Nieuwe oplichtingstruc? stoutt.nl/wipje.be

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vond de site www.lust-prive.nl en checked het forum. Zoooo teleurgesteld! Ik zie echter nergens dat je vooraf moet betalen. De site ziet er wel anders uit dan de rest, professioneler.
Potdomme wat jammer! Ik heb nu via een fake mail gereserveerd, ben benieuwd. Ben natuurlijk nooit van plan vooraf te betalen. Ik vroeg me alleen af of ze het hele bedrag wil hebben of een aanbetaling.
Ik was eigenlijk ook benieuwd en had een mail gestuurd of contant betalen ook mogelijk was.
Dit was het antwoord.20230116_145330.jpg
 
Merkwaardig, "Stoutt . nl" als antwoord adres.


Hosting of SIDN aanschrijven met de (reeks) oplichtingswebsites. Die sluiten ze af.
Tja ze moesten toch een nieuwe manier ontdekken om mensen te kunnen oplichten.
Helaas voor hun komt alles hier online te staan, wellicht handig advertentienummers hier los te plaatsen als ze bij Midhold staan, zoekt ook makkelijker voor mensen buiten het forum
 
Midhold moet gewoon eens implementeren IP adressen te verbannen van hun netwerk of platformen. Zo simpel is het. Oplichters houden uiteindelijk geen IP adressen meer over.
Nouja als je dit meld dan stuurt Midhold:
We vinden het heel vervelend maar wij hebben geen zicht op wat er tussen jou en de dame in kwestie besproken wordt omdat dit buiten ons om gaat.

Zolang Midhold er grof geld aan verdient zullen ze niets doen, al ben ik van mening dat ze wel medeplichtig zijn aan oplichting
 
Waarschijnlijk taalfouten, alles moeten vooruitbetalen, te mooi om waar te zijn, nep- of gejatte foto's...
Kortom: alles waar elke man intrapt als hij even weer met zijn kleine koppie denkt, omdat die dan fier omhoog staat ;)
 
Waarschijnlijk taalfouten, alles moeten vooruitbetalen, te mooi om waar te zijn, nep- of gejatte foto's...
Kortom: alles waar elke man intrapt als hij even weer met zijn kleine koppie denkt, omdat die dan fier omhoog staat ;)
Nouja mij was deze advertentie al eens opgevallen, en toen ik deze ging lezen zag ik wel overeenkomsten met eerdere.
Maar kon zo niets vinden waardoor ik het hard kon maken dat het nep is, dus ga ik er vanuit dat het allemaal wel klopt.
 
Punt is dat de 'dames' veel vaker dan een man die even zijn hoofd vergeet er wel degelijk misbruik van maken.
[nepdames, zijn gewoon mannen]
In dat opzicht heeft deze site me al meer dan 3600,- bespaard en 1500,- gekost waar ik dan zelf weer verantwoordelijk voor ben (was wel een echte dame). Verder benoem ik de term 'omvolking' maar niet, omdat deze dames hier ook maar beland zijn. Maar het is niet meer wat het was, zoals in '60/'70 jaren. Vrijheid, liefde en eerlijkheid.
Nu is het een fucked up verdienmodel.
 
Of ik snap het niet of ik moet nog bijleren.
Welke oplichtingstruc is hier aan de orde?
Lees de topic opener even:

De door @Vandeursen ontdekte ad bevat geen link naar een website en dus is ook niet duidelijk of betaling vooraf wordt gevraagd van het hele bedrag middels een tikkie.
Neemt niet weg dat het toch een oprichtster kan zijn, maar dan niet in de zin van deze "truc"
 
Ik vindt het wel leuk om oplichters ook te trollen.... Die gaan dan door alle moeite heen voor registratie, het maken van een profiel gevolgd met het plaatsen van een advertentie. Als de advertentie in het frans is weet ik al dat is een afrikaans scammertje dat middels whatsapp een vooruitbetaling met een vaag betaaldingetje vraagt. Ik troll m net zolang door iedere keer z'n advertentie, telefoonnummer te wijzigen zodat ie constant bezig is en blijft, totdat ik z'n IP adres uiteindelijk in de firewall verwerkt en that's it.
 
Ik vindt het wel leuk om oplichters ook te trollen.... Die gaan dan door alle moeite heen voor registratie, het maken van een profiel gevolgd met het plaatsen van een advertentie. Als de advertentie in het frans is weet ik al dat is een afrikaans scammertje dat middels whatsapp een vooruitbetaling met een vaag betaaldingetje vraagt. Ik troll m net zolang door iedere keer z'n advertentie, telefoonnummer te wijzigen zodat ie constant bezig is en blijft, totdat ik z'n IP adres uiteindelijk in de firewall verwerkt en that's it.
Ik heb er nu ook een waarmee ik al 1,5 week bezig ben, hij wordt steeds geïrriteerder en wilt dan ik heel snel meer info geef. Eens zien hoe lang ik nog kan rekken 🤣
 
Laatste tijd zie ik heel wat advertenties van dames waar je afspraak kan maken op hun website, stoutt.nl

Ziet er nogal fake uit. Fotos zijn ook te mooi om waar te zijn. Heeft iemand ervaring met stoutt.nl?
 
Terug
Bovenaan Onderaan