Recensie Olivia, Leuven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
31
10/05/23
13
9
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/olivia-chaud-100-real.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgegaan op de zeer mooie foto's en de belofte dat de foto's echt zijn. Ik was dus in blijde verwachting.
Nadat ze me 15 minuten liet wachten, ging ik naar binnen.
Helaas pindakaas. Toen de deur open ging, was het duidelijk dat dit niet de knappe dame van de foto's was. Al bleef ze bij hoog en bij laag volhouden dat het haar foto's zijn. Ze is misschien een zeer ver nicht van het achtste knoopsgat, maar zeker niet de dame in kwestie zelf.
Ik ben toch maar gebleven, al heb ik er achteraf gezien wel serieus spijt van.
De dame was zeer afstandelijk. Ze begon direct met aftrekken en pmc. Aangezien ik toch eerst graag wat streel en in the mood kom, vond ik er niet veel aan.
Dan kwam ze op me zitten en begon me hevig te berijden, vergezeld van de nodige fake geluidjes. Heel irritant vind ik dat.
Dan maar doggy, maar ook daar weinig tot geen klik. Ze laat zich gewoon rijden.
Zo snel mogelijk klaargekomen, kleren aan en weg.

Ik had gewoon niet mogen binnen gaan toen ik zag dat ze niet de dame in kwestie was.
Enig pluspuntje, ze had mooie borsten, ik denk zelfs naturel.
 
Afgegaan op de zeer mooie foto's en de belofte dat de foto's echt zijn. Ik was dus in blijde verwachting.
Nadat ze me 15 minuten liet wachten, ging ik naar binnen.
Helaas pindakaas. Toen de deur open ging, was het duidelijk dat dit niet de knappe dame van de foto's was. Al bleef ze bij hoog en bij laag volhouden dat het haar foto's zijn. Ze is misschien een zeer ver nicht van het achtste knoopsgat, maar zeker niet de dame in kwestie zelf.
Ik ben toch maar gebleven, al heb ik er achteraf gezien wel serieus spijt van.
De dame was zeer afstandelijk. Ze begon direct met aftrekken en pmc. Aangezien ik toch eerst graag wat streel en in the mood kom, vond ik er niet veel aan.
Dan kwam ze op me zitten en begon me hevig te berijden, vergezeld van de nodige fake geluidjes. Heel irritant vind ik dat.
Dan maar doggy, maar ook daar weinig tot geen klik. Ze laat zich gewoon rijden.
Zo snel mogelijk klaargekomen, kleren aan en weg.

Ik had gewoon niet mogen binnen gaan toen ik zag dat ze niet de dame in kwestie was.
Enig pluspuntje, ze had mooie borsten, ik denk zelfs naturel.
Je bent je profielnaam echt wel waard 😅
 
Nu staan op datzelfde profiel foto's van een dame volledig getatoeëerd is ze dat nu dan wel? Want nu kan de dame in kwestie vol tattoos nog moeilijk zeggen dat zij het wel degelijk is 😂
 
Ik las dit topic hiernet ook door en vroeg me eveneens af hoe een dame het in haar hoofd kan halen te beweren dat dit wel degelijk haar foto's zijn, als dit niet het geval is? had ze net dezelfde wel erg opvallende reeks tattoos dan?

BTW- een tattoo mag zeker, maar dit is toch echt wel een afknapper, vind ik: het haalt net alle opwinding weg. Persoonlijk nooit gesnapt waarom sommige dames zo over the top gaan hiermee: volgens mij knappen er net een pak meer klanten op af, dan dat ze er mee lokken.
 
Als de vrouw niet van op de foto is , afbollen weggaan, ze moeten ons niet int zak zette , gewoon zeggen , oh i forgot my wallet in the car.!!!!
Inderdaad, maar dan zitten ze te denken "ik heb dan een verplaatsing voor niets gemaakt"... En dan proberen zij er toch maar het beste van de ... hopen...
Niet dus.
Als lee mannen wat discipline aan de dag zouden leggen dan speelt geen enkele dame nog met onze voeten. Maar alle mannen zijn zo niet. En dat weten die dames maar al te goed. Ze zijn niet dom hoor. Mannen daarentegen... :rolleyes:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan