Recensie Nicole (Roe), Antwerpen, Verversrui 24 /1 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11109

Vaste klant
109
01/05/22
123
13
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit is Nicole tijdens dagshift/middag. Een skinny brunette met zeer lang bruine haren. Ze zit helemaal links op de Verversrui 24.
Haar gezicht ziet er heel lief uit. Bruine ogen. Aan het raam had ze 15 minuten / 50 euro gezegd. Ik wilde ze eens proberen, normaal ben ik tegen dat 15 minuten bullshit. Maar het leven kan soms onvoorspelbaar zijn, dus ik dacht: WHY NOT??? Ze is 20 jaar en een maand bezig in het SKW.

Ze is heel passief, maar niet onvriendelijk. Voor 50 euro krijg je een robot-dame in een donkere kamer. Ze heeft geen verlichting in haar kamer op het 1ste verdiep.
Ze is ook afstandelijk. Handjob was de ruwste handjob dat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. In missionaris ligt ze er als een dode vis. Vervolgens in doggy mag je enkel haar rug zien, ze verstopt haar gezicht weg. Het is duidelijk dat ze in 15 minuten de 50 euro wil pakken en de klant nooit meer wil zien. Met succes dus. Bye bye Nicole, tot nooit meer. See you never again!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan