Recensie Nina, Amsterdam (vh Den Haag) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pv2700

Wandelaar
78
21/11/22
92
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8089848-nina
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De laatste tijd ben ik het Oost- Europese aanbod wat vaker aan het verkennen. Bij Kinky gezocht op provincie Zuid-Holland, afkomst: Oost-Europa, mogelijkheden pijpen zonder condoom en tongzoenen en privé ontvangst., cup minimaal C. Zo kwam ik terecht bij Nina in De Haag.
De tekst in het overzicht was kort en krachtig: "I will meet you with a hot kiss in underwear and I burn at this time with passion and lust. " Dat leek me wel een aanlokkelijk perspectief en qua mogelijkheden was in de advertentie heel veel mogelijk, zeker ook mijn wensenpakket. Op mijn whatsapp bericht reageerde ze vlot. Ik vroeg haar in het Engels bevestiging of ze inderdaad aan de aangegeven mogelijkheden van tongzoenen, pzc, beffen en 69 deed. En dit werd bevestigd met yes. Vervolgens de vraag wat de kosten zijn om ons 30 minuten met deze activiteiten bezig te houden. Toen werd me een standaard overzichtje toegezonden wat je wel vaker bij Oost-Europese dames tegenkomt. "Sex with condom, blwjob without, 30 min 70, 1 h 120. Sex without condom 30 min 90, 1h 140." Of nu alles afgesproken en duidelijk is, is natuurlijk nog de vraag. Een tijd afgesproken en gevraagd om het adres. Keurig werd de naam van een bekende lange straat in Den Haag toegestuurd. Daar naar toe gereden en om het nummer gevraagd. Toen werd me een foto toegestuurd zonder nummer. Na enig op en neer appn en een korte video-call kwam er uiteindelijk een nummer. Dat bleek een advokatenkantoor te zijn. De receptioniste had dit kennelijk al vaker aan de hand gehad want ze vroeg tamelijk agressief bij wie ik moest zijn. Opnieuw appn dat ik er was en wat wel het goede nummer nu was. Toen kwam een nieuwe andere foto en het nummer van een studentenwoning aan de overkant. Het was inmiddels al een half uur later dan gepland. Vol verwachting naar de vierde etage. De deur ging open. En ..... de dame stelde zich wel voor als Nina, maar leek niet op Nina, althans niet op de foto's van Nina op Kinky. Niet 1.70 maar circa 1.50 lang. Niet cup C maar cup A. Een dilemma tussen verstandig zijn en nieuwsgierigheid. Ik besloot me niet om te draaien, maar door te gaan. Nina bleek geen Engels te spreken, alleen Russisch. En een beetje Italiaans. Mijn Russisch gaat helaas niet verder dan "Za zdaró'vje!" In de kamer deed Nina een soort kerstverlichting en een lamp met gekleurd licht aan om het samenzijn een romantisch tintje te geven. En liet op haar mobiel nog een keer de pakketkeuze zien. Ik gebaarde 30 minuten. En beging de tweede vergissing door niet nauwkeurig de specificaties door te nemen. En moest dus proefondervindelijk ontdekken dat tongzoenen niet in het pakket zat. Wat voor mij wel een belangrijk element is. Je kleren kan je op een plastic stoeltje leggen en vooraf gebaart ze je te wassen in de badkamer aan de wasbak. Dan kan het spel beginnen op een matras op de grond in de slaapkamer. Aftrekken doet ze erg ruw en ik moest haar meerdere keren laten zien dat ze dat subtieler kan doen. Ze is goed in je ballen strelen. Ook kan ze waarderen als je aandacht aan haar kleine borsten besteedt. Neuken is standaard. Ze laat zich ook beffen en reageert daar enthousiast op. Voorzichtig met een vinger in haar kontje is niet haar ding. Omdat ze niet wilde tongzoenen, duurde het lang voordat ik klaarkwam. Ze is echter geen klokkijkster en ben zeker 45 minuten binnen geweest. Ze heeft kennelijk toch een soort beroepseer dat een man behoort klaar te komen. Nadien vroeg ze of ik nog wilde douchen en er lagen 2 handdoeken klaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan