Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

iemand al bij deze geweest ?
Tijd om eens kritisch naar zo'n RL te leren kijken:

  • Talen en nationaliteit komen niet overeen.
  • Lengte lijkt niet te kloppen met de foto's
  • Leer nu toch eens eindelijk allemaal reverse image search gebruiken! Foto's zijn van hoge kwaliteit, dan heb je al snel te maken met gestolen foto's. Paar klikjes op google en je weet genoeg.
Het is echt niet zo moeilijk zenne, gasten.
 
Ze is zogezegd Italiaans maar spreekt enkel Spaans, Frans en Engels. De regio Geraardsbergen is sowieso meestal verdacht. Ik gok dat, als je een date boekt, er een Roemeense opendoet die niet op de foto's lijkt.
 
Iemand ervaring met Antonia in Roeselare?
 
iemand hier ervaring mee: Béatrice.. ik vermoed dat die al ergens anders zal gewerkt hebben maar vind ze niet terug hier
Tijd om eens kritisch naar zo'n RL te leren kijken:

  • Talen en nationaliteit komen niet overeen.
  • Haarkleur komt niet overeen met de foto's
  • Leer nu toch eens eindelijk allemaal reverse image search gebruiken! Foto's zijn van hoge kwaliteit, dan heb je al snel te maken met gestolen foto's. Paar klikjes op Yandex en je weet genoeg. Zie ook hier. Staat hier te boek als een Russische sekswerker.
Beste vragers van de vraag "kent iemand...?"... soms hangen jullie echt mijn kl***** uit.

Zou het mss de moeite zijn om eens een korte handleiding op te stellen van hoe je een profiel kan beoordelen op waarachtigheid, met tips over image search?
 
Tijd om eens kritisch naar zo'n RL te leren kijken:

  • Talen en nationaliteit komen niet overeen.
  • Haarkleur komt niet overeen met de foto's
  • Leer nu toch eens eindelijk allemaal reverse image search gebruiken! Foto's zijn van hoge kwaliteit, dan heb je al snel te maken met gestolen foto's. Paar klikjes op Yandex en je weet genoeg. Zie ook hier. Staat hier te boek als een Russische sekswerker.
Beste vragers van de vraag "kent iemand...?"... soms hangen jullie echt mijn kl***** uit.

Zou het mss de moeite zijn om eens een korte handleiding op te stellen van hoe je een profiel kan beoordelen op waarachtigheid, met tips over image search?
Goed idee, dat zou forum gerichter maken.
 
Tijd om eens kritisch naar zo'n RL te leren kijken:

  • Talen en nationaliteit komen niet overeen.
  • Haarkleur komt niet overeen met de foto's
  • Leer nu toch eens eindelijk allemaal reverse image search gebruiken! Foto's zijn van hoge kwaliteit, dan heb je al snel te maken met gestolen foto's. Paar klikjes op Yandex en je weet genoeg. Zie ook hier. Staat hier te boek als een Russische sekswerker.
Beste vragers van de vraag "kent iemand...?"... soms hangen jullie echt mijn kl***** uit.

Zou het mss de moeite zijn om eens een korte handleiding op te stellen van hoe je een profiel kan beoordelen op waarachtigheid, met tips over image search?
er is een topic over dit: https://www.girlsreview.nl/threads/...-van-dames-controleren-op-wel-niet-fake.2638/
 
Sonya ,vorige week terug bezocht en de ontvangst was heel hartelijk. Pijpen is zonder condoom , neuken altijd met. Ze is een dieseltje maar komt wel op dreef als je respect toont. Het pijpen kan inderdaad veel beter maar ze is wel erg in voor diverse standjes en doet helemaal niet moeilijk. Ze heeft een lekker kontje en mooie zuigtepels. Het is geen absolute top maar zeker de moeite waard voor haar vergoeding.
 
Precies wel nen hoge dunk van zichzelf.
'Ik ben de enige dame die aan rimmen doet en sperma slikt tot de laatste druppel'

Anyway, 't Zou mij verwonderen dat ze zo goed is als ze zelf beweert. Die advertentie schreeuwt langs alle kanten 'bullshit'!
Maar, wie weet....
 
Iemand al langs geweest bij Kim in Sint Nikolaas'

Ben er al 2x geweest, is een spontane grote Hollandse milf. Was op zich niet slecht, enkel het Hollandse gekreun vond ik wat storend en kon niet goed thuisbrengen of het fake was of niet. Al bij al een 7.5/10
 
Lijkt me vreemd dat niemand al deze dame besproken heeft?


Iemand?
 
Volgens mij ontvangen ze wel mannen aangezien ze spreken over intiem met cd en klaarkomen over borsten bij de opties staat 😅
Ze doen dit al jaren, verplaatsen zich geregeld, creëren een vorm van schaarste, maar ze werden destijds op H****rs niet uitbundig bejubeld. Weten die lui van H****RS veel 😎.
 
Ze doen dit al jaren, verplaatsen zich geregeld, creëren een vorm van schaarste, maar ze werden destijds op H****rs niet uitbundig bejubeld. Weten die lui van H****RS veel 😎.
Is dit nu positief of negatief? Zou er anders morgen wel eens willen afspreken 😋
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan