Algemeen Nijmegen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oke dankje.

Tot slot, hoe is het het beste te bereiken?
En liggen de ramen en tippelzone bij elkaar?

Kunt via navigatie naar het Joris Ivensplein (Nijmegen), daar is ook een betaalde parkeerplaats voor auto's en als de bus niet te groot is kun je die daar kwijt.
Die ligt achter het gebouwtje op het plein (linksaf, daarna 1e rechts)

Direct naast deze parkeerplaats zijn de ramen, aan de andere kant van het Ivensplein bij het treinviaduct ligt de tippelzone. Is een (troosteloos) doodlopend straatje, waar je aan het eind moet keren.

Wel flitsmeister aan, want nijmegen heeft nogal wat vaste snelheids / rood licht camera's in de omgeving
 
Laatst bewerkt:
De tippelzone ligt langs het spoor in een straat die naar een politiebureau toeloopt. Vlakbij het station.

De ramen zijn niet in deze straat. Die zie je vanaf het Joris Ivensplein zoals net uitgelegd. Het lastige is, is dat het allebei Nieuwe Markt is.
 
De tippelzone ligt langs het spoor in een straat die naar een politiebureau toeloopt. Vlakbij het station.

De ramen zijn niet in deze straat. Die zie je vanaf het Joris Ivensplein zoals net uitgelegd. Het lastige is, is dat het allebei Nieuwe Markt is.
De ramen zijn Nieuwe Markt
De tippelzone is Nieuwe Marktstraat
 
Iemand nog tips/advies.

blonde Aga geeft ook een goeie service
als je van het type sexy secretaresse milf houd
 
Je hoeft je inderdaad niets aan te trekken van anderen, maar er hangt daar een persoon rond die jou aanspreekt, waarschijnlijk om geld van je te vragen en die is niet te beroerd om je te blijven volgen. Hinderlijk, als je het mij vraagt.
Daarom stel ik de vraag aan andere wandelaars of die persoon er vaker te vinden is, want dat gezeur aan je hoofd maakt de stemming er niet beter op.
 
Zo, ben net ff geweest.

In de tippelzone liepen twee wrakken, daar kromp ie van ipv groeien...

Daarna Andrea genomen bij de ramen. Deze chick kan er echt wel wat van!

Was heerlijk, kom zelden in de buurt van Nijmegen, maar zou haar zeker weer doen.
De kleine, Roemeense Andrea?
Ben al ff niet meer geweest in Nijmegen aangezien Simona zei dat ze pas in Oktober weer terug zou zijn. Andrea en Simona gaan meestal tegelijk naar Roemenië
 
You have a bad opinion about this steed and is wrong one
he was talking about the drug addicted street prostitutes that are offering their services at the left side underneath the Hezelpoort bridge close to the police station what is called ''Nieuwe Markt'' and not about the women that are working in the brothel behind the windows at the ''Nieuwe Markt Straat'', i know its a little bit confusing that the names from both streets are almost the same
 
Ik liep dinsdagavond langs de nieuwe markt en zag helemaal rechts bovenin een blonde dame in geel/groene body met zwarte kousem staan . Ik was met mijn partner onderweg terug naar de parkeerplaats dus kon niet even goed kijken . Weet iemand wie deze dame kan zijn ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan