Recensie Nikki 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

cuspidaat

Newbie
23
20/02/22
28
Nikki ken ik al jaren. Eerst vanuit Living Room en 2 jaar geleden kwam ik haar weer tegen in Sixens.

Voor mij het totale GFE meisje , lief , aardig en geweldige seks.
Afgelopen zondag haar weer bezocht na 2 maanden van corona onthouding , 6 uur lang plezier met haar !!!!
 
NIkki was nog doenbaar in Livingroom maar tegenwoordig lijkt ze me beter in verliefde klanten uren haar handje vast te houden en in haar armen te liggen. Je kan het haar wel niet kwalijk nemen, südlanders krijgt ze genoeg over haar in het weekeinde.
 
Vandaag mij vrijkaart gaan verzilveren waarvoor dank . Als pensionado heb ik het voordeel dat ik elke dag kan uitkiezen maar meestal bevalt de maandag me uitstekend.

Zo ook vandaag , heerlijk rustig en geen wachttijden .

Denk dat de verhouding vrouw – man 3-1 in ons voordeel

Niet dat ik van dit voordeel genoten heb , heb maar met 1 dame gekamerd , maar wel heel lang.

Het liefste meisje van de klas met de mooiste glimlach
 
Hoi Als je regelmatige SS bezoeker bent moet je haar zeker kennen omdaat ze er al een tijd werkt.
Kort zwart haar met een kleine piercing in haar bovenlip. Voor een Roemeense een vrij bleke huidskleur.
Ze zit meestal onder de tv in de bar en is geen jaagster maar wel een top GFE meisje. Ik ken haar al uit de Livingroom tijd.
 
andaag maar gelijk het vrijkaartje gaan verzilveren dat ik gisteren ontvangen had.

Daar waar andere vaak keuze stress ondervinden , is dat iets waar ik geen last van heb.

Mijn keuze stond al vast , mijn al time favoriet Nikki.

Samen eerst een stevig en goed ontbijt genomen en vervolgens onder genot van een sigaretje ff bijkletsen.

Vervolgens 3 uurtjes de bovenste verdieping bezocht en hierna een drankje gedaan in de bar .

Daarna tijd voor de tweede ronde .

De dag afgesloten met een heerlijke schnitzel met frietjes.

Bedankt forum en SS voor het vrijkaartje , het was een heerlijk dagje .

Kijk alweer uit naar de volgende keer en ook dan zal ik geen keuze stress hebben
😀
 
@Dr Drake begin je weer ? Je schrijft dingen die absoluut niet waar zijn . Wat is je opzet van dit alles ? Dit forum is bedoeld om ons als wandelaars een eerlijke informatie te geven over de dames . Aan onjuiste informatie hebben we niks aan .
 
Laatst bewerkt:
Mijn belevenissen van Maandag 24 juli .
Zoals altijd een rustige maandag maar dat heeft mijn voorkeur , gewoon alles relax .
Een goed ontbijt genomen met Nikki zoals altijd , ff bijkletsen en naar de kamer.
Geen gedoe van upselling en alle Sixsens service die je mag verwachten .
We zijn de hele dag bij elkaar gebleven en nog een paar keer omhoog geklommen naar de bovenste etage .
Nikki is een super meid als je verlangt naar 100 % GFE
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook deze prachtige dame met haar korte zwarte haar mogen ervaren.

Vermoedelijk had deze recensie op een andere dag misschien wel 5 sterren opgeleverd, echter heb ik op deze dag ook Linda mogen ervaren en ik kan beide dames simpelweg niet dezelfde beoordeling geven.

Nikki voelde goed aan wat ik fijn vind, heeft een heerlijk lijf en ook nog gevoel voor humor.

Kortom een prima ervaring en groot herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan