Recensie Oana, Club Venus Hamminkeln 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marc marc marc

Vaste klant
171
05/09/22
528
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als eerste wat foto' s van Oana. In het echt is zij mooier omdat zij een super mooi uitdagend gezichtje heeft en een opvallende bos mooi krullend haar.
Verder is zij ook al beschreven op het Ijsberenforum met treffende beschrijvingen.

Wat moet ik daar nog aan toevoegen? Het is echt een zachtaardige jonge meid met een heerlijk zacht lichaam. Onze date begon met weinig praten. Mijn hele lichaam werd gelikt, ze knabbelde aan mijn gevoelige tepels en daalde langzaam af naar mijn grote opgezwollen roede. Met veel gevoel ging deze zonder condoom in haar mondje. Zoals op het IJsberenforum ook wordt beschreven, haar pijp-kunsten zijn ongelooflijk goed. Ik moest serieus mijn best doen om niet klaar te komen in haar mondje wat meteen 50 euro extra had gekost.

Uiteindelijk hebben wij elkaar gemasseerd en hebben lekker liggen tongzoenen. Op het moment dat mijn smachtende pik bij haar naar binnen wilde dringen, deed Oana een condoompje om mijn roede. Haar poesje is echt krap. Langzaam maar zeker voelde ik haar kutje natter en natter worden. Langzaam maar zeker verdween mijn pik dieper en dieper in haar schede. Oana liet het over zich heenkomen. Haar mooie gezichtje viel naar achteren en mijn handen gleden door haar krullen. Ondertussen voerde ik het tempo op tot het moment dat mijn lul schokkend klaarkwam diep in haar grotje.

Na de afstandelijke blik in de grote ruimte had ik niet verwacht dat Oana tijdens het kameren zo persoonlijk zou zijn in het contact. Misschien dat dit ook kwam omdat ik het dorp waar zij vandaan komt goed ken en wij beiden heimwee kregen naar de Zwarte Zee. Hoe dan ook, deze dame speelt geen toneel, je krijgt haar in alle open en eerlijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan