WHEM Nicolle, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Erg goed dit te weten @Dante020 want ik stond zelfs op het punt om Andrea een keer te bezoeken die hier 2 goede en 1 mindere recensie heeft.

Nicolle was ook door mijn hoofd blijven spoken met een 'lag het nou die ene keer gewoon aan mij' gedachte.

Zal wel een ander huis zijn dan waar ik was, dat was best ok, alleen te klein omdat het een grote verdieping op begane grond/straatniveau was.

Maar hoewel knap, voor mij zelfs erg knap, doet Nicolle zo ongeïnteresseerd dat het werkt als een verlamming en met daarbij de wetenschap dat er 2 andere dames in de ruimte waren is dat, althans voor mij, niet te doen.

Als ik bij Andrea gearriveerd was en daar bij toeval ook Nicolle had getroffen was ik echt maf geworden en had ik niet precies meer geweten wat te doen.

Op papier zou dat zelfs een goede combi zijn….maar toch….nee….

En zo'n man die arriveert als je weg loopt, is dat de boeker/pooier of de volgende klant? Daar twijfelde ik ook nog over.

In ieder geval supergoed om bevindingen van anderen te lezen, dat stelt mij gerust.

Want ik baalde er enorm van, want Nicolle zit qua bouw en looks potentieel tamelijk dicht op mijn ideaal, dus als man denk je al snel, natuurlijk kan ik de nadelen trotseren als ik zo'n lekkere meid kan neuken, maar het is dus toch, bedoeld of onbedoeld, een soort wandelaars-val die, door omgevingsgeluiden en desinteresse bij de dame, je van je stuk brengt.

Echt zonde, want ik heb de indruk dat het onbedoeld is, dat ze gewoon voor de kosten 3 dames in 1 huis plaatsen en Nicolle gewoon denkt: Ik pijp je toch, je kunt me toch neuken, ik ben toch lekker.

En dat is helemaal waar…..maar iets in de optelsom maakt het zaaddodend en geeft je toch een klote gevoel als je weg loopt. Zonde!

Hoe weet je dat die andere twee die profielen waren? Gevraagd of herkend?
ik woon binnen een straal van 1km van deze dames. Toen had ik per toeval beide dames een bericht gestuurd omdat ze er inderdaad op de foto goed uitzagen, met kom sie kom sa recensies. Ik kreeg heel toevallig van beide dame hetzelfde korte antwoord met in het bericht hetzelfde adres. Vandaar dat ik dit weet.
 
Ik ook. 😀

En ik baal echt enorm ervan als potentieel erg toffe dames door hun houding of locatie een vrijwel onmogelijke keuze worden.
Ik ook!

En ik heb m'n gebruikersnaam aangepast, omdat hij te groot was voor 1 regel in deze nieuwe opmaak voor op de PC. Dan komt de ocd naar boven, dus...OmdatIkHetLekkerVind heeft hem aangepast. Lekker kort, houdt ons allen scherp 😅
 
Hoe onwaarschijnlijk dat ook is (want erg mooi), ja, dat is haar.

Video 2 ook trouwens.

Het zijn dit soort momenten waarop ik denk: Hoe kan dat bezoekje geen 5 sterren recensie hebben opgeleverd.
Maar goed, dat heb ik hierboven al uitvoerig besproken.

Waarom denk je trouwens dat ze in Antwerpen zit?
Ik zie gewoon Rotterdam staan….toch?
 
Hoe onwaarschijnlijk dat ook is (want erg mooi), ja, dat is haar.

Video 2 ook trouwens.

Het zijn dit soort momenten waarop ik denk: Hoe kan dat bezoekje geen 5 sterren recensie hebben opgeleverd.
Maar goed, dat heb ik hierboven al uitvoerig besproken.

Waarom denk je trouwens dat ze in Antwerpen zit?
Ik zie gewoon Rotterdam staan….toch?
Een paar uur geleden stond toch echt Antwerpen... gek genoeg.

Weet jij in welke buurt ze in Rotterdam ontvangt?
 
Een paar uur geleden stond toch echt Antwerpen... gek genoeg.

Weet jij in welke buurt ze in Rotterdam ontvangt?
Ah, zoiets dacht ik al.

Hoewel ik ook dacht dat Kinky puur een Nederlandse site is, maar kan me vergissen.

Belgen staan meer op redlights.be

De wijk is een paar keer gewisseld, de locatie waar ik haar bezocht was niet ideaal omdat de andere dames niet echt naar een andere gesloten kamer konden, maar ze schijnt ook elders gezeten te hebben.
 
Dame heeft al lang een eigen topic met reviews.

 
Dame heeft al lang een eigen topic met reviews.

Merci Opa ✌🏼
 
Ze is fucking lekker maar God ooh God wat is zij arrogant. Niet te doen. Blijkbaar genoeg klanten want het deert haar totaal niet en wimpelt je echt met het grootste gemak af
Kwam je daar bij een bezoekje achter of omdat je haar appte met wat vragen?

De 'code breken' is inderdaad niet te doen.

Een mix van waanzinnige looks en een soort mentale zaaddodende houding (hoewel afstandelijk vriendelijk).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan