Nieuwe oplichtingstruc? stoutt.nl/wipje.be

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, duurt 24 uur stond er onder. En idd zag die datum ook al..

Goh.. wel lullig dat als je naar deze nep Joke gaat, je dus nooit service krijgt vd de echte Joke.

Ben reuze benieuwd welke nep Joke men bezoekt in Turnhout 🤔
 
Om die beheerders mores te leren, zou je eigenlijk nog een flinke schadevergoeding moeten eisen

Het heeft weinig zin. Je moet collectief aangifte doen, dan pas wordt er naar gekeken. Bij bewezen oplichting kan de paritj gevorderd worden iedereen terug te betalen.

Maar de prio ligt alleen op de grotere vissen - niet de kleintjes die broodkruimels willen stelen in de seksbranche.

Je maakt het ze gewoon zo lastig mogelijk - door overal melding(en) uit te zetten. Ook met bewijs he. Hosters in de regel treden hier tegen op.

Zeker Vimex - dat is toch een hostingpartij waarvan ik weet dat ze actief abuse meldingen behandelen.

En daarom is het nut van een forum opnieuw bewezen en blijvend noodzakelijk - om anderen ervoor te waarschuwen.
 
eender wie je contacteert, kunt rechtreeks naar whatsapp sturen maar als je dan effectief wilt afsrpreken gaat het alleen maar via de site zelf en instant pay.....
zegt genoeg veel van de fotos zijn ook afkomstig van only fans dames
 
NS heeft een nummer waar je naartoe kunt appen bij onraad. NS kan het vast niet waarderen wanneer criminelen de trein als werkplek gebruiken. :unsure:
Lastig als ze ''zwart'' rijden.
Ik heb toen echt de mazzel gehad verplicht een keer de trein te moeten pakken en dat ze toevallig tegenover me zaten.

Ik zal ze al bij het inchecken de poortjes open duwen en een station waar ze uit moesten erover springen.
Maar ze praten eerst hard en erna letten ze toch wat op hun toon.

Capuchon met bontkraagje op, nieuwste telefoons, jonko draaien in de trein.
Heb je al een beetje wat voor volk?

Ik heb de NS wel een bericht gestuurd dit zeiden ze:
Wij kunnen hier weinig aan doen gezien dit geen overlast in onze treinen is.
Dan zou je contact moeten opnemen met de politie.

Toch grappig want zodra je nog niet bent opgelicht hecht de politie er ook weinig tot geen waarde aan. Komt ergens op de plank te liggen waar het verjaard en ze het dossier weggooien.

Dus eigelijk wat je doet, er wordt niets gedaan.
 
J
Lastig als ze ''zwart'' rijden.
Ik heb toen echt de mazzel gehad verplicht een keer de trein te moeten pakken en dat ze toevallig tegenover me zaten.

Ik zal ze al bij het inchecken de poortjes open duwen en een station waar ze uit moesten erover springen.
Maar ze praten eerst hard en erna letten ze toch wat op hun toon.

Capuchon met bontkraagje op, nieuwste telefoons, jonko draaien in de trein.
Heb je al een beetje wat voor volk?

Ik heb de NS wel een bericht gestuurd dit zeiden ze:
Wij kunnen hier weinig aan doen gezien dit geen overlast in onze treinen is.
Dan zou je contact moeten opnemen met de politie.

Toch grappig want zodra je nog niet bent opgelicht hecht de politie er ook weinig tot geen waarde aan. Komt ergens op de plank te liggen waar het verjaard en ze het dossier weggooien.

Dus eigelijk wat je doet, er wordt niets gedaan.

Je mag aangifte gaan doen, waarbij je je NAW gegevens moet achterlaten.

Als ze later een 'verdachte' oppakken heeft hij inzage in wie aangifte heeft gedaan. Op dat vlak zijn we lekker transparant in NL.
Fijn, gozertje en vriendjes weten meteen wie je bent en wie hun 'die loer' heeft gedraaid.
 
J


Je mag aangifte gaan doen, waarbij je je NAW gegevens moet achterlaten.

Als ze later een 'verdachte' oppakken heeft hij inzage in wie aangifte heeft gedaan. Op dat vlak zijn we lekker transparant in NL.
Fijn, gozertje en vriendjes weten meteen wie je bent en wie hun 'die loer' heeft gedraaid.
Je hebt ook nog meld misdaad anoniem ;)

Je mag een ander adres opgeven, bijvoorbeeld van een advocaat of ... van het politiebureau. Weer eens een andere invulling van "bureau dezes".
Ja maar als ze willen komen ze och wel achter je gegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan