Recensie Nora, Astene 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doolaard

Wandelaar
43
20/06/22
24
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nora-xxx-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een aantal pogingen (ze ontvangt maar af en toe) is het mij eindelijk gelukt eens af te spreken met deze dame. Ze ontvang in een privé woning te Astene/Deinze. Eens binnen nam ze mij gelijk mee naar de slaapkamer. Mijn eerste indruk qua uiterlijk was positief. Dertiger van het type 'girl next door', very casual. Het soort vrouw die je tegenkomt in de supermarkt en waarvan je denkt: 'lekker milfje, die wil ik wel eens…'.
Nora heeft een slank postuur en lekkere naturelle borsten.
Ze stelde mij voor te starten met een massage, wat ik altijd een goede intro vind vooral bij een eerste kennismaking. Het ijs was snel gebroken, ze praat graag en veel maar zonder dat het stoort. Na de rugmassage mocht ik mij omdraaien en bracht ze met haar mond vlot een condoom aan en begon ze mij zacht maar lekker te pijpen. Vervolgens kwam ze op mij zitten, dan nog een paar standjes en tenslotte rukkend klaargekomen terwijl ik met haar tieten speelde.
Ik vond het een geslaagde date. Heb ik iets gemist? Ja, ik vond het iets te weinig GFE, eerder standaard service.
Toch vond ik het aangenaam vertoeven bij deze spontane en gezellige dame. We hadden afgesproken voor 30min (100 EUR) en ben ruim half uur binnen geweest. Weggegaan met een goed gevoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan