Recensie Olivia, Dynamite Prive, Nieuwegein 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.205
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/5510718-olivia#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had haar al eerder willen bezoeken maar het was er nog steeds niet van gekomen. Ze bleek nog een paar extra Corona pondje te hebben waarover ik me absoluut niet druk maakte. Wat een heerlijk mooie curvy donkere jonge dame is Olivia.
Hoewel ik in een geile bui was, had ik ook een zware tijd achter de rug met werk waardoor ik erg moe was. We deden het rustig aan en begonnen heerlijk te tongzoenen. Wat een fantastische lippen heeft ze. Heerlijk gespeeld met haar mooie volle borsten om daarna alle curves van haar prachtige lichaam te verkennen. Een lekker frisse poes die ik flink heb gelikt waarbij het me opviel dat het likken haar niet al te veel opwond. Ze maakte wel enigszins geforceerd wat kreunend geluid maar het voelde weinig echt aan. Geen probleem want daarna verkende ze met haar mond mijn lichaam en pijpte me (MC) heerlijk. Ze zoog aan mijn ballen en likte langs mijn pik. Daarbij keek ze verwachtingsvol naar mij met haar prachtige zwarte kijkers. Uiteindelijk een paar standjes geprobeerd waarbij ze mij in cowgirl positie klaar reed. Hoewel er nog voldoende tijd over was hebben we relaxed in elkaar armen gelegen, wat gepraat, wat gezoend en gestreeld. Ik was bekaf en dat was jammer. Ik ga zeker nog eens terug voor een herkansing want het is een erg leuke spontane en knappe jonge dame met een in mijn ogen ontzettend aantrekkelijk lichaam.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Vriendelijke donkere jonge dame met mooie tieten en goede services. Goede erotische massage en zeer goede slow (tot fast) deepthroat blowjob
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag zoals normaal op de bonnefooi even langs gewipt bij Dynamite Prive
En tot mijn grote geluk eindelijk daar eens Olivia aangetroffen
Ik had al een tijdje interesse om bij haar langs te gaan, maar overdag is ze er eigenlijk nooit doordeweeks
Nu was dat dus wel het geval en wat ben ik daar blij mee geweest

Echt heerlijk mooi vrouwtje,
Mooie tietjes, fantastische kont en een heerlijk mooi kleurtje
Ik weet dat de meningen daarover verschelen, maar ik vindt zo'n contrasterende kleur echt zo geil

Dan de sex zelf:

Enerzijds was het echt geweldig
Olivia weet verdraaid goed wat ze doet en hoe ze dat moet doen
Ze begon met op me te zitten zodat ik fijn haar beide borsten kon likken, zuigen en strelen
En wat een mooie borsten dat het zijn
Tussentijds begon ze lekker met haar handen aan m'n ballen en piemel te strelen
De voorpret was dus al heerlijk, waarna ze me na een tijdje vroeg of ik gepijpt wilde worden

Het pijpen was in één woord fantastisch
Heerlijk rustig gepijpt worden, tussendoor aan m'n ballen gelikt worden of dat ze met haar grote tong heel m'n lul als een lollie verwende
Pijpen was op een gegeven moment volledig deepthroat en ik mocht haar zelf nog wat verder in de keel duwen
tussentijds haar mooi geschoren poes kunnen vingeren terwijl ze met haar vingers m'n tepels plaagde
Ik moet op een gegeven moment echt vragen hoe lang ik nog had, want het pijpen was echt oprecht geweldig

Toen op het laatste heeft ze nog even lekker me bereden, maar dat hield ik dus echt niet lang meer vol
Daarom op het einde afgerond met doggystyle, waarbij je uitzicht hebt op haar fantastiche kont
Echt mooi m'n piemel bij haar kutje naar binnen zien schuiven is heerlijk
Dus dat was een mooi moment om eens diep in haar klaar te komen.
Was trouwens ook het enige moment dat het licht in de kamer haar figuur echt mooi liet uitkomen
Als je tegen die spotlampen aan kijkt is het toch allemaal net wat minder zichtbaar

Hetgeen ik alleen heb gemist was wat spontaniteit
Dat was vanaf het begin al dat ik wat doekjes kreeg om mezelf schoon te maken
Daarna op bed mocht gaan liggen en ze rechtstreeks vroeg: "en wat vindt je lekker schatje
Zelf vond ik mijn vorige sessie met Cindy daarom zo heerlijk, zij begon me al af te trekken en te pijpen bij de wasbak zonder dat ik iets vroeg
Ik kan me alleen ook voorstellen dat er mensen zijn die dit juist fijn vinden: je krijgt exact wat je vraagt namelijk.
En hoe!
 
Ik ben op zoek naar een mooie ebony voor anaal en mijn oog viel op Olivia. Ik heb haar nooit eerder bezocht omdat haar figuur op kinky wordt omschreven als mollig. In de bovenstaande recencies zie ik dat haar lichaamsbouw als normaal wordt betiteld. Interpretatie kan hier een rol spelen. Ik hou van dames die rondingen hebben maar wel een goed figuur. Kan iemand die haar recent heeft bezocht er wat over zeggen? Ik vind het zo vervelend om naar Nieuwegein te rijden en ter plekke te zeggen dat ik er maar van af zie.
 
Ik ben op zoek naar een mooie ebony voor anaal en mijn oog viel op Olivia. Ik heb haar nooit eerder bezocht omdat haar figuur op kinky wordt omschreven als mollig. In de bovenstaande recencies zie ik dat haar lichaamsbouw als normaal wordt betiteld. Interpretatie kan hier een rol spelen. Ik hou van dames die rondingen hebben maar wel een goed figuur. Kan iemand die haar recent heeft bezocht er wat over zeggen? Ik vind het zo vervelend om naar Nieuwegein te rijden en ter plekke te zeggen dat ik er maar van af zie.
Heinz,
Ik ben er een tijdje terug geweest, leuke dame. Mooie rondingen alleen wel een beetje een buik (niet vet maar gewoon geen platte buik) zoals op de fotos op de site ook wel een beetje te zien is. Ze heeft echt super strakke billen zoals vaker bij ebony dames. Mooi lichaam verder. Leuke vlotte dame. Niet heel knap gezicht maar dat zie je toch niet als ze je pijpt of doggy. Ze is zeker geen 21 meer. Eerder 35-40 maar dat is geen probleem. Ze pijpt goed en doggy is echt een plezier bij haar. Die billen zijn perfect om in te knijpen. Ze voelen strak aan en je kan er heerlijk tegen aan stoten. Als zij bovenop gaat merk je wel dat het maar een kleine dame is. Korte benen dus ze zit al snel strak tegen je aan met haar buik maar wanneer je wat lager ligt heb je daar geen last van. Flink stoten kan ze goed hebben. Mooie ronde borsten die nog vrij goed omhoog staan ipv hangen. Mooie kleur als je dat zo mag zeggen. Ze doet alles op haar gemak en doet het niet omdat het moet. Anaal heb ik niet met haar gedaan. Ze is zo al sexy genoeg om het niet al te lang vol te houden. Als ze dan ook nog super strak om je penis zit met haar kontje dan is het al helemaal snel gebeurd. Mooi lichaam. Mooie rondingen maar dus wel wat gezet, niet dik of vet. Alles voelt strak aan. Pijpt goed. Ik ben bang dat ik nog vaker terug moet. Wie weet dat anaal dan toch een keer gaat gebeuren. Voor die 50 euro voor een kwartier kan je in ieder geval heerlijk hard klaarkomen in een hete donkere dame die niet al te nep doet en er van lijkt te genieten als het wat harder gaat. Ik heb wel eens betere ebony gehad maar deze is zeker de moeite waard. Wel even reserveren want in de 25 minuten die ik moest wachten hoorde ik vaak mannen vragen of ze beschikbaar was of hoe lang dat nog duurde.
 
Thanks Rikkert voor jouw uitgebreide commentaar. Zeker motivatie genoeg voor mij voor een bezoek. Ik hou de planning van Dynamite al een tijdje bij, maar zie haar naam alleen in de weekenden bij de lijst staan. Dan kan ik helaas niet. Al eens gebeld met de gastvrouw maar die heeft geen informatie anders dan wie er de dag zelf aanwezig is. Helaas, dus even afwachten maar.
 
Heb Olivia in het echt gezien bij Dynamite Prive. Ik vind haar postuur eerlijk gezien eerder mollig richting volslank dan normaal. :( Ongeveer een jaar geleden ontving Kiki bij Dynamite Prive. Zij heeft wel een slank/normaal postuur. Op den duur verkastte ze naar Amersfoort en sindsdien is zij van de radar verdwenen.

Dat is dus wat ik bedoelde met ik heb wel eens betere ebony gehad. Ze heeft een tijdje als Chanel ontvangen in Amersfoort maar is inmiddels ander werk gaan doen. Dat was pas een sexy dame. Ook niet slank maar wat een beest. Die kon je diep in haar keel nemen daar vroeg ze zelfs om. Heb haar 1x bezocht toen deed ze alle extra's gratis omdat ik met de motor was en ze was helemaal geil van me. Leuke dame. Ik hoop dat ze nog ooit terug komt. Die kon nog eens pijpen. Heb je ooit een donkere dame bezocht die daar bij in de buurt kwam zo ja heb je daar een link van? Thanks
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Very nice young lady who appears younger than her age. I love dark ladies, however she stayed a bit distant towards me. Could also be me obviously :). Average sex, friendly service.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan