Onzin reviews Kinky.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob@nb

Vaste klant
Forumpionier
163
02/07/21
195
3
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/2309007-riana en https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/6015268-lora

Hebben 2 prachtige reviews op kinky van Marthijn Piet. Toevallig ook de enige 2 reviews van hem. Onbegrijpelijk dat deze door Kinky.nl zijn goedgekeurd. Bij Riana is hij heel postitief en was "ze het perfecte bedrijf" dat hij nodig had en bij zowel Riana als Lora was Trio m/v 5 sterren waard terwijl hij geen trio heeft gedaan. Gelukkig staat er nu bij Lora ook een andere top-review van Lennert van Kees waarvan de ervaring ook "fantastik" was en ook hier was het trio m/v 5 sterren waard.

Kortom duidelijk geschreven door iemand die de Nederlandse taal niet machtig is en waarschijnlijk google.translate heeft gebruikt.

Een duidelijk bewijs dat Kinky.nl totaal niet inhoudelijk kijkt naar de reviews

Riana en Lora dus mijden.....
 
Alles voor kans van een prijsje van Kinky van 150 euro. Schrijf een recensie en je dingt mee.
Komt betrouwbaarheid niet ten goede zo te zien.
 
Om maar iets te noemen
Ben bij en dame geweest, vraag ik, zal ik een revieuw maken op je advertentie, ohh lijkt me wel leuk, oké maak maar een verhaal over jezelf, en stuur door via de app, zet ik het erop.
Terwijl ik al meerdere accounts heb op kinky, even een nieuw e-mail adres aan maken en hoppa weer een nieuw account erbij, even knippen en plakken en de review met eigen tekst van de dame staat er na goedkeur bij, en ik kans op een gratis wip.
Geen controle of je op het ip nummer één account hebt.
Zo simpel is het.
Schrijf met de nep account nog een paar reviews, die ik in grote lijnen overneem van wat er al geschreven is en taak volbracht
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zelf vooral ergerlijk vind bij is de mail die je krijgt vanuit Kinky, waarbij er in de mail stond dat "positief-kritische review hebt geschreven." je meedingt naar de prijs. Waardoor je, naar mijn mening, al een kant opgeduwd wordt bij het schrijven van een review met meer sterren.
 
Logisch toch? Het gaat om hun adverteerders, waar ze hun geld mee verdienen. Natúúrlijk worden negatieve recensies afgekeurd. Stel je voor, straks wordt een adverteerder boos en loopt ze weg.

Kortom, ik weet dat reviews op Kinky bestaan, en ik zal er nooit ook maar een halve seconde naar kijken. Behalve om een keer goed te lachen misschien, hoe ontzettend doorzichtig het is.
 
Ik durf te wedden dat die dames, 99% oost-europees zijn, en amper een woord nederlands schriftelijk of mondeling kunnen. Het valt ook op dat ze de "hele dag" 7 dagen lang beschikbaar zijn, ergo je zou bijna denken 24 uur aanwezig. En dat soort advertenties gaan bij mij een beetje de haren overeind staan. Ik denk dat martijn die advertenties zelf geplaatst heeft en zelf onderschrijft.
 
Logisch toch? Het gaat om hun adverteerders, waar ze hun geld mee verdienen. Natúúrlijk worden negatieve recensies afgekeurd. Stel je voor, straks wordt een adverteerder boos en loopt ze weg.

Kortom, ik weet dat reviews op Kinky bestaan, en ik zal er nooit ook maar een halve seconde naar kijken. Behalve om een keer goed te lachen misschien, hoe ontzettend doorzichtig het is.
Ik bedoel niet dat negatieve recensies worden afgekeurd door kinky, ik heb veel negatieve recensies gelezen op kinky en na een week hebben de dames het ook door en dan zetten ze de mogelijkheid voor reviews uit en dan zijn de recensies ook weg
 
En bij negatieve reviews zetten ze het gewoon uit en dan zijn de reviews ook weg
Ik had pas echt respect gehad voor kinky als ze de recensies lieten staan goed of slecht. Maar nee ze geven de adverteerder de mogelijkheid om dat zelf te beslissen. Zo krijgen wij als wandelaars nooit een eerlijk beeld van een dame die op kinky adverteerd.
 
Laatst bewerkt:
Toch zie ik bij dames waar ik zelf ook niet echt kapot van was, ook best wel eens een mindere recensie staan
De dames kunnen het of willen het waarschijnlijk niet lezen.. Of het interesseert ze niet..
Maar ik lees ook wel eens teksten die vertaald zijn vanuit gebrekkig Engels of vanuit Spaans..
En dan krijg je soms teksten die meteen eruit springen omdat het termen zijn die vertaald iets anders betekenen..
Zoiets als 'ze bracht me naar de hemel toen ik dacht dat ik vloog'. 'met ogen als een engel'
Dat zegt Pietje normaal niet..
 
Toch zie ik bij dames waar ik zelf ook niet echt kapot van was, ook best wel eens een mindere recensie staan
De dames kunnen het of willen het waarschijnlijk niet lezen.. Of het interesseert ze niet..
Maar ik lees ook wel eens teksten die vertaald zijn vanuit gebrekkig Engels of vanuit Spaans..
En dan krijg je soms teksten die meteen eruit springen omdat het termen zijn die vertaald iets anders betekenen..
Zoiets als 'ze bracht me naar de hemel toen ik dacht dat ik vloog'. 'met ogen als een engel'
Dat zegt Pietje normaal niet..
Misschien een hoogopgeleide Spaanse oude man met baard…..
 
Beter heel kinky mijden en SJ ook
En waar dan wel?

Ik heb afspraken gehad via SJ en K die uitstekend waren, zowel qua date als betrouwbaarheid van de advertentie.

Maar ook wel eens hele andere ervaringen gehad via beide sites.. Kom maar eens met een goed betrouwbaar alternatief, ik hou mij aanbevolen.
(Kort door de bocht, mijn regels: Ik ga afspraken met buitenlandse dames uit de weg, Nederlandse dates zijn wel vaak volgens de advertentie. De bestaande clubs, ook met buitenlandse dames zijn vaak wel goed)
 
Ja klopt allemaal
Was bij n dame in Rotterdam die van alles deed volgens haar ad maar toen ik daar was kon er niets meer
Heel slecht ik dacht ik zet hier n recensie over had ze die afstaan
Ja erg makkelijk
 
Ja recenties op Kinky vertrouw er niet te veel op, ik zie ook 5 sterren staan bij dames die echt de boel bedonderen (eigen ervaring)
Ook de advertenties in het Engels vertrouw ik al helemaal niet.
Maar goed, hier op Girlsreview worden te weinig recenties geschreven, erg jammer, het werkt prima hier.
Maar neem de advertentie van Gaby, https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6453012-gaby
Uit eigen ervaring, dame heeft een normale clitoris, fisten ook geen ervaring mee en geen spullen voor en squirten kan ze echt niet, spreekt ook eigenlijk alleen maar Spaans.
De zelfde tekst uit haar advertentie staat ook bij Sanne https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4033875-sanne
Ik ga er geen bezoek aan wagen, maar denk zelfde verhaal als ik deze advertentie tekst lees.
 
Er zitten zulk van die bedroefde "content creators" die tegen betaling die dames afstruinen om voor hun te adverteren. Op specifiek 1 ben ik zo tekeer gegaan omdat ze letterlijk de homepagina text van mijn website hadden overgenomen en dan de schuld weerleggen bij hun content creator. Niks wat die lui doen is origineel en ze verzieken het voor de rest.

Juist het aanvinken van die mogelijkheden zorgt ook voor meer interesse. Maar als je er staat dan blijkt de helft al niet eens mogelijk te zijn.
 
Recensies op Kinky neem ik ook niet meer serieus vaak heeft de gebruiker slechts 1 of 2 keer iets achtergelaten en als het in belabberd Ned/Eng is geschreven is het waarschijnlijk de DVP zelf.
Zie ook regelmatig wanneer iemand een slechte ervaring heeft achtergelaten dat alle recensies gelijk niet meer zichtbaar zijn.
Vraag mij alleen af wanneer je 150 euro wint voor een recensie is dat dan cash of kiest Kinky dan een dame en locatie voor je uit? :p
 
Ja recenties op Kinky vertrouw er niet te veel op, ik zie ook 5 sterren staan bij dames die echt de boel bedonderen (eigen ervaring)
Ook de advertenties in het Engels vertrouw ik al helemaal niet.
Maar goed, hier op Girlsreview worden te weinig recenties geschreven, erg jammer, het werkt prima hier.
Maar neem de advertentie van Gaby, https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6453012-gaby
Uit eigen ervaring, dame heeft een normale clitoris, fisten ook geen ervaring mee en geen spullen voor en squirten kan ze echt niet, spreekt ook eigenlijk alleen maar Spaans.
De zelfde tekst uit haar advertentie staat ook bij Sanne https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4033875-sanne
Ik ga er geen bezoek aan wagen, maar denk zelfde verhaal als ik deze advertentie tekst lees.
Ondertussen weer nieuwe naam Yesi https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6453012-gaby
 
Mijn reviews staan gewoon aan, maar er schrijft er maar 1. Hier is ook een topic, maar er komt al maanden niets bij.

Wat heb je er dan aan? 😳
die heb jij toch eigenlijk niet nodig toch?
zowat heel de club van liefhebbers kent je..
maar de meesten schrijven inderdaad niks..hier of op Kinky..
valt me wel op dat ze mij nog al eens PMen wanneer ik een dame hier beoordeeld heb,,..met vragen over dit/dat zus/zo
vervolgens vraag ik dan ,ofdat ze later zelf hun bevindingen willen beschrijven ...'ja tuurlijk joh..ik schrijf ook een recensie als ik geweest ben '..
ja 3 keer,
dan niet
nou niet
nooit niet..
 
Vergeet al die onzin op K en SJ en verspil je tijd er niet aan. Het enige waar je in de categorie thuisontvangst nog iets aan hebt is deze site. En dan nog alleen voor dames die meerdere, genuanceerde reviews van meedere wandelaars hebben.
Een nieuwe dame uit een ver land en dan direct na aankomst een juichende review vol taalfouten kun je hier ook gevoegelijk negeren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
38.034
Berichten
740.140
Leden
34.086
Nieuwste lid
fireflynl
Terug
Bovenaan Onderaan