Recensie Nicole, Eindhoven Privé - Love hotel 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
624
19/11/21
381
38
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/eindhoven/534714-nicole#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op basis van een positieve kinky review contact opgenomen met Nicole.
Afspraak snel gemaakt via de app om voor 130 euro te neuken.

Bij binnenkomst moet je gelijk 50 euro aftikken voor een kamer bij de receptie.
Toen kwam een veel oudere en zwaardere dame dan op de foto mij ophalen.
Hele aardige vrouw maar totaal niet mijn type. Minimaal 10 jaar ouder en 15 kilo zwaarder.
Ze had een flink buikje en dikke benen en een volle kont.

Ze wilde ook niet neuken voor de afgesproken 80 euro. En ik voelde me al genaaid dat ik al 50 euro heb afgetikt voor de kamer anders was ik omgedraaid en naar huis gegaan.
Uiteindelijk 150 euro in totaal af mogen tikken.

De seks was niet noemenswaardig. Haar inzet was uitstekend.
Ze is geen GFE maar zou eventueel PSE kunnen zijn als je op haar type valt.
Bij bijbetaling laat ze zich hard in de kont neuken. Helaas, is ze mijn type niet.
 
Op basis van een positieve kinky review contact opgenomen met Nicole.
Afspraak snel gemaakt via de app om voor 130 euro te neuken.

Bij binnenkomst moet je gelijk 50 euro aftikken voor een kamer bij de receptie.
Toen kwam een veel oudere en zwaardere dame dan op de foto mij ophalen.
Hele aardige vrouw maar totaal niet mijn type. Minimaal 10 jaar ouder en 15 kilo zwaarder.
Ze had een flink buikje en dikke benen en een volle kont.

Ze wilde ook niet neuken voor de afgesproken 80 euro. En ik voelde me al genaaid dat ik al 50 euro heb afgetikt voor de kamer anders was ik omgedraaid en naar huis gegaan.
Uiteindelijk 150 euro in totaal af mogen tikken.

De seks was niet noemenswaardig. Haar inzet was uitstekend.
Ze is geen GFE maar zou eventueel PSE kunnen zijn als je op haar type valt.
Bij bijbetaling laat ze zich hard in de kont neuken. Helaas, is ze mijn type niet.
Dag mrmystery,

Zijn de foto's op de site van eindhoven prive van Nicole wel recente foto's of ook gedateerd wat betreft leeftijd en gewicht?
 
Ik had mijn kamergeld teruggevraagd en gezegd dat ik toch geen gebruik van de diensten wou maken, als ik @mrmystery was geweest.
Of de andere dames zich voor laten stellen. Probleem is echter dat hij gereserveerd had. Dan is afzeggen toch iets anders.
Tja, het zijn de risico`s van blind reserveren. Dat doe ik nooit. Altijd eerst zelf een keertje kijken wat het is.
Er wordt pas gereserveerd als ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb. En dan reserveer ik zelfs altijd graag, zodat ik zeker ben van het samenzijn.
We hebben allemaal onze miskleunen opgedaan, daar word je een vent van. ;)

Hard anaal? Dat is dan wel weer interessant om te weten.
 
`Jaren geleden, echt jaren geleden toen ze nog bij btob werkte was zal al 25 kg meer dan op de foto's, wat me ook nog bijstaat is dat ze klein was.
 
Onervaren was 1 van mijn eerste dvp's. Ik vond het al spannend. Geen idee dat je geld terug kon vragen of dame kon wisselen als je hebt gereserveerd.

Niet eens over nagedacht dat de foto niet recent zouden zijn. Ondertussen ga ik nergens meer heen zonder foto van gezicht te hebben gezien 😜 of videocall.

paar keer goed genaaid geweest op de verkeerde manier 🤣
 
Onervaren was 1 van mijn eerste dvp's. Ik vond het al spannend. Geen idee dat je geld terug kon vragen of dame kon wisselen als je hebt gereserveerd.

Niet eens over nagedacht dat de foto niet recent zouden zijn. Ondertussen ga ik nergens meer heen zonder foto van gezicht te hebben gezien 😜 of videocall.

paar keer goed genaaid geweest op de verkeerde manier 🤣
Je bent niet genaaid geweest, behalve wanneer je je hebt laten nemen met een strap-on of door een she-male of man.
Het is leergeld dat we allemaal betaald hebben en elke nieuweling zal er tegenaan lopen.
Inmiddels heb je de kneepjes van het wandelvak beter onder de knie zo te lezen, maar ook dat is geen garantie tegen een miskleun.
 
Leuke, spontane, ietwat chaotische dame. Mollig, flinke borsten en hele mooie ogen. Voor veel in waaronder anaal en pzc. Vooral voor de liefhebbers van anaal een aanrader want ze houdt er zelf ook enorm van en laat zich keihard nemen. Een minpuntje is dat ze regelmatig het pijpen even onderbreekt om zonodig iets te moeten zeggen. Verder doet ze goed mee.
 
Ben zelf al meerdere keren bij Nicole langs geweest en heb eigenlijk altijd wel een leuke tijd met haar gehad. Kan mij heel goed voorstellen dat de meeste niet zo positief zijn gezien de foto's inderdaad niet echt overeenkomen maar zij is wel mijn type waar ik op val. Verder zoals Kjelt benoemd is ze soms wat chaotisch en heeft ze de neiging om veel te praten, op zich heb ik wel liever iemand die meer praat dan iemand die helemaal stil is maar soms kan het wel iets te veel van het goede zijn.

Verder is de manier van betalen wel wat ongewoon maar daar kan Nicole zelf eigenlijk niet veel aan doen, dat is meer hoe ze betalingen regelen bij Eindhoven Privé zelf en volgens mij is het wel voordeliger/eerlijker voor de dames op deze manier. Wat je op deze manier helaas wel krijgt is dat ze na betaling van de kamer zelf met allerlei extra's komen die vrij duur kunnen zijn, dus zorg er vooraf goed voor wat je afspreekt. Prijzen zijn ook wel goed gestegen inmiddels.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb ik vandaag een andere dame gehad dan? Nee.
Nicole heeft een mooi lijntje,te zwaar? Nee. Ze is grappig en idd iets chaotisch maar dat breekt het ijs prima. Tongzoenen heerlijk. Had ik maar onthouden dat anaal een optie was. We hebben een prima half uur gehad. De klik was er nog niet helemaal maar de service was goed. De borsten? Nee dat niet naar mijn mening. Herhaling? Voordeel van de twijfel
 
Ah zie dat ik een type fout gemaakt heb.
Zie geen edit optie.
Maar of de borsten dd zijn ? Handje vol dat wel. Zie hier zelfs E staan nou het is maar hoe je meet. Dame is op vakantie tot 09-01
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan