Recensie Nikita, Amstelveen (vh Breda) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
419
19/12/21
434
79
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3604104-nikita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Nikita bezocht . Op een bekend adres in Amstelveen . Zij ziet er uit als op de foto's. Bij binnenkomst 3 kussen en netjes voorstellen. Zij is voor het eerst in Nederland. Betaald en opfrissen .. zij had zich al uitgekleed . Zacht kussend en strelend elkaar verwend . Haar op bed gelegd en zacht kussend haar borsten gelikt en toen haar poesje. Smaakte heerlijk en ze kon het wel waarderen . Daarna heeft zij mij heerlijk gepijpt ook DT . Snel condoom erop en ze kwam op mij zitten . Zij voelt lekker strak . Na een tijdje ( ik was erg opgewonden) kwam ik klaar . Toen nog geknuffeld en heerlijk in elkaar armen gelegen . Haar engels is prima . Zij heeft een beetje rauwe stem ( ik vermoed dat zij rookt) . Prima dat gehad . Of ik haar nog is ga bezoeken weet ik niet . Er zijn dames waar ik wat meer klik mee heb maar Nikita wist mij wel snel naar een heerlijk hoogtepunt te brengen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3604104-nikita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag stond op mijn to-do lijstje, Nikita https://www.kinky.nl/advertenties/3604104-nikita :) Zag haar sinds afgelopen week op de site voorbij komen en door mijn nieuwsgierigheid maar even met deze dame geappt, of een afspraak voor vanmiddag mogelijk was! Ze reageerde vrij snel op mijn berichtje en kon dus direct die kant op:) In de straat aangekomen, Nikita wederom geappt dat ik er was en kreeg toen ook direct haar juiste huisnummer door, niks geen moeilijk gedoe of met allerlei omwegen, soms doen de dames nog wel eens erg omslachtig:cry: Afijn ik naar boven en achter de geopende voordeur stond Nikita verscholen in een leuke zwarte bodystock, ze kuste me direct op de mond en vroeg of ik mijn schoenen wilde uitdoen in het halletje... Toen achter Nikita aan, de slaapkamer in, welke bloedheet was, mijn hemel, ik zei t gelijk dat ik t erg warm vond maar mevrouw vond het aangenaam... Ik had de verwachting dat ik na het uitkleden wel richting badkamer zou worden gestuurd, maar nee, kleertjes op de stoel, Nikita stond al naakt naast me, en we kropen dan ook snel het bed op:p Eerst heb ik eff heerlijk op haar tepels gezogen, was fijn om te doen en zij vond t prima, na een paar minuutjes lag ik toch gestrekt op het bed en begon Nikita mij lief en teder te verwennen met kleine kusjes, ze begon in mijn nek en ging daarna langzaamaan naar beneden, Kleine Klaas kreeg al zin en begon lichtjes te steigeren! Ik had de verwachting dat ze Klaas zo in haar mondje zou nemen maar nee, ze boog over me heen richting het nachtkastje en pakte een condoom erbij, nou ja, ik vond het ook prima, heb ook niet gevraagd naar pzc... Ze begon me met goed gevoel te pijpen en hier nam ze ook ruim de tijd voor, heerlijk deed ze dat! na een ca. 15 minuten was ze er klaar mee en kwam on-top op kleine Klaas:) ze begon me goed te berijden, ze voelde echt fijn aan, ik pakte tijdens het neuken haar volle zachte billen vast en we lagen heerlijk te sexen... Na een minuut of 10 bedacht ik mezelf het in missionaris af te willen gaan ronden, Nikita stemde in, en Klaas kon heerlijk zijn gang gaan, heb er ook best hard lopen aandouwen, beide waren we licht bezweet, maar ja de kamer temperatuur was ook retehoog, dus dat was onvermijdelijk, ik spoot uiteindelijk het rubbertje vol, we bleven nog even bovenop mekaar liggen, geen gehaast of haar handen bij het condoom, gewoon chill! Ben toen nog wel even de badkamer ingegaan om te douchen, er lage grote stapels schone handdoeken, prima geregeld! vervolgens nog even een gezellig praatje gemaakt om met een goed gevoel mijn weg weer te vervolgen! Nikita is in werkelijkheid denk ik toch wel een aantal jaartjes ouder dan de opgegeven leeftijd van 43, maar dat mocht de pret niet drukken, het is een naturel vrouw, zonder tattoo's en andere versieringen:) We hebben nog even gepraat over Rusland waar ze vandaan komt. Nikita was blijkbaar vorig jaar voor het eerst in NL geweest en nu voor de tweede keer. Ik vroeg nog of ze lang bleef, maar nee, nog een aantal dagen en dan gaat ze terug naar huis, hopelijk komt ze volgend jaar weer terug! zelf dacht ze van wel:D Herhalingsgevaar, ja, t was een prima date en ook normaal geprijsd! de meeste dames zitten tegenwoordig op 200/250 maar Nikita 150, het bedrag wat vele Amstelveense dvp's vroeger handteerden, maar ja tijden veranderen;)
 
Foto's wijken wel iets af van de werkelijkheid, op een van de foto's heeft ze ook een heel jong gezicht, maar dat is wel van een paar jaar geleden, ze heeft ook iets een buikje ;)
 
Nikita is heel aardig, maar niet voor dit werk gemaakt. Beetje onwennig allemaal. Goed bedoeld hoor…daar kan ik niets van zeggen, maar als je een x-factor zoekt, verder zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan