Recensie Nicole, Villa Tinto 4 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spinnekesman

Newbie
Forumpionier
12
10/07/21
535
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Goed, ik ben niet zeker of dit een andere Nicole is dan die in de VT38 waar reeds een topic over bestaat (https://www.girlsreview.nl/threads/nicole-antwerpen-villa-tinto-38.829/). Ik herkende haar eigenlijk niet, dus mogelijk is ze nieuw (of heb ik gewoon niet voldoende opgelet in dat deel van de VT). Als het toch dezelfde dame zou zijn mag deze recensie gerust naar daar verhuizen.

Ze viel mij tijdens mijn wandeling op door haar mooie figuur en haar mooie gezicht met aangename glimlach. Niet superslank maar zeker ook niet echt mollig. Eenmaal binnen bleek al snel dat ze graag praatte, wat ik zeker niet erg vind. Dat schept toch al wat sneller sfeer. Echt een aangename dame in de omgang. Eenmaal haar kleren uit waren ging ze zich meteen wassen en maande ze mij aan om hetzelfde te doen.

Ik had voor het basispakket gekozen omdat ik haar nog niet kende (en ook wegens tijdsgebrek). Pijpen deed ze zeer aangenaam, met genoeg gevoel. Niet de beste beurt die ik al heb gehad maar zeker niet mis. Wat zeker een voordeel is, is dat ze hierbij echt wel haar tijd nam en het rustig aan deed. Daarna afgewerkt in missionaris, wat goed aanvoelde. Ik vond dat ze hierbij wel vrij passief bleef wat de ervaring wat minder maakte.

Ook na de seks bleef er nog ruimte voor een gesprek. Wel spijtig dat ze hier en daar een wat overdreven aanvoelend compliment gaf. Ik ben daar niet zo voor, maar vermoedelijk werkt dit wel goed bij sommige andere mannen. Al bij al heb ik mij wel geamuseerd bij haar, zonder dat ik echt omver geblazen werd. Mogelijk ga ik nog wel eens terug voor een wat langere sessie.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wel wel wel...
Zuiver op looks... - en dat is onterecht, want ze is best aardig qua uitzicht - zou ik haar niet gekozen hebben.
Ik hou nu eenmaal van tattoeloze slanke blonde dames....
Maar geen gedoe. Jullie willen reviews.
Had zin in een pijpbeurt....een zuivere pijpbeurt. En deze dame zei dat ze me dat genot kon geven...
En OMG dat deed ze .... Penis-worshipping....... dat deed ze!!!! Laat ons niet langer dwepen met de dame op SS 22 [Claudia]. Maar dit is een toppertje....
Zou het beter geheim houden, maar qua pijpen.... brrr ze was goed.
Ik ben er nog niet goed van..... Ze is ver over de twintig minuten gegaan en ze heeft me heerlijk laten komen....
Volgende keer ga ik misschien eens voor de N ook... Maar GDV ze deed zo haar best bij het pijpen....
Heerlijke meid!
 
Terug
Bovenaan Onderaan