Nep foto’s op Kinky.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Hebben jullie enig idee hoe het kan dat er zoveel nep foto's gebruikt worden op kinky.nl.
Al zo vaak meegemaakt dat de foto's totaal niet kloppen, en gewoon van internet geplukt zijn.
Ze doen op kinky de foto's toch verifiëren met een krant?
Het komt er in ieder geval op neer dat je eigenlijk niet 1 advertentie meer echt kunt vertrouwen. Al best vaak voor jan lul naar een adres gereden omdat een onaantrekkelijke dame de deur open deed waar ik dus niet voor kwam 😡
 
Je moet verifiëren met een krant, en je moet hetzelfde geslacht hebben. Kijk maar de aflevering van Pointer terug. Daar maakte de reporter (zij het op sexjobs) een profiel aan en gebruikte daar later gewoon een stockfoto voor.

Als jij als oplichter de buurvrouw in de bijstand 100 euro geeft voor een foto met de krant van vandaag...dan ben je er dus al.... kijk maar op het subforum nepadvertenties...daar staan een aantal profielen waarvan andere forumleden en ikzelf hebben kunnen bevestigen dat ze fake zijn...
 
Hmm.. ze kunnen natuurlijk ook inchecken met echte foto's en na goedkeuring de foto's van een fotomodel gebruiken, een compleet onbetrouwbare en nutteloze manier van verifiëren dus eigenlijk.
Ik gok dat meer dan een kwart van de foto's op kinky nep is. Dat concludeer ik uit de keren dat ik een andere dame aantrof als op de foto's.
 
Hmm.. ze kunnen natuurlijk ook inchecken met echte foto's en na goedkeuring de foto's van een fotomodel gebruiken, een compleet onbetrouwbare en nutteloze manier van verifiëren dus eigenlijk.
Ik gok dat meer dan een kwart van de foto's op kinky nep is. Dat concludeer ik uit de vele keren dat ik een andere dame aantrof als op de foto's.
Ik wil niet negatief zijn, maar denk dat je redelijk laag zit met je percentage 😂...
Maar inderdaad, volledig onbetrouwbaar 🤷‍♂️
 
Ik weet ongeveer hoe het werkt, je kan als dvp zoveel advertenties maken als je wil, alias email en een ander telefoon nummer, jezelf verifiëren dmv foto's, en dan foto's erbij zetten, en dan een of andere low budget hoer uit Spanje die advertentie toewijzen, hoppa persoon hoort niet meer bij de advertentie, en op papier en administratief klopt alles. Midholt interesseert het verder geen zier meer, een beetje dvp geeft aan een advertentie, wil deze bovenaan en dus direct in het zicht staan al gouw 250 - 300 per maand uit, en dan heb ik het nog niet over boven in de balk te komen op kinky. Wil je dit er ook nog bij kan het bedrag zomaar dubbel zijn per maand.
Dus ik denk dat midholt het redelijk goed dicht timmert, maar de pooiers en dames als eindgebruikers de zwakke schakel zijn.
Het zou mooi zijn als een nep, althans een niet bij elkaar horen stel, dame en advertentie aan kunt geven bij kinky, en die dit weer controleren met een nieuwe krant foto.
Nou we weten allemaal hoe snel WhatsApp werkt, en binnen een uur is de juiste dame met krant weer binnen bij kinky.
Dus dit is niet tegen te gaan denk ik, het gaat allemaal, en draait om de poen.
 
Ik heb al 4x dezelfde dame bezocht die dus om de 3 weken een totaal andere advertentie, telefoonnummer en foto's heeft..
Niet slecht voor een meid die amper engels spreekt.
schijnbaar hebben ze dus iemand die dit voor ze regelt, of alle drempels bij kinky zijn een makkie om te omzeilen
 
Heel Kinky en SJ staan vol met nep advertenties; die foto+krant check is compleet waardeloos. Het is is slecht een illusionaire drempel en feitelijk voor de kat ze kut; als men daarna niet ook checkt of de foto's die de dame post werkelijk van dezelfde dame zijn als diegene het krantje ophield. Typisch gevalletje doen alsof je controleerd, maar het niet echt willen doen (want anders zouden die sites er anders uitzien is het niet? En het is zeker niet alsof een daadwerkelijk verified systeem echt fysiek onmogelijk is of enorm meerwerk oplevert).

SJ is nu befaamd omdat alle oplichters van speurders etc daar naar toe zijn getrokken en het er volstaat met 'tikkie vooraf dames'. Kinky veel plezier met een uurtje 'reverse-imagen' heb met regelmaat 70-80% van de advertenties zien verdwijnen na 5 seconden (per ad) controleren. En maar doen alsof ze echt uit alle macht proberen om controle uit te voeren / oplichting / ongewenste prostitutievormen tegen willen gaan. Heb genoeg gelezen hier en op hookers waar mensen het nog opnemen voor hen ook, geloven dat ze er werkelijk van alles aan doen om dit werkelijk te verbeteren...jaaaa right, I beg to differ ;)
 
Heel Kinky en SJ staan vol met nep advertenties; die foto+krant check is compleet waardeloos. Het is is slecht een illusionaire drempel en feitelijk voor de kat ze kut; als men daarna niet ook checkt of de foto's die de dame post werkelijk van dezelfde dame zijn als diegene het krantje ophield. Typisch gevalletje doen alsof je controleerd, maar het niet echt willen doen (want anders zouden die sites er anders uitzien is het niet? En het is zeker niet alsof een daadwerkelijk verified systeem echt fysiek onmogelijk is of enorm meerwerk oplevert).

SJ is nu befaamd omdat alle oplichters van speurders etc daar naar toe zijn getrokken en het er volstaat met 'tikkie vooraf dames'. Kinky veel plezier met een uurtje 'reverse-imagen' heb met regelmaat 70-80% van de advertenties zien verdwijnen na 5 seconden (per ad) controleren. En maar doen alsof ze echt uit alle macht proberen om controle uit te voeren / oplichting / ongewenste prostitutievormen tegen willen gaan. Heb genoeg gelezen hier en op hookers waar mensen het nog opnemen voor hen ook, geloven dat ze er werkelijk van alles aan doen om dit werkelijk te verbeteren...jaaaa right, I beg to differ ;)
Amen...en ik noem verder geen namen 😂
 
Seksjobs is echt een mijnenveld, snap niet dat daar nog mensen op kijken.

Klein beetje zijsprong maken hoor, excuses aan hen die dat irritant vinden, maar de ENIGE reden dat ik er kijk is omdat erotische massages op SexJobs teminste echt een categorie op zichzelf is, terwijl je op bijv. Kinky geen onderscheid kan maken tussen erotische masseuses en dvp's. Omdat alles en iedereen met een hartslag 'erotische massage' aanbied daar...zucht; ja ik begrijp ook wel dat alle dames die willen neuken voor geld je ook best wel willen vrijven voor datzelfde geld (bij voorkeur waarschijnlijk zelfs lol). Als er iemand een beter alternatief voor massages kent ben ik zo weg tho!!!

Uiteraard de reeds genoemde fake/false shit op SJ maar daarnaast ook nog eens dat je communicatie met 9/10 masseuses meteen / uberhaupt 'om het geld moet gaan' want het eerste wat ik altijd 'moet' vragen is "wat reken je voor een uur?". Misschien ben ik super Hollands, maar dat wil ik toch wel graag weten vooraf...en het lijkt mij ieder potentiele afnemer. Het irriteerd me mateloos dat SJ dat niet verijst id advertenties danwel dat die dames dat zelf niet doen; blijkbaar krijgen ze geen genoeg van dat waarschijnlijk keer op keer maar gevraagd te worden ;)
 
Of ook leuk, ze bieden bepaalde services aan, daar kom je op terug in je WA gesprek, en dan worden uitgemaakt voor taalpuristische punt-komma neuker.
Dame geeft aan op alle dagen te ontvangen, maar uiteindelijk alleen op wo-do-vr. Zou een hoop doen, maar uiteindelijk alleen de standaard wip. En als je dan vraagt waarom ze het allemaal aanklikken , krijg je eerst een grote bek... daarna de opmerking dat ze anders geen views krijgen (wel zo eerlijk.. dat dan weer wel) en daarna wordt je geblocked....
 
Of ook leuk, ze bieden bepaalde services aan, daar kom je op terug in je WA gesprek, en dan worden uitgemaakt voor taalpuristische punt-komma neuker.
Dame geeft aan op alle dagen te ontvangen, maar uiteindelijk alleen op wo-do-vr. Zou een hoop doen, maar uiteindelijk alleen de standaard wip. En als je dan vraagt waarom ze het allemaal aanklikken , krijg je eerst een grote bek... daarna de opmerking dat ze anders geen views krijgen (wel zo eerlijk.. dat dan weer wel) en daarna wordt je geblocked....
Tja en dat blocken gebeurd veel te snel in mijn ogen, laatst nog even I gesprek met een dame, om in mijn bedoeling wat later in de avond een bezoek te doen, krijg ik de vraag kom je nu, antwoord ik nee later vanavond, terug bye, en direct een blok erop. Ik maar een ouderwetse SMS gestuurd dat ze wel erg arrogant omgaat met de mensen die uiteindelijk haar rekeningen betaalt, vijf minuten later weer een foto bij de WhatsApp dus onbloked.
Als het een dame is met zo'n instellingen gaat voor mijn de beurt voorbij, kan niet meer leuk worden, dus een🖕🖕🖕en meteen geblokt. Klaar ermee.
 
Ik heb ook eens een halve avond in m'n auto in de straat zitten wachten tot ik aan de beurt was en haar huisnummer kreeg..
Na 1,5 uur appte ik ongeduldig, en gelijk geblokkeerd 🤬
De volgende dag met een andere 06 haar straat en huisnummer ontfutselt en doorgegeven aan de instanties 🖕Bitch.
Niet dat die er wat mee doen, maar toch 🙄
 
Niet toevallig in Nieuwegein? Las in een ander subforum iets over een dame die ik zelf (helaas) ook een keer heb bezocht dat ze uit haar huis was gezet omdat de huisbaas het er niet helemaal mee eens was dat ze dat in haar woning deed...
 
Screenshot_20220206-221530_Chrome.jpgbizar ... 3 fake advertenties op SJ ..onder elkaar ... waarvan ik van de laatste heb begrepen dat het leeuwendeel van de foto's die bekend zijn van haar gemaakt zijn voor haar 18e verjaardag... oftewel minderjarig..en wat doet SJ ermee.. helemaal...niets 🥴
 
Ik bezoek met enige tegelmaat een dame die nep foto's heeft op kinky..
Moet zeggen dat ik het er meetal prima naar m'n zin heb.
Maar ben het er ook niet mee eens hoor dat ze dit doen.
 
Bekijk bijlage 34559bizar ... 3 fake advertenties op SJ ..onder elkaar ... waarvan ik van de laatste heb begrepen dat het leeuwendeel van de foto's die bekend zijn van haar gemaakt zijn voor haar 18e verjaardag... oftewel minderjarig..en wat doet SJ ermee.. helemaal...niets 🥴
Ik heb contact met Sanne gehad. so good so far, vraag ik hoe gaan we betalen , paysafe code vooraf van 50 de rest mag achteraf ;)tuurlijk Sanne ik ga nu kaarten kopen en laat het je direct weten als ik ze heb, ik ben nog aan het zoeken waar ik ze kan kopen :ROFLMAO:
 
Ik heb contact met Sanne gehad. so good so far, vraag ik hoe gaan we betalen , paysafe code vooraf van 50 de rest mag achteraf ;)tuurlijk Sanne ik ga nu kaarten kopen en laat het je direct weten als ik ze heb, ik ben nog aan het zoeken waar ik ze kan kopen :ROFLMAO:
Maar goed..doe dat een paar keer per dag..en je harkt toch een paar honderd euro binnen 🤔
 
Overigens viel het mij...en een aantal met mij ook op dat er een x aantal advertenties tussen stonden met datum actief 10 december 2014. Niet een dag later of ergens juli / augustus 2014..nee exact 10 december...en uitwisselen van nummers.

Ik zag trouwens dat er een aantal van die online miepjes werken onder de naam van iets van wolfpack. En dat ze commentaren op hun telefoonnummer op WHG hebben geblokkeerd. Dit kan je , met insturen van bewijslast weer ongedaan laten maken. Is me bij ons aller konthaarkraag "Amber" ook gelukt....🤷‍♂️
 
Maar goed..doe dat een paar keer per dag..en je harkt toch een paar honderd euro binnen 🤔
Ik weet niet waar je die dingen aan kunt kopen, deze oude clown loopt met sommige dingen ver achter. 🙄🙄🙄

Ach ik ben groot geworden toen sigaretten met een verjaardag op tafel nog normaal was, een telefoon met een draadje, en een zak jappaner verboden was op school.

Die snapt het toch allemaal niet meer.
 
Midhold is uiteindelijk ook maar een bedrijf met een oog voor het maken van winst.

Hun controle of toezien is maar tot beperkte mate. De rest van de adverteerders als ze de regels dusdanig aanscherpen dat ze elders heengaan. En dan maakt midhold minder winst. En dan huilt midhold een beetje.
 
Ik weet dat bijv. op andere websites ook geadverteerd wordt. Oplichters kopen dus daadwerkelijk credits in om een malafide dienst snel op poten te zetten. Je kunt ook gewoon blijven bij DVP's of seksbedrijven waar je wel een goede ervaring hebt gehad. Ook vooruit betalen gewoon laten voor wat het is. Je hebt 0 om op te staan als je opgelicht wordt, en het bedrag is waarschijnlijk dermate klein dat een rechtzaak voeren erover gewoon niet zinvol is.

Als dat ophoudt met vooruitbetaling(en), phishing links en toestanden droogt het ook hier weer op voor oplichters.
 
En wederom exact de verwachte reactie .... 🙄

Het zou, om te beginnen, al lekker zijn als ze de advertenties die gemeld worden ook daadwerkelijk zouden verbannen of blokkeren. Zodoende kunnen ze geen nieuwe slachtoffers maken.

Mijns inziens heel simpel, verplichting tot het eenduidig noteren van het telefoonnummer (dus geen +31, 0031, met of zonder streepje, maar gewoon 06-12345678), en als je dan (om 1 of andere duistere reden) geen telefoonnummer wilt noteren, ook de mogelijkheid eruit sloopt om deze in de tekst te noteren (kijk op WHG, als je daar ongewenste tekst in je melding zet, klapt ie er ook uit)

En ik ben het gedeeltelijk met je eens. Als de vooruitbetalingen stoppen droogt het vanzelf op, maar niet iedereen kent dit forum....oftewel ...blijft het lekker doorgaan.
 
Het probleem ligt hem vooral: Als er een partij is die er aan verdient, zullen ze alleen een adviserende rol spelen en niet snel actie op ondernemen.
Klinkt altijd hard maar zo werkt het wel in de zakelijke wereld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan