Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 8 21,6%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 10 27,0%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 19 51,4%

• Totaal aantal stemmers
    37
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Is dat anders als nu? Ik/wij doen dat nog steeds hoor.
Indd zal nu ook wel zo zijn , maar als ik de jeugd hoor komen ze veel preutser over als toen , en ja ik ben ook van een andere tijd en maak dat niet meer mee , ben toch misschien te kortzichtig geworden 🤭😅.
NOu genoeg parenclubs etc voor dat, maar ik hoef niet in een ruimte te zijn met naakte mannen
Ja maar dat waren geen paren clubs , dat was met vrienden en vriendinnen ,werd er gewoon ge rolen met elkaar ,en dat lijkt mij tegenwoordig niet zo vaak meer gebeuren .

Toen de pil nog een dik boek was......
En de lucht nog schoon was maar de sex vies.
Indd zal nu ook wel zo zijn , maar als ik de jeugd hoor komen ze veel preutser over als toen , en ja ik ben ook van een andere tijd en maak dat niet meer mee , ben toch misschien te kortzichtig geworden 🤭😅.
In welke tijd gebeurde dat dan? Of op welke school. Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Spontane sex feestjes in de 70's als tiener.

Of toen je je eerst auto had. Met beslagen ramen ergens in een bos. 😂. Ook veel moeten behelpen. 🤣

Laatst bewerkt:
En de lucht nog schoon was maar de sex vies.

In welke tijd gebeurde dat dan? Of op welke school. Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Spontane sex feestjes in de 70's als tiener.

Of toen je je eerst auto had. Met beslagen ramen ergens in een bos. 😂. Ook veel moeten behelpen. 🤣
In woon in Made , en daar gebeurde deze dingen , en als we bij vrienden of vriendinnen in Oosterhout of Breda waren , als jij ook in die tijd zo oud was ,moet je deze dingen toch ook mee gemaakt hebben , in cafés of disco ging het ook makkelijk , zoenen en strelen was toch nooit een probleem , en je vroeg ga even mee naar buiten en dat ging 9 van 10 x goed , en met feestjes wat gedronken en matrassen op de grond en werd er volop gesext .

Terug
Bovenaan Onderaan