Oekraïense dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Panda

Wandelaar
41
28/03/22
28
2
Ben op zoek naar Oekraïense dames met een goddelijk lichaam en grote natuurlijke borsten, liefst ook nog iets of wat betaalbaar. (Lees: geen 3-400€ per uur)

Omgeving Antwerpen, noord-Brabant
 
Het is gemakkelijk om cynisch te zijn, maar wanneer Panda een gofundme opzet, dan draag ik een tientje bij.
Cynisch? Hou toch op man. Naar een DVP uit Oekraïne gaan uit " goedheid", dat vraagt om Cynisme. Als je zo nodig wil helpen dan zijn er diverse donatiemogelijkheden en kansen om vluchtelingen op te vangen. Naar een DVP gaan uit Oekraine is een vorm van deugpuntjes scoren voor jezelf maar je eigen genot mag vooral niet vergeten worden. Maar ga jij lekker een tientje bijdragen. Wat een totale onzin. Meteen even een tipje dan: Als je maar genoeg betaalt wil iedere DVP wel zeggen dat ze uit Oekraïne komt. Helpt dat?
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt met de dag makkelijker, alle Russische dames van weleer zijn ineens Oekraiens geworden :mad:
Gelijk hebben ze. Als jij van de een op de andere dag door deugers ineens wordt geboycot omdat je toevallig de Russische nationaliteit hebt, wat zou jij dan doen? Ik snap heel goed dat ze dan ineens Oekraïns of Pools zijn. Liefste Oekraïns want dan komen de echte deugers hun knaken ook nog afgeven om zichzelf een goed gevoel te geven. Als mijn werkgever me morgen 50 procent meer betaalt als ik Belgisch ben dan ben ik dat ook meteen…….. logisch gedrag dat door de mensen zelf wordt gecreeerd.
 
Maar er moeten nou toch heel veel DVP's uit de Oekraiïne in ons land zijn inmiddels of ben ik nou gek? Met busladingen komen de vluchtelingen hierheen en vrouwen en kinderen eerst. Daar moeten toch dames bij zitten die wel wat bij willen schnabbelen?
 
Maar er moeten nou toch heel veel DVP's uit de Oekraiïne in ons land zijn inmiddels of ben ik nou gek? Met busladingen komen de vluchtelingen hierheen en vrouwen en kinderen eerst. Daar moeten toch dames bij zitten die wel wat bij willen schnabbelen?
Dat dacht ik ook. Maar vergeet niet dat ze vaak meer bezig zijn met diegene die ze achterlaten. Begrijpelijk.
Vindt het nog steeds jammer dat ik een kamer vrij heb, misschien hoor ik nog wat, mijn kamer blijft vrij voor die ene single dame onder de 30 zonder kids
 
Maar er moeten nou toch heel veel DVP's uit de Oekraiïne in ons land zijn inmiddels of ben ik nou gek? Met busladingen komen de vluchtelingen hierheen en vrouwen en kinderen eerst. Daar moeten toch dames bij zitten die wel wat bij willen schnabbelen?
Denk dat tijdens de wederopbouw Oekraïense dames goed betaalbaar zijn en een kleine vakantie ook goed te doen is, was het daarvoor al mits je de grootste steden mijdt. Odessa is net zuid Frankrijk maar dan stukken goedkoper. Als het mogelijk is, ga ik zsm weer eens een weekje
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan