Recensie Nissa-Nid Maysa Thai Massage 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lovemassage

Newbie
4
08/03/24
0
1
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.maysathaisemassage.com/nl/hostesses
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ging langs op dit adres waar vroeger Bangkokmax zat.

Ik was benieuwd maar het is een ontgoocheling geworden.

De enige dame beschikbaar was Nissa-Nid, ik denk dat ze alleen werkt en dat de Nikkie op de site fictief is.

Nissa is zeer klein, 1m45 of zo. Maar ze adverteert dat ze 35 is. Ik schat haar minstens 55. Ik twijfelde maar aangezien ik een goeie massage met een goed manueel hoogtepunt wel kan waarderen is het uiterlijk van minder belang.

De massage op zich was niet slecht, ze kwam af en toe een knuffel geven toen ik op mijn buik lag, wat me deed hopen op een goeie afwerking.

Eens omgedraaid en een goed warm zei ze dat ik meer moest betalen als ik meer wou... dat haat ik echt. Als ik al zou verder gaan dan zeker niet met een OKRA-vrouw. En ik wou dat niet.

Ik zei "not the first time" en ze trok me dan af met een rechttoe rechtaan trekbeurt. Pfff... ontgoochelend.

Naar huis gereden, ik ga er nooit meer terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.maysathaisemassage.com/nl/hostesses
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had maandag afspraak gemaakt met Nikkie voor een uurtje massage, bij aankomst was Nikkie niet te bespeuren (zou ziek zijn geworden). De enige andere masseuse die aanwezig was, was Nissa. Een kleine bijna op pensioen leeftijd dame.
100 € afgerekend en dan gaan opfrissen in de douche (alleen), na een kwartier massage (meer wat wrijven)van mijn rug en benen mocht ik omdraaien.
Dan kreeg ik de vraag of ik extra wou, hiervoor vriendelijk gepast. 50€ extra voor een niet aantrekkelijke bomma te neuken zag ik niet zitten.
Ze nam mijn lul enkele seconden in haar mond om deze stijf te krijgen maar het enige dat ik voelde waren haar tanden op mijn eikel, niet echt bevorderlijk.
Dan maar wat rap rukwerk en nog wat massage van mijn hoofd.
Niet echt een goed begin van de week, dit adres zal ik wel links laten liggen.
 
Volgens mij werkt ze alleen en staat een fictieve Nikkie op de site om klanten te lokken.

Liegen over leeftijd
Liegen over Nikkie
Barslechte service

Gewoon dit adres vergeten. Adres op zich niet zat lang leuke zaak daar, maar zolang niet terug verandert ga ik daar niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan