstuk Nelly definitief afgesloten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan