Niet meer kunnen douchen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

klaasbeunhaas

Vaste klant
241
07/01/22
294
Het is mij opgevallen dat in het afgelopen jaar je tijdens prive ontvangst bijna nooit meer kan douchen. Het is tegenwoordig altijd doekjes lijkt het.
In mijn pak em beet 35 - 40 bezoekjes dit jaar is mij niet 1x de mogelijkheid geboden om te douchen.

Dus ik vroeg me af of anderen dit ook ervaren? Ik ga natuurlijk altijd gewoon netjes gedouched/haren gewassen/tandengepoetst en met een lekker geurtje op naar mijn prive ontvangsten. Echter vind ik douchen altijd wel fijn. Ik kan lekker douchen en de dame ligt al lekker geil op bed te wachten of we douchen gezellig samen.
 
Waarschijnlijk heeft het met bezuinigingen te maken maar ook met de tijd want tijd kost geld, de dames willen dat je zo snel mogelijk weer vertrekt zodat ze weer een andere klant kunnen ontvangen. Ik douche zelf altijd thuis en na de seks ook nooit bij een dvp.
 
Bij mij kan je gewoon douche. Soms op de kamer en soms in een aparte douche op de gang.
Het is alleen niet handig, want je moet je wel dan helemaal uitkleden, douche en weer helemaal aankleden omdat er een kleine kans is dat je andere mannen perongeluk tegenkomt

Ik praat wel over een vergunde locatie trouwens. Neem aan dat op elke locatie wel een douche is toch?
 
Bij mij kan je gewoon douche. Soms op de kamer en soms in een aparte douche op de gang.
Het is alleen niet handig, want je moet je wel dan helemaal uitkleden, douche en weer helemaal aankleden omdat er een kleine kans is dat je andere mannen perongeluk tegenkomt

Ik praat wel over een vergunde locatie trouwens. Neem aan dat op elke locatie wel een douche is toch?
Liefst nog een inloopdouche...
 
Douche eigenlijk gewoon net voor vertrek. Op warme dagen nog liefst wel even voor aanvang maar eigenlijk nog nooit, never, nada iets negatiefs gehoord , integendeel. Laatst een dame die letterlijk ongefiltert even zei "Wat een lekkere pik heb jij" tijdens het pijpen. Deed me echter weinig maar ik denk wel dat ik een zekerheidje ben op hygiene.
 
Als ik de meiden op zoek zorg ik er altijd voor dat ik schoon ben en verzorgd uitziet.

Bij clubs en massage salons zijn er gelukkig wel douche gelegenheden. Daar maak ik dan ook vooraf en achteraf gebruik van.

Echter als ik mijn ene babe bezoek die achter het raam werkt kan het natuurlijk niet. In dat geval was ik me zodra ik thuis ben.
 
Laatst bewerkt:
Is toch gewoon heerlijk samen met dame :love:
Natuurlijk wel. 😆
Maar kan je voorstellen voor die een half uurtje reserveren er weinig tijd over blijft. Dat is het punt. Voor degene die van huis komen zullen gedoucht zijn, en alsnog 'n klein wasje aan de wasbak.
Mijn meest langere dates gaan we samen douchen, en soms in bad.
 
Ik moet zeggen dat als ik dames bezoek (thuis/club) ik zelf altijd thuis douche. Het voelt fijner om dat thuis te doen in de eigen vertrouwde omgeving. Sommige dames staan erop dat je dan nog eens gaat douchen. Vanuit hen snak ik dat wel, maar aan de andere kant getuigd het ook niet van vertrouwen.
Vindt het wel fijn als je achteraf de boel weer een beetje kunt opfrissen aan een wasbak of in de douche.
 
Kennelijk hebben de vrouwen de ervaring dat mannen hierover niet de waarheid spreken of dat ze zich wel hebben gewassen, maar dit niet goed hebben gedaan. Ik snap het heel goed.
En... ik douche met plezier opnieuw... als zij zich dan lekkerder voelt hoor!
Trouwens nog leuker als zij dan 'helpt'... Let the games begin!
 
Terug
Bovenaan Onderaan