Nieuwe oplichtingstruc? stoutt.nl/wipje.be

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
OPGEPAST VOOR DEZE SITE, IS PAS ONLINE GEKOMEN MAAR RESISTRATIE EN DESIGN IS WEL WWER VEELZEGEND


Domeinnaam


Domeinnaam ; wipje.be

Status Registered (Wat is een domeinnaamstatus?)

Registratie 14 oktober 2023 0:15 CEST

Laatste wijziging 24 oktober 2023 2:01 CEST

Domeinnaamhouder


Verificatiestatus Niet geverifieerd


Technische contactpersonen


Organisatie Stichting DIGI NL

Taal ; Nederlands
Adres ; Hoogoorddreef 9
1101BA AMSTERDAM
Noord-holland
Nederland

Registrar


OrganisatieVimexx
Website http://www.vimexx.nl

Nameservers


Namens1.a2hosting.com
Namens2.a2hosting.com
Namens3.a2hosting.com

Keys


Geen dnskeys gedefinieerd

Dit zal voor de gene die beetje oog houden op dergelijke praktijken al genoeg zeggen

MVG.
 
Iemand die ervaring heeft of reeds een date gehad heeft met dames op deze site ?
Prijzen zijn zeer betaalbaar.
En bovendien zitten er toch wel een aantal geile meiden tussen.

 
Sommige dames accepteren bol.com cadeau kaarten

Het zal best,

Maar een oplichter heeft nut bij iedere vorm van cadeaukaarten of bonnen, omdat die te verzilveren zijn zonder feitelijke trace. Als het een bankrekeningnummer was was het een ander verhaal.

Men moet nooit vooruitbetaling per cadeaukaart, welke dan ook doen. De kans voor oplichting is 99.9% als ik het zo geloof en ik heb zulke (kut) adverteerders ook al voorbij zien komen die primair vanuit landen zoals afrika en dergelijk opereren.

Gewoon niet doen - face2face ontmoeting, of je hebt de dame al vaker gezien en je weet dat het goed is.
 
Het zal best,

Maar een oplichter heeft nut bij iedere vorm van cadeaukaarten of bonnen, omdat die te verzilveren zijn zonder feitelijke trace. Als het een bankrekeningnummer was was het een ander verhaal.

Men moet nooit vooruitbetaling per cadeaukaart, welke dan ook doen. De kans voor oplichting is 99.9% als ik het zo geloof en ik heb zulke (kut) adverteerders ook al voorbij zien komen die primair vanuit landen zoals afrika en dergelijk opereren.

Gewoon niet doen - face2face ontmoeting, of je hebt de dame al vaker gezien en je weet dat het goed is.
Ook gewoon niet vooruit betalen werkt het beste.
A la contante is het allerbeste.

Ik heb die oplichters al eens uit de tent gelokt, heb een cadeaukaart achterkant op de foto staan met een grote middelvinger op de codes, hebben ze nisk aan en hun geïrriteerd 🤣
 
Ook gewoon niet vooruit betalen werkt het beste.
A la contante is het allerbeste.

Ik heb die oplichters al eens uit de tent gelokt, heb een cadeaukaart achterkant op de foto staan met een grote middelvinger op de codes, hebben ze nisk aan en hun geïrriteerd 🤣
Meestal staat er naast de cijfers een streepjescode op, toch?
Ik heb nog een cadeaukaart van de Hema.
Als je zin hebt om even te fotosjoppen.... 😁
 
Mijn post met mobiel nr van de oplichter wordt hier gewist???
Echt??
Ja privacy wss?
Als je mensen oplicht of probeert vervalt m.i. deze regel? Niet?
alle info die relevant is om deze praktijken te voorkomen lijken me ok? dus ook een telefoonnummer…
het lijkt erop of jullie oplichters een hand boven het hoofd houden.
en nu… wissen maar weer
en gooi er nog een forumban bovenop mss
 
Mijn post met mobiel nr van de oplichter wordt hier gewist???
Echt??
Ja privacy wss?
Als je mensen oplicht of probeert vervalt m.i. deze regel? Niet?
alle info die relevant is om deze praktijken te voorkomen lijken me ok? dus ook een telefoonnummer…
het lijkt erop of jullie oplichters een hand boven het hoofd houden.
en nu… wissen maar weer
en gooi er nog een forumban bovenop mss
Ben het wel eens dat je alle informatie mbt oplichting moet kunnen delen.

Alleen kan me wel voorstellen dat GR wel meer dan 100% bewijs wilt hebben dat het oplichting is.

Anders weer gedoe met instantie persoonsgegevens.
 
Pas wanneer iemand of een bedrijf ervoor veroordeeld is, dan pas mag je er (gering) over publiceren. Maar ik vindt dat het best een "waarschuwingsgehalte" mag behouden hier. Als er meerdere zijn die opgelicht zijn of dat het riekt naar oplichting hier best informatie over gedeeld mag worden.
 
In dit geval zal het nummer niet aan een persoon te linken zijn, tenzij het een hele domme boef is, maar in alle andere gevallen zouden de beheerders van dit forum een sommatie kunnen krijgen van de advocaat van de eigenaar van het nummer om het hier te verwijderen en ook uit Google. Dat laatste kost veel tijd en dan schrijf ik uit ervaring.
Zet het onder een linkje, dat scheelt in elk geval veel gedoe met Google en Bing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan